עזרה עם ערכי ביוץ ותמיכת פרוגסטרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה עם ערכי ביוץ ותמיכת פרוגסטרון
    טלי
    04/09/2008

    שלשום ערכים בדם: LH- 15.9 פרוגסטרון-0.5 E2- 602 היום : LH- 77 פרוגסטרון- 2.8 E2- 703 רציתי לשאול האם הפרוגסטרון לא נמוך מידי?? אני אחרי 3 הפלות כאשר ב-2 האחרונות בדקתי והפרוגסטרון היה במגמת ירידה בכל פעם. כמו כן, בהריון הבא אאלץ לקבל קלקסן עקב קרישיות יתר גבולית- שנמצא בעקבות בדיקות. אם כן אתה ממליץ על תמיכה מעכשיו אשמח לשמוע איזה תמיכה ממולצת , והאם יש תמיכה שניתן לרכוש ללא מרשם רופא? יש אצלי בבית דופסטון שקיבלתי כתמיכה בהריון הקודם- האם מתאים?? תודה וסופשבוע מקסים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד``ר יורם גלעדי
    06/09/2008

    לפי בדיקת הדם את אמורה לבייץ במהלך ה 24 שעות הקרובות
    במידה והגורם להפלות הוא קרישיות יתר יש לקבל כיסוי כאמור עם קלקסן מרגע אבחנת ההריון. ניתן לקבל לפני כן אספירין במינון נמוך בייעוץ עם הרופא המטפל.
    לגבי תמיכה בפרוגסטרון - ניתן להתחיל לקבל אחרי הביוץ - רצוי עם נרות וגינליים שניתנים עם מרשם רופא בלבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו