הפלה שבוע 18

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפלה שבוע 18
    ענבל
    22/03/2009

    שלום , עברתי הפלה, או יותר נכון תהליך של לידה מוקדמת בשבוע 18 להריון, לאחר שנמצא כי לעובר אין דופק. העובר יצא, עברתי גרידה וככל הנראה הכל עבר בצורה תקינה. ברצוני לשאול מס' שאלות. 1. האם ייתכנו בעיות פוריות בעתיד? 2.מהי הפרעה כרומוזלית (נראה לי שכך הם קראו לזה בביה"ח) בעובר? והאם זהו משהו שיכול לחזור בהריונות הבאים (אני מציינת שיש לי תינוקת בריאה בת 10 חודשים ) 3. מתי ניתן לשוב ולקיים יחסי מין (האם עליי לחכות 6 שבועות כמו אחריי הריון)? 4. מתי ניתן לשוב ולנסות להרות? 5. מהו בדיוק ייעוץ גנטי תודה מראש, ענבל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפלה שבוע 18

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד``ר יורם גלעדי
    22/03/2009

    1 - במידה והתהליך עבר ללא סיבוכים רוב הסיכויים שלא יפגע בפוריות בעתיד
    2 - ישנו מגוון של בעיות גנטיות המתבטאות במספר לא תקין או צורה לא תקינה של כרומוסומים בגרעין התא. זוהי הבעיה השכיחה ביותר הגורמת להפלות. ברוב המקרים מדובר בממצא אקראי אך רמידה ואכן זו הבעיה רצוי לפנות לייעוץ גנטי לפני ההריון הבא.
    3 - לאחר כשבועיים
    4 - לאחר הפלה מאוחרת/לידה מוקדמת מומלץ להמתין כחצי שנה.
    5 - מדובר בראיון עם מומחה לגנטיקה למיפוי "עץ המשפחה" שלך ושל בן זוגך כדי לשלול בעיות תורשתיות.
    בהצלחה בהריון הבא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו