דימנציה ,תופעת לוואי חריגה ?!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימנציה ,תופעת לוואי חריגה ?!
    שלמון
    01/10/2011

    שלום . אימי בת 84 בדרך כלל בריאה , סובלת משך השנים מלחץ דם גבוהה ולא הקפידה ליטול הכדורים להורדת הלחץ דם באופן סדיר.לפני כשנה וחצי עברה אירוע מוחי קל שבעקבותיו נצפו תופעות דימנציה לטווח הקצר (לדעתי היו עוד קודם ).מאז היא נמצאת בבית אבות ,מחלקת תשושים עצמאיים. להערכתי מפאת הדימנציה , בשילוב אופייה הסגור,היא לא בדיוק מתקשרת עם הסביבה ,מעדיפה להתכנס בתוך עצמה ולא להשתמש במכשיר השמיעה ביוזמתה. בתשובה לשאלותי אני נענה " זו אני ועכשו בטח לא אשתנה ". מזה מספר חודשים נצפת תופעה של שינה כרונית חריגה, ללא הפסקה ולאחרונה החמירה מאוד !!! שינה/נימנום באוכל בשרותים ובכל מצב משך כל היממה !!!,
    לאחרונה מסתמן גם קושי בהליכה (היא עם הליכון) אבוד תאבון משמעותי ביותר שתיקה רעד קל בידיים ,
    בתרופות שהיא נוטלת ( ללחץ דם,בלוטת הטריס,קולסטרול )מיזה כשנה וחצי לא חל שינוי מלבד כדור CIPRALEX 10MG שניתן לה ע"י רופא בית אבות לפני שלשה שבועות בדיוק.

    שאלתי העיקרית היא בהתייחס לשינה/נימנום הכרוני הבילתי נתפס ?! האם יש הסבר/סיבה ידועה לתופעה ? אגב בדיקות דם שנערכו בשבוע שעבר רשמו ערכים תקינים ל - B12 - TSH .
    לכל התייחסות סיוע בנושא אודה מראש - שנה טובה ובריאות לכולנו !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימנציה ,תופעת לוואי חריגה ?! - תגובה

    ד``ר ירחמיאל ברבר
    02/10/2011

    שלום ,
    לגבי הנימנום בראש ובראשונה יש לבדק איזהתרופות מקבלת יתכן ומדובר בתופעות לוא ,בנוסף נמנום במשך היום יכול להצביע על בעיית דום נשימה בשינה מומלץ להפנותה לבדקה במעבדת השינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    שלמון
    05/10/2011

    ד"ר ירחמיאל תודה על התגובה , אשלח בהקדם את סוג התרופות שאמא מקבלת , אשמח ואודה לקבל את חוות דעתך .
    שוב תודה וגמר חתימה טובה !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה - תגובה

    ד``ר ירחמיאל ברבר
    06/10/2011

    בכבוד רב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו