הפלה שלישית...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפלה שלישית...
    רוני
    25/02/2009

    לרופאים שלום, בת 32, בעברי 2 הפלות בשבוע מוקדם שהסתיימו בגרידה. ביניהן הריון תקין שהסתיים בניתוח קיסרי (prolonged second stage). כעת עם הריון אקטופיק הנספג ככל הנראה בעצמו (במעקב ביטא). זו למעשה ההפלה השלישית שלי. ברקע ITP מילדות וכעת גיליתי כי במהלך בירור אצל מרפאה המטולוגית חדשה אליה עברתי, יצא LAC חיובי. אציין כי הבדיקה נלקחה בעת שהייתי בתחילת ההריון הנוכחי (האקטופיק) כאשר לא ידעתי שאני בהריון. בדיקות ל- LAC בעברי (לפני 15 שנים ולפני 5 שנים) יצאו שליליות. מסתבר שכילדה עברתי בדיקת קריוטיפ ויצאה תקינה (כך אמא שלי טוענת - היא מהתחום). איזה דברים נוספים כדאי לדעתכם לבדוק? כמובן שאתייעץ עם רופא הנשים ואני מקווה גם להגיע למרפאה להפלות חוזרות, אבל גיליתי כי לכל רופא יש כיווני מחשבה אחרים ויתכן ויהיה לכם רעיון שיוביל לפתרון בעיות ההריון שלי! תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפלה שלישית...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד``ר יורם גלעדי
    25/02/2009

    מדובר ב 2 הפלות ולא ב 3 . הריון אקטופי לא נחשב כהפלה אלא בקטגוריה אחרת שקשורה בדר'כ לבעיה מכאנית בחצוצרה.
    בכל מקרה - LAC יכול לעיתים להיות קשור בהפלות חוזרות ובמקרים כאלו מומלץ ליטול אפירין במינון נמוך כטיפול מונע. בנוסף - לאחר סיום מעקב בביתא, מומלץ לבצע גם צילום רחם ולשקול עם הרופא המטפל צורך בהמשך בירור.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו