הפלות חוזרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפלות חוזרות
    אמי
    13/11/2010

    שלום!
    אני בת 34 אם לילדה בת 8 הריון ספונטני. כ- 3 שנים מנסה להרות. בשנתיים האחרונות עברתי 3 IVF אם החזרות מוקפאים . הושגו 3 הריונות מעוברים טרייים. הריון ראשון הפלה טבעית בשבוע 8, הריון שני הריון כימי והריון שלישי הריון של תאומים שנצפה דופק עד שבוע 8 ולאחריו פסק עברתי הפלה ע"י כדורי ציטוטק. הופנתי להמטולוג ששלח אותי לבדיקות קרישיות למעט קריוטיפ. כל הבדיקות יצאו תקינות.
    1. האם יש צורך לעשות בדיקת קריוטיפ למרות שההמטולוג לא הפנה אותי. בנוסף הרופא המטפל שלי סבור שאין צורך לעשות את הבדיקה משום שהסבירות גבוהה שאין בעיה כרומוזומלית.
    2. האם יש עוד בדיקות שמומלץ לעבור אני לפני סבב נוסף של טיפול ולא רוצה לעבור שוב את העוגמת נפש באיבוד הריון נוסף.
    3. האם הדבר מצביע על איכות ביציות ירודה , האם יש עוד סיכוי להריון שהסתיים בלידת ילד בריא.
    אשמח לתשובה , תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפלות חוזרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפלות חוזרות - תגובה

    פרופ' שבח פרידלר
    15/11/2010

    1. כן, בירור קריוטיפ של שניכם.
    2. שלילת בעיות בחלל רחם, בעיות זיהומיות, תסמונת אנטיפוספוליפידים ועוד..
    3. יש סיכוי טוב שתצליחי אם תתמידי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו