תוצאות בדיקה A.B2 GLYCOPROTEIN

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות בדיקה A.B2 GLYCOPROTEIN
    אולגה
    29/11/2008

    שלום רב אחרי כמה ניסיונות לא מוצלחים להכנס להריון עשינו כל מיני בדיקות וקבלנו תוצאות בדיקה גבוהות עבור IGG ן IGM כל שאר הבדיקות בנושא היו בגבולות הנורמה ( לופוס, PTT , LEIDEN , פרוטאין C וכו' ) 1. מה זה אומר ? והאם יש השפעה על הריון ? 2. האם ניתן בעזרת טיפול ( תרופות ) להתגבר על הבעיה ? תודה ערכי נורמה יחידות תוצאה שם בדיקה   18- 0   U/ml 300 A.B2 GLYCOPROTEI IgG   18- 0   U/ml 47 A.B2 GLYCOPROTEI IgM   15- 0   U/ml 9 A.B2 GLYCOPROTEI IgA

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקה A.B2 GLYCOPROTEIN

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד``ר יורם גלעדי
    02/12/2008

    שלום אולגה
    עקרונית, קיים קשר תיאורטי בין אי פוריות לבין קרישיות יתר של הדם שמתבטאת בין השאר ברמות גבוהות של אנטי - פוספוליפידים כמו אלה שנמצאו גבוהים אצלך. עדיין - קשר זה אינו חד משמעי במיוחד כאשר אין הסטוריה של קרישים בכלי הדם, הפלות חוזרות וכו'.
    בכל מקרה - מומלץ לחזור על הבדיקה בהפרש של 3 חדשים ואם היא עדיין גבוהה ניתן לתת אספירין במינון נמוך כטיפול מונע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו