מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפלה בשבוע ה 8ורד המודאגת30/06/2010
שלום אני בת 29 לא מעשנת ושומרת על כושר ותזונה נכונים
עברתי לפני שבועיים הפלה טבעית זה התחיל בדימום חום שבוע וחצי לפני ובאותו יום שהלכנו לראות בפעם הראשונה את הדופק (והיה דופק) התחיל דימום כבר יותר בערב וכל הלילה סבלתי מכאבים עד שזה נפל מעצמו
אני כ"כ מתוסכלת מאחר וזה ההריון הראשון שלי ורציתי לדעת מתי אפשר להכנס להריון האם עלי לחכות שני מחזורי וסת או שזה לא משנה מה הסיכוי להריון מוצלח בפעם השניה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך לשאלה
ורד המודאגת30/06/2010רציתי לצייןמ שיומיים לפני מקרה ההפלה חליתי בצינון וחום קל עם כאב גרון כנראה נדבקתי בוירוס. האם יש קשר בין המקרים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתהיה חזקה זה לא אומר כלום!!!!!!!!!
ענת30/06/2010הי
קראתי את מה שכתבת וזה החזיר אותי אחורה בשנתיים-
לפני שנתיים וקצת גם אני עברתי הפלה בשבוע 8 ועכשיו יש לי ילדה מהממת -
נסיכה בת שנה ו-3 חודשים.
אחרי שעוברים את זה מגלים שכל כך הרבה עוברות את זה.
הכי חשוב להאמין בעצמכם ולא להתייאש.
תחכו לפחות למחזור אחד רגיל או שניים- אנחנו חיכינו שני מחזורים ואז נכנסנו להריון עם הנסיכה!
אני יודעת שזה קשה אבל זה עובר ואז תבוא המתנה האמיתית-
זה רק בשביל להזכיר לנו שהאוצרים האלה הם לא מובן מאליו!!!!
בהצלחה (-:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על החיזוק
ורד המודאגת06/07/2010באמת זה נכון שמקרה כזה גורם לנו לחשוב עד כמה זה לא מובן מאליו להיות הורה ועד כמה חשוב לנו להעריך את מה שיש ושלא בא בקלות.
תודה על התגובה המעודדת ושיהיה בהצלחה לכולן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
ד``ר יורם גלעדי02/07/2010רצוי לפנות לרופא מטפל לבירור סיבות אפשריות להפלה. במידה ואין הסבר ו/או גורמי סיכון כלשהם הרי שהסיכוי להריון תקין בפעם הבאה זהה לזה של כל אשה אחרת בגילך.
ניתן לנסות להרות שוב מיד לאחר המחזור הבא.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה
ורד המודאגת06/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



