תעזרו לי בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תעזרו לי בבקשה
    המיואשת
    20/09/2009

    אני אחרי 3 הפלות ובבית יש לי 2 ילדים בריאים.
    הפלה ראשונה שבוע 10 טבעי, ולאחר מיכן עברתי גרידה
    הפלה שניה שבוע 23 עברתי לידה עקב האטה בהתפתחות העובר...
    הפלה שלישית שבוע 15 ללא דופק , 10 ימים קודם,בזמן ההריון גילו שיש לי קרישיות והתחלתי
    זריקון קלקסאן 40 מ"ג אבל הרופא אומר שהספקתי לקחת רק 2 ימים ואחרי זה
    הפסיק הדופק
    עכשיו אני בהריון שבוע 5 ויומיים, ואתמול היתה לי הפרשה חומה אחת , לא כהה במיוחד וזה נעלם,
    עדיין לא בדקתי אצל הרופא אם יש שק הריון, את ההריון גילתי ע"י בדיקה ביתית.מתי הסיוט והפחד הזה יגמרו כבר אני מרגישה שאני יוצאת מדעתי.......
    מזה אומר ההפרשה שאולי היתה הפלה טבעית?
    כמה מ"ג קלקסאן אני צריכה לקחת כדי שהעובר יחזיק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תעזרו לי בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אל יאוש!!!

    לברון
    22/09/2009

    שלום וברכה!
    קודם כל אני משתתפת בצערך על האובדנים ומקוה שההפרשות היו סתם גדילה של הרחם.
    יש מושג שנקרא "כאשר יגורתי בא לי" בעצם זה אומר שממה שבן אדם מפחד יבוא לו חס ושלום. אז מה שאני מציעה לך זה שבהריון הזה ובהריונות הבאים אל תשווי אותם להריונות שנפלו תשווי אותם להריונות בריאים שלך או של נשים שאת מכירה וחווית איתם הריון כמו אחות או שכנה טובה ותגידי תמיד לעצמך ההריון הזה בעזרת השם יהיה מוצלח ואני אלד,אם ירצה השם, ילד בריא ושלם חי וקיים ובזה בעצם תתמקדי ולא בפחד שאולי ח"ו זה יפול תראי מסביבך כמה ילדים חיים יש ואיך האנושות מתקיימת ולכן בעזרת השם יתברך גם את תיזכי לזה ותמיד תחשבי טוב ותגידי ממש בפה:"ההריון הזה לא יפול בעזרת השם ואני את הילד\ה הזאת יולדת חי ובריא אם ירצה ה" ותראי שזה יעבוד.
    וגם אני מציעה לך מניסיון לקבל על עצמך קבלה קטנה כמו נטילת ידים בבוקר ממש דברים קטנים ותקדישי את המצווה להצלחת ההריון.
    אני מאחלת לך המון המון הצלחה ושתזכי לעוד המון ילדים כי ילדים זה שימחה זה האור של החיים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: המיואשת

    פרופ' שבח פרידלר
    23/09/2009

    ההריון שלך בר סיכון לאור ההיסטוריה הרפואית שלך לכן עליך לפנות בדחיפות לרופא שלך או למרפאה של הריון בסיכון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו