שלוש הפלות חוזרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלוש הפלות חוזרות
    מירי
    11/03/2009

    שלום רב, אני בת 34 ויש לי ילד בן 3.5 מהריון ראשון תקין. בשנתיים האחרנות עברתי שלוש הפלות חוזרות- הראשונה בשבוע 8 - עובר ללא דופק השנייה בשבוע 7- שק הריון ללא עובר השלישית בשבוע 7- שק הריון ללא עובר. בהריון זה לקחתי אספירין ואוטרוגסטן. עשיתי היסטרוסקופיה (תקינה) ובדיקת קרישיות (תקינה). בעלי ואנוכי נשלחנו לבדיקת קריוטיפ ואני נשלחתי לבצע הבדיקות הבאות: fsh, prolactin, progesteron, c reactive protein , נוגדני chlamydia, נוגדני mycoplasma, נוגדני toxoplasmosis, סוכר בצום, tsh, t3, t4, anti-thryroid antibodies, antithyroglobulin, antithyroid peroxiddase antibodies. שאלותינו הן: 1. האם זהו מכלול הבדיקות שעלינו לעבור או שיש בדיקות מומלצות נוספות? 2. בהנחה ואחת מהבדיקות תצאנה לא תקינה, האם יש אופק טיפולי? 3. בהנחה והבדיקות תצאנה תקינות, מה עושים כדי למנוע חלילה הפלה נוספת? תודה רבה וחג שמח, חגית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלוש הפלות חוזרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד``ר יורם גלעדי
    13/03/2009

    1 - הבירור שציינת מספק
    2 - תלוי באיזה בדיקה מדובר
    3 - ישנם טיפולים אמפיריים ש/אין קונצנזוס לגביהם כמו שילוב של סטרואידים, אספירין במינון נמוך גם במקרים ללא הפרעות קרישה, ותמיכות הורמונליות למיניהן.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו