FSH

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • FSH
    רוני
    18/01/2009

    שלום, אני בת 32 - בעברי שתי הפלות בשבועות מוקדמים והריון תקין אחד שהוביל ללידה. הפלה אחרונה ביולי. ביצעתי בדיקות לפרופיל הורמונלי. את הבדיקה קבעתי ליום השלישי למחזור, אולם למעשה ביום השני בערב פסק הדימום וביום השלישי בו ביצעתי את הבדיקה לא היה כלל דימום. רק ביום החמישי הופיעו קצת שאריות של הפרשות חומות. בתוצאות הבדיקה FSH יצא 15.3. אציין כי מאז ההפלה מחזורים לא סדירים, המחזור האחרון היה קצר באופן מיוחד מכולם, ובניגוד לדימום האחרון של מחזור זה המחזורים כולם היו ארוכים יחסית מאז ההפלה ועם דימום יחסית רב. האם יתכן שהתוצאה יצאה גבוהה בשל הפסקת הדימום הווסתי לאחר יומיים? או שמא אכן סיכויים גבוהים שיש לי בעיה עם רזרבה שחלתית ולכן גם ההפלות.אני יודעת שהרופא המטפל אמור לענות לי על כך אולם אני מוטרדת מאז שראיתי את התוצאה ולא יכולה להמתין עד לתור של הרופא. כמו כן האם יש קשר להפלות? תודה על עזרתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    FSH

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: רוני

    פרופ' שבח פרידלר
    18/01/2009

    ערך גבוה ביום שלישי לוסת יכולה להעיד על רזרבה שחלתית נמוכה ללא קשר מסוים להפלות וללא קשר לעוצמת הדמם הוסתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו