בדיקת BETA- HCG

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת BETA- HCG
    אווה
    21/11/2008

    אני עשיתי בדיקת BETA-HCG ב16.11.08 והתוצאה יצאה 7 שזה שלילי ואין לי לא דימומים ולא כאבים הייתי אמורה לעבור גרידה ב20.11.08 רציתי לעבור עוד אולטרסאונד לפני שאני הולכת לעשות גרידה במיון עשו לי US רחם בגודל 42*34*40 , בחלל מוקד אקוגני בקוטר5 מ"מ עם זרימת דם אליו. יתכן פוליפ, עובי הרירית 8 מ"מ. טפולה שמאלית <<<< חצוצרה לא נצפתה גודל שחלות: 20X13 מ"מ ממצא: זקיקים קטנים טפולה ימנית <<<< חצוצרה לא נצפתה גודל שחלות: 38X30 מ"מ ממצא: זקיקים קטנים רופאת נשים במיון אמרה לי יש למתין לווסת הבא לבצע US חוזר כ- 3-4 ימים לאחר הווסת יש לי כמה שאלות : 1. עם זה היה חומר מהריון היה אמור לי להיות דימום וכאבים? 2. ואם זה פוליפ איך מוצאים את זה בתיתוח? 3. הפוליפ יכול להפריע להריון שלא היתפתח ונפל? 4. מה אומרת הבדיקת US הכל תקין? ד"ר שבח פרידלר מצטרת על כול כך הרבה שאלות אבל אני קצת מודאגת אז אשמח אם תענה לי על השאלות שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת BETA- HCG

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: אווה

    פרופ' שבח פרידלר
    21/11/2008

    בדיקת הההריון השלילית מראה שלא נשאר ברחם רמה הריונית פעילה. הממצא באולטרהסאונד יכול להיות גם ממצא ללא כל משמעות. לכן אכן הגיוני לחכות לוסת הספונטנית - שתבוא רק לאחר שהביוץ יחזור, ולכן חכי פשוט בסבלנות וללא חשש. אם הממצא עדיין ייראה כדאי לבצע היסטרוסקופיה אבחנתית כדי לאשר את הממצא ולעמוד על טיבו ולהחליט על אופן הטיפול הראוי. אין מקום להיות מודאגת. גם אם זה פוליפ, גודלו כל כך קטן שכנראה אין לו משמעות קלינית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו