הפלה שנייה- דחוף!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפלה שנייה- דחוף!
    לחוצה
    01/06/2010

    אני בת 31 כמעט, עברתי הפלה אחת - גרידה בתחילת פברואר לאחר שהיו לי דימומים ובאולטראסאונד נצפה שק ללא תוכן. ההריון הראשון היה ספונטאני לאחר כ- 3 חודשי נסיון. לאחר חודשיים וקצת נכנסתי שוב להריון, בשבוע 5+5 נצפה שק+ קוטב+דופק, בשבוע 7 הגעתי שוב לבדיקה ולא ראו דופק. עשיתי עוד שתי בדיקות ביומיים שאחרי ושוב לא נצפה דופק. לדברי הבודק השק בצורה שונה- לא עגול וגם העובר לא נראה רגיל.
    אני כרגע בשבוע 7+2 ואמורה לבצע גרידה מחר באסותא בפעם השנייה, אני נורא מודאגת ומפחדת לעבור שוב גרידה.
    האם כדאי לי לבצע את ההפלה בכדורים?
    האם הסיכויי שההפלה תהיה מלאה מהכדורים הוא גבוה?
    אילו בירורים כדאי לי לבצע בהמשך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפלה שנייה- דחוף!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד``ר יורם גלעדי
    02/06/2010

    אפשר לנסות עם כדורים אך יש לזכור כי יש סיכוי של כ 10% שהנסיון לא יצליח ואז יהיה צורך בגרידה. אח'כ רצוי להתייעץ עם הרופא המטפל בהתאם לנתונים ולהסטוריה הרפואית שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו