תוצאות לאחר הפלה -עזרה דחופה!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות לאחר הפלה -עזרה דחופה!!
    נטלי
    02/11/2008

    שלום, קיבלתי תוצאות לאחר גרידה שנערכה ב-25.9.08 לפני כחודש . לאחר הריון לא תקין -עובר ללא דופק שבוע 8 קיבלתי מחזור לפני כיומיים ב-29.10.08. ההפלה בשבוע 8 בדיקה : הסיטולוגיה -שליה הפלה . ממצאים: אבחנה קלינית: missed ab סוג הניתוח : d+c ממצא פתולוגי התקבל כלי מסומן בשם החולה וללא סימון נוסף , ובו בפורמלין קטעי שליה , קרומים וקרישי דם בנפח כולל 9 סמ"ק. בדיקה מיקרסקופית :שרידי הריון עם שינויים ניווניים נראו מעט סיסים כוריאלים , בניהם מעט מאוד כ-2 עם ציסטרנות . נא לבדוק בטה. מדוע יש לבדוק בטה והאם הממצאים תקינים ?? מהם סיסים כוריאלים? ומהו שינוי ניווני?? אשמח לתשובה אני נורא לחוצה! אשמח לדעת גם מתי אוכל לנסות שוב להכנס להריון תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: נטלי

    פרופ' שבח פרידלר
    02/11/2008

    לתשוהנ שקבלת אין משמעות גדולה- סיסי שליה רואים בכל שליה ושינויים ניווניים רואים בהפלה נדחית. ממצאים אלו לא עוזרים להבין מה קרה בדיוק. לאחר הוסת את יכולה להרות שוב. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו