הפלה בגיל 41

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפלה בגיל 41
    noy104
    30/10/2008

    לפני שילדתי את הילדה הראשונה היתה לי הפלה בשבוע 6-7 , הרופאים כינו את זה הריון כימי שנפל. (בגיל 28) מאז נולדו לי ארבעה ילדים, הקטנות שלי תאומות בנות 7. עכשיו אני בת 41 והחלטנו אני ובעלי שאנחנו רוצים בילד אחרון. נכנסתי להריון (טיפול של איקקומין +...) ולאחר 10 שבועות ההריון פשוט נפל, התעוררתי באמצע הלילה כשכולי מדממת. סרבתי לעשות גרידה כי העדפתי שאם מרבית ההריון כבר נפל שהשאר יצא לבד עם כמה שפחות נזק לרחם. עכשיו אני מחלימה מההפלה ומבקשת לדעת האם יש לי סיכוי בגיל 41 להגיע להריון תקין או שבשל גילי אני צפויה לעוד הפלות בדרך.... כמה זמן רצוי לחכות אחרי ההפלה על מנת להתחיל טיפול נוסף? תודה על תגובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפלה בגיל 41

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד``ר יורם גלעדי
    01/11/2008

    הסיכון להפלה אכן הולך ועולה עם הגיל. יחד עם זאת, לאור ההסטוריה של 3 לידות בעבר והריון נוסף כעת לאחר טיפול באיקאקלומין בלבד, נראה - על פניו , שסיכוייך להריון נוסף ותקין טובים (מבלי להיכנס למספרים סטיסטיים).
    במקרים של הפלה טבעית מוקדמת ניתן להתחיל ולנסות להרות כבר מהווסת הבאה שלאחר ההפלה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו