2 הפלות קודמות - הריון שלישי כרגע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • 2 הפלות קודמות - הריון שלישי כרגע
    שירה
    16/11/2008

    היי אני בת 29, נשואה ללא ילדים. לפני שנתיים עברתי הפלה בשבוע 12, עובר נצפה תקין (דופק והתפתחות) אחרי דימומים מתמשכים נפל בבית (צירים, ירידת מים והפלה) הריון שני נפל לפני שנה -אותם סימפטומים - עובר תקין, התפתחות ודופק- נפל (בת) בשבוע 16 לאחר דימומים (חלקם טריים וחלקם ישנים) במהלך אישפוז בבית חולים- גם צירים, וירידת מים שני המקרים נגמרו בגרידה לפני כמה שבועות גילתי שאני שוב בהריון ( שבוע 7+יומים) היום בבוקר ראיתי הפרשה ורודה חומה יש לציין שאותה הפרשה הייתה גם בהריונות הקודמים שלי לא עברתי בירורים ובדיקות אחרי שני ההריונות הקודמים האם מצב כזה שחזר על עצמו פעמים יכול לחזור שוב? האם לחץ נפשי יכול להוסיף לבעיה שלי? האם נוכחות של חתול בבית יכולה לגרום לבעיות? האם יכול להיות שהבעיה היא אצל בעלי ולא אצלי? אני בפחדים נוראיים - מאוד רוצה ללדת תינוק חי וחסרת אונים. אשמח לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: שירה

    פרופ' שבח פרידלר
    16/11/2008

    אכן אי ודאות מגבירה את החרדה- ומאחר ולא עברת בירור, מובן שהחרדה שלך גדולה. לחץ נפשי אינו עוזר במצב זה, אם כי קשה להניח שהוא מסביר את ההיסטוריה הרפואית - מיילדותית שלך.
    כעת, מה שביכולתך לעשות זה לפנות למרפאת בה מטפלים בהריון בסיכון ןלקבל משם תמיכה ומעקב כנדרש אצל אישה עם ההיסטוריה שלך. אכן שתי הפלות מאוחרות מעידות כי הינך בסיכון גם בהריון זה. יחד עם זאת, עדיין יש סיכוי גדול שההריון יסתיים בשלום. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו