מה עושים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה עושים?
    פולי
    21/03/2009

    בת 38 ללא ילדים הריון ראשון- ספטמבר 2007 הריון כימי(מייד לאחר הפסקת גלולות) הריון שני - מאי 2008- לאחר טיפול באיקאקלומין.הסתיים בסוף שבוע 7 לאחר שנצפה עובר ודופק אך החל דימום שהפך למאסיבי ובעקבותיו הפלה טבעית מלאה(יש לציין שבא"ס נצפה שק חלמון מוגדל והורפא אמר שיש סיכוי שהעובר פגום כרומוזומלית) הריון שלישי - ינואר 2009- לאחר טיפול פיוריגון+הזרעה+אנדומטרין .התגלה כלא תקין . בא"ס נצפה שק הריון עם שק חלמון ריק, שבועיים לאחר מכן, השק עדיין ריק וגודלו תואם לשבועיים קודם לכן. לקחתי ציטוטק אתמול והתחיל דימום. אני מבינה שיש בעייה למרות שאין דפוס זהה לכל ההפלות 1. האם לפנות למרפאת הפלות חוזרות או שאני אמורה לחכות עכשו?(שמעתי שבדיקות קרישיות למשל אפשר לעשות רק 3 חודשים מתום ההריון) 2. לאבי ולאחיו התאום שנפטר יש בעיות במערכת הדם(אבי קיבל אירוע מוחי בגיל 52 למרות שגם עישן שנים רבות אז יתכן שיש קשר מקרי) ואחיו התאום נפטר מסרטן דם. האם ההיסטוריה הזו נראית לכם קשורה למקרה שלי? 3. האם יש לי בכלל סיכוי עדיין להיכנס להריון תקין? כביכול מתרחשת הפרייה והשתרשות אבל משום מה העובר לא מתפתח בכלל או מפסיק להתפתח. אני מאד מודאגת בגלל זה. נראה שלנשים שלא חוו הריון כלל יש יותר סיכוי להריון תקין מאשר לי עם כל ההפלות האלה.. אשמח לחוות דעתכם המלומדת תודה רבה פולי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה עושים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד``ר יורם גלעדי
    22/03/2009

    1 - רצוי לבצע בירור הפלות חוזרות, אכן בדיקות טרומבופיליה מבוצעות מאוחר יותר אך ישנן בדיקות נוספות שניתן לבצע בהתאם לצורך
    2 - לא בהכרח , אך בכל מקרה יש לבצע בדיקות טרומבופיליה בהמשך
    3 - בהחלט כן. גם לאחר 3 הפלות יש סיכוי מצויין להריון תקין
    בהצלחה
    דר' גלעדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!!

    פולי
    23/03/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו