fsh גבוה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • fsh גבוה
    אילת
    24/01/2009

    אני בת 42.8 fsh 23 לפני שמונה חודשים FSH שלוש עשרה מנסה להיכנס להריון כשנה מחזור כל 25-6 יום צילום רחם תקין זרע של הבעל תקין התחלנו טיפולים לצורך הזרעה לפני כחודשיים לפני תחילת הטיפולים ראו זקיק באולטרה סאונד של 16 מ"מ ובאותו יום וביום שלפניו היתה הפרשה פוריה ולמחרת יבשה (כנראה הביוץ מוקדם מידי והביצית לא מבשילה ) הטיפול שקיבלתי - לצורך הזרעה עשיתי טיפול של גונל F התחלתי ב-75 ולא הגבתי עלינו בהדרגה עד 225 ביום ה-21 למחזור היה זקיק אחד בלבד של 13 מ"מ ואז הפרוגסטרון עלה מאוד הרופא החליט להפסיק לטפל ולחכות למחזור הבא. במחזור לאחר מכן: ביום ה-8 למחזור שוב הפרוגסטרון היה גבוה מאוד והרופא אמר לי לחכות שוב לוסת הבאה. קיבלתי מחזור היום, לאחר 33 יום מהמחזור הקודם. אני לוקחת חודשיים DHEA ע"מ לשפר את התגובה השחלתית לפי המלצת הרופא לחקחת חודש כדורים להורדת FSH ואח"כ להזריק כמויות גדולות של מונוגון (4 אמפולות) לישבן ואולי לשלב עם צטרוטייד או ללכת על מעקב של הביוץ הטבעי עם תמיכה הורמונלית מינימלית בשילוב צטרוטייד כשהזקיק כבר מגיע ל13 מ"מ או יותר הרופא מאוד פסימי אבל מוכן ללכת איתי בשני הדרכים. לא נתנו לי אישור ל- IVF ואני יודעת שהסיכויים נמוכים וממליצים לי תרומת ביצית מבקשת את המלצתך תודה מקרב לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    fsh גבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: אילת

    פרופ' שבח פרידלר
    26/01/2009

    לאחר 3 נסיונות הזרעה תקבלי אישור לניסיון של הפריה חוץ גופית. רק כך תדעי האם יש לך ביצית שניתנת להפריה. במידה ולא תמצא ביצית- הטיפול בתרומת ביצית תעזור לך להרות וללדת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו