2 הפלות רצופות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • 2 הפלות רצופות
    אווה
    03/11/2008

    שלום רב, אני בת 24 נשואה ללא ילדים אני עברתי 2 הפלות 1 . הריון הראשון בשבוע 8.2 לפי ו"א 19.2.08 עובר ללא דופק ועברתי גרידה 2 הריון שני בשבוע 7.3 לפי ו"א 4.9.08 העובר לא היתפתח ולא נימצא דופק ועברתי הפלה טבעית קיבלתי זריקת אנטי D וסוג הדם שלי הוא AB + חיובי 1) האם הזריקה אנטי D אינה מזיקה ? ועל מה היא משפיעה 2) ממה יכולה להיות הבעיה שהריון אינו מחזיק שהוא מגיע לאיזשהו שלב ומסתיים ? אילו בדיקות אני צריכה לעשות ? אשמח לקבל תשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    2 הפלות רצופות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: אווה

    פרופ' שבח פרידלר
    03/11/2008

    בעיקרון הזריקה שקבלת מיותרת- אך אינה מזיקה. הפלה חוזרת יכולה להיות על רקע עובר לא תקין גנטית (כנראה רוב המקרים), או הפרעה אצלך ברמת חלל הרחם או מחלות רקע כמו זיהומים, הפרעות מטבוליות, הורמונליות, אימונולוגיות, במערכת הקרישה. ברוב המקרים הבירור אינו מצליח לקבוע אבחנה חד משמעית. מקובל לבצע בירור מקיף שכזה לאחר שלוש הפלות רצופות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו