הפלות חוזרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפלות חוזרות
    גלית
    08/05/2009

    שלום רב
    בת 41 עברתי השבוע הפלה מס" 8 אין לי בעיה להיכנס להריון,אני נכנסת ללא טיפולים, אך מגיעה לשבוע 8 ומתחילים דימומים לפני כן והשאר היסטוריה,עברתי את כל הבירורים האפשריים,מבחינה גנטית,מבחינת קרשיות יתר מטופלת תמיד בקלקסן בהריונות,עברתי היסטרסקופיה, פשוט הכל, מיואשת האם צריך לפנות בכל זאת למרות שאני מצליחה להרות לבד למומחה פריון,? מה עוד אפשר לעשות? כמו כן נלקח דגימת ההפלה לבירור האם יהיה אפשר להבין מדוע זה קורה כל פעם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפלות חוזרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד``ר יורם גלעדי
    08/05/2009

    מקרים של 8 הפלות רצופות ללא הסבר כאשר כל הבירור תקין אכן מצביעים על סיכוי נמוך יחסית להריון תקין בעתיד (יש לציין כי מעל גיל 40 התופעה שכיחה יותר וקשורה לגיל ואיכות הביציות - נתונים שמן הסתם לא ניתן לשנות) אך - מאידך, זה עדיין איננו סוף פסוק.
    1 - מומלץ לפנות לחוות דעת נוספת ולרכז את כל הנתונים כדי לוודא שאכן כל הבירור בוצע
    2 - ישנם טיפולים תרופתיים שניתנים בצורה אמפירית (לא מוכחת מדעית) במקרים כאלו כמו שילוב של קלקסן + מיקרופירין + סטרואידים ו/או תרופות נוספות במהלך ההריון, במטרה להוריד סיכון להפלה חוזרת
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו