שלום פרופסור פרידלר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום פרופסור פרידלר
    פורים
    12/11/2008

    אני מטופלת אצלך באסף הרופא בפוריות, אך אינך נמצא כעת בארץ ורציתי לשאול אותך מספר שאלות במידה ואתה משיב על השאלות מחו"ל. לקחתי בתאריך 23.10 זריקת אוביטרל ושוב זריקת אוביטרל בתאריך 26.10 ושוב בתאריך 29.10 זאת לאחר הזרעה ואז בתאריך 6.11 עשיתי בדיקת הריון ליד הבית ויצא בטא של 24 ובערב מאוחר היה לי דימום חזק עם כאבים חזקים וגם למחרת ואז עשיתי שוב בדיקת דם בתאריך 9.11 והבטא הייתה 7. בנוסף לכך עשיתי גם בדיקות הורמונליות באותם תאריכים ובתאריך 6.11 פרולקטין היה 604 (שזה בערך עדיין תקין) ובתאריך 9.11 פרולקטין היה 1283. אי לכך יש לי מספר שאלות: 1. האם הבטא 24 יתכן והייתה בגלל זריקת אוביטרל? 2. מדוע יכול להיות בעיה של פרולקטין עם ערך גבוה כזה, האם זה בגלל מה שהיה באותו החודש? אשמח לתשובה מהירה כי אני מאוד מאוד לחוצה לגבי הפרולקטין הגבוה הזה? בתודה ובברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום פרופסור פרידלר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: פורים

    פרופ' שבח פרידלר
    13/11/2008

    1/ לצערי לא הושג הריון והבדיקה הראשונה היתה בעיקבות האוביטרל.
    2. אמנם ערך אחד של פרולקטין גבוהה אבל זה מבטא גם את הסטרס שבו את נמצאת- לא נראה לי שיש לממצא זה חשיבות קלינית. כדאי לחזור שוב, לאחר 3 שעות ערנות ונתייחס בהמשך בהתאם לתןצאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה פרופסור

    פורים
    13/11/2008

    אני ביום ראשון אצלך במרפאה, אך אני ממש לא רגועה מאתמול כשהרופאת משפחה טלפנה לגבי הפרולקטין ואני חוששת שאם אני יעשה את הבדיקה שוב אז אולי התוצאה תראה את המצב של הלחץ, ודבר שני מאותו הרגע שדיברתי עם הרופאה וקראתי על הפרולקטין שגם אין תאבון אז מאותו הרגע עד עכשיו אין לי תאבון, מה שמפליא אותי הוא שכן היה לי תאבון חוץ מיום שבת עם הדימומים. בכל אופן תודה רבה ונתראה ביום ראשון בע"ה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו