הפלות חוזרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפלות חוזרות
    מירב
    17/11/2008

    למנהל הפורום שלום רב, אני בת 42 כרגע בתהליך של הפלה 4 ברציפות מחר אני אעבור גרידה כשהובטח לי שהנפל ילקח לבדיקה גנטית. יש לנו שני ילדים לפני ההריון הראשון היו לי שתי הפלות אחת כימית מיד לאחר בדיקת ההריון פשוט קיבלתי השניה בשבוע 5-6 כל ההפלות האחרונות היו באותו שבוע 6+5נצפה שק הריון ללא עובר. ההרין האחרון היה בהפתעה כי פשוט התייאשתי מלנסות להרות שוב אבל מכיוון שזה קרה זה שוב עורר בי את הרצון העז לילד נוסף. ביום שני לאיחור עשו לי בטא 2230 ופרוגסטרון של 86 לאחר יומיים הבטא 6950 ופרוגסטרון 128.6 קיבלתי נרות פרוגסטרון לתמיכה ביום שני 200 ג"ר פעם ביום. היום באולטרסאונד נצפה שק ריק תאריך הווסת ידוע בוודאות וכן הפרדות שליה. אילו בדיקות עליי והיכן כדי לברר את הסיבות להפלה.והאם בגילי יש בכלל סיכוי להריון תקין? אני מתגוררת בלונדון אבל מיועדת להגיע לישראל בדצמבר ולחזרה סופית בפברואר אשמח לקבל המלצות הכין לעשות את הברור. בתודה מראש מירב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפלות חוזרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: מירב

    פרופ' שבח פרידלר
    17/11/2008

    כדאי לבצע בירור שכולל שלילת בעיות ברמת הרחם, הפרעות אימונולויות, תסמונת פוספויפידים, קרישיות יתר, הפרעות כרומוזומליות, בעיות זיהומיות. צריך לזכור כי סיכויי הפלה בגילך גבוהים מהממוצע בגיל פחות מ-37 ומצד שני עדיין קיים סיכוי סביר להריון מוצלח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו