לאחר היסטרוסקופיה ניתוחית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר היסטרוסקופיה ניתוחית
    לני
    10/01/2009

    שלום רב, ביום שלישי האחרון עברתי היסטרוסקופיה ניתוחית שבה בוצעה הפרדת הידבקויות גסות באסטמוס ובחלל הידבקויות בדופן ימין כולל ממצא בקוטר 1 ס"מ כנראה רזידואה מהגרידה האחרונה.בנוסף קיבלתי למשך חודשיים כדורי פרוגילוטון. הרופא המנתח אמר שהכל תקין והמליץ על היסטרוסקופיה אבחנתית בעוד כחודשיים. יש לי מס' שאלות: 1. האם עקב נטילת הכדורים המחזור עלול להתאחר?( עליי ליטול במשך חודשיים ללא הפסקה). 2.האם הכדורים הנ"ל אמורים לעבות את הרירית? 3. תוך כמה זמן רירית מחדשת את עצמה? לפני הניתוח עובי הרירית היה 4 מ"מ 4. האם לאחר המחזור הראשון אפשר לנסות להרות או עדיף להמתין מס' חודשים? 5.הרופא אמר שעליי ליטול את הכדור מיד ולא עם קבלת המחזור, בהתוויה כתוב עם הופעת המחזור, האם הדבר אפשרי או שמה לא הבנתי אותו? בשנה האחרונה עברתי 2 הפלות ו-3 גרידות ולאחריהם הזרעה שלא הצליחה והיום גם ברור למה. אני בת 37 ולכן חשוב לי להרות בהקדם. תודה רבה, לני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: לני

    פרופ' שבח פרידלר
    10/01/2009

    1. לאחר כל מחזור של פרוגילוטון תקבלי וסת.
    2. כן, הם מכילים אסטרוגן.
    3.אין צורך להמתין הרירית מתחדשת תוך ימים.
    4. את הכדור יש ליטול מייד לאחר הפעולה הניתוחית, לעודד צמיחת רירית בהקדם האפשרי.

    מן הסיפור שלך לא ברורה הסיבה להפלות- לא ברור האם ההדבקויות היו לפני ההפלות או נוצרו בעיקבות הגרידות. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו