מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דימום שלא במחזורמודאגת20/05/2009
לפני חודש וחצי עברתי גרידה של הריון ראשון שהפסיק להתפתח בשבוע 6, קיבלתי את המחזור 26 ימים אחרי הגרידה וביום החמישי אחרי שכבר פסקו לגמרי הדימומים עברתי צילום רחם בגלל חשד למחיצה שעלה במהלך הגרידה, הצילום היה תקין (אין מחיצה) והיו לי דימומים באותו יום ולמחרת הפרשות חומות שפסקו לגמרי. היום, שבועיים אחרי צילום הרחם ושבועיים וחצי מהמחזור, היה לי קצת דם פעמיים בניגוב בלבד. בימים האחרונים היו לי מעין מחושים/דקירות כאלה מתחת לבטן התחתונה. המחזור שלי הוא כל 28 ימים בערך, לפעמים יום יומיים פחות/יותר כך שהביוץ לא תמיד ביום ה-14.
1. האם יתכן שהדימום הוא מהשרשה של הריון חדש? או קשור לגרידה/צילום רחם?
2. יש צורך להיבדק גם במידה ולא ימשיך הדימום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
ד``ר יורם גלעדי20/05/20091 - יתכן
2 - במידה והדימום נמשך רצוי להיבדק כולל משטח מצואר הרחם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת ברשותך
מודאגת20/05/2009תודה על תשובתך, בינתיים הלכתי לבדיקה אצל רופא נשים במוקד של קופת החולים כיוון שהרופא שלי לא נמצא היום ואני מודאגת.
ממצאי הבדיקה הגניקולוגית: PS/PV - צוואר תקין, הפרשה חומה, קלה, אין עדות לדמם צווארי או רחמי פעיל, רחם וטפולות ב מ פ, TVS - רחם בגודל ומרקם תקין, רירית דקה, סדירה, שחלות נצפו תקינות עם מספר זקיקים זקיקים קטנים בתוכן, אין נוזל חופשי באגן.
הרופא אומר שהכל נראה תקין ושהרחם מתאים לאחרי מחזור ולא לאחרי ביוץ כפי שאמור להיות כך שאולי המחזור שהיה 26 ימים אחרי הגרידה (נמשך כמו ומחזור רגיל 3 ימים) הי מחזור אמבולטורי (או משהו כזה) ושלא היה ביוץ
1. האם מצב כזה יתכן ותקין?
2. איך אדע אם עכשיו זה המחזור או שגם הפעם לא? חשוב לי לדעת כדי לדעת מתי הביוץ בערך ולנסות שוב להרות.
3. ראיתי את תשובתך רק לאחר שחזרתי מהרופא, האם היה צורך בכל זאת לקחת משטח מצוואר הרחם? ואם כן לשם מה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה/
עדי22/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)