2 הפלות רצופות - מה לעשות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • 2 הפלות רצופות - מה לעשות
    גליה
    11/01/2009

    אני בת 28 אובחנתי כפולציסטית כבר בנערותי - סובלת רק ממחזור לא סדיר אני מטופלת בדיקור סיני והמחזורים פחות או יותר היו סדירים בין 5 - 6 שבועות עד לפני ארבעה חודשים אז נקלטתי בניסיון ראשון ובתחילת שבוע 6 היתה הפלה טבעית - הבנתי שזה על גבול הכימי הפלה היתה בסוף נובמבר (8 שבועות מהיום) ולא היה מחזור מאז עד השבוע. בשבוע האחרון היו הפרשות דמיות בדיקה ביתית להריון ביום שלישי היתה חיובית - לפני 3 ימים התחיל מחזור - בדיקות הורמנוליות היום הראו בטא 61 - כנראה שזה שוב כימי תוצאות נוספות מהבדיקות היום הן: <4000- pmol/L 495 ESTRADIOL (E-2) - IU/L 2.5 LH - IU/L 3.5 FSH 619.0- 59.0 mIU/L 187.4 PROLACTIN - nmol/L 16.8 PROGESTERONE - IU/L 61 BETA-HCG מה לעשות עכשיו? זה אומר הפלה כימית נכון? אין מצב שיש הריון עם דימום מלא ועל סמך הנתונים האלה? האם צריך לבדוק שהבטא יורדת? מה צריך לעשות? לאיזה רופא ללכת? מהם סוגי הטיפול הקיימים? איזה בדיקות צריך לבקש? אני אוסיף שהגוף שלי לא מאוזן בככל - סובלת בשלושה חודשים אחרונים ממיגרנות ופריחות חריפות (היו גם קודם אבל לא בכזו עוצמה ותדירות) האם כדאי להמשיך לנסות גם החודש? האם צריך לחכות? מצטערת על כל השאלות אני פשוט מבולבלת מפחודת והרבה דואגת אשמח אם תוכלו לענות לי גליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    2 הפלות רצופות - מה לעשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: גליה

    פרופ' שבח פרידלר
    12/01/2009

    לפי ביתא 61 כעת את בהריון וחייבים לעקוב לגבי המשך התפתחותו. אם חלילה ההריון לא יצלח- פני למרפאת פוריות וקבלי הסברים לגבי הבירור שיש לעשות במקרה שלך. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו