אחרי גרידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחרי גרידה
    הילה
    07/04/2009

    עברתי היום גרידה בשבוע 9 + יומיים (מ- IVF בגלל בעית זרע) עקב שק הריון ללא קוטב עוברי שמתאים לשבוע 5 + שישה ימים. לא היו לי דימומים או כאבים. זה הריון ראשון ומחזור טיפול שני.
    הממצאים שכתבו בכתב השחרור הם: חשד למחיצה מומלצת היסטרוסקופיה לברור החלל וההמלצות שנכתבו הן לעבור ביקורת אצל הרופא המטפל בעוד חודש וכן מומלצת היסטרוסקופיה אבחנתית לברור החלל לאחר הוסת הבאה.
    1. מזה היסטרוסקופיה?
    2. מה זה אומ מחיצה? חלל? האם נובע מהגרידה או משהו שקיים ואיך לא ראו זאת עד היום באולטראסאונד?
    3. האם זה עשוי לגרום לבעיה להכנס להריון באופן טבעי (בעית הזרע נבעה מוריקוצלה וטופלה) או להפלה חוזרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחרי גרידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד``ר יורם גלעדי
    12/04/2009

    1 - היסטרוסקופיה - הסתכלות ישירה לחלל הרחם באמצעות ציוד אופטי
    2 - מחיצה בחלל הרחם היא ממצא מולד שבדר'כ ניתן לזהותו באמצעות US
    3 - מחיצה עלולה לגרום להפלות חוזרות (בדר'כ - כאשר מדובר במחיצה גדולה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו