מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום פרופסור פרידלרפורים12/11/2008
אני מטופלת אצלך באסף הרופא בפוריות, אך אינך נמצא כעת בארץ ורציתי לשאול אותך מספר שאלות במידה ואתה משיב על השאלות מחו"ל. לקחתי בתאריך 23.10 זריקת אוביטרל ושוב זריקת אוביטרל בתאריך 26.10 ושוב בתאריך 29.10 זאת לאחר הזרעה ואז בתאריך 6.11 עשיתי בדיקת הריון ליד הבית ויצא בטא של 24 ובערב מאוחר היה לי דימום חזק עם כאבים חזקים וגם למחרת ואז עשיתי שוב בדיקת דם בתאריך 9.11 והבטא הייתה 7. בנוסף לכך עשיתי גם בדיקות הורמונליות באותם תאריכים ובתאריך 6.11 פרולקטין היה 604 (שזה בערך עדיין תקין) ובתאריך 9.11 פרולקטין היה 1283. אי לכך יש לי מספר שאלות: 1. האם הבטא 24 יתכן והייתה בגלל זריקת אוביטרל? 2. מדוע יכול להיות בעיה של פרולקטין עם ערך גבוה כזה, האם זה בגלל מה שהיה באותו החודש? אשמח לתשובה מהירה כי אני מאוד מאוד לחוצה לגבי הפרולקטין הגבוה הזה? בתודה ובברכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: פורים
פרופ' שבח פרידלר13/11/20081/ לצערי לא הושג הריון והבדיקה הראשונה היתה בעיקבות האוביטרל.
2. אמנם ערך אחד של פרולקטין גבוהה אבל זה מבטא גם את הסטרס שבו את נמצאת- לא נראה לי שיש לממצא זה חשיבות קלינית. כדאי לחזור שוב, לאחר 3 שעות ערנות ונתייחס בהמשך בהתאם לתןצאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה פרופסור
פורים13/11/2008אני ביום ראשון אצלך במרפאה, אך אני ממש לא רגועה מאתמול כשהרופאת משפחה טלפנה לגבי הפרולקטין ואני חוששת שאם אני יעשה את הבדיקה שוב אז אולי התוצאה תראה את המצב של הלחץ, ודבר שני מאותו הרגע שדיברתי עם הרופאה וקראתי על הפרולקטין שגם אין תאבון אז מאותו הרגע עד עכשיו אין לי תאבון, מה שמפליא אותי הוא שכן היה לי תאבון חוץ מיום שבת עם הדימומים. בכל אופן תודה רבה ונתראה ביום ראשון בע"ה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



