מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דימנציה ,תופעת לוואי חריגה ?!שלמון01/10/2011
שלום . אימי בת 84 בדרך כלל בריאה , סובלת משך השנים מלחץ דם גבוהה ולא הקפידה ליטול הכדורים להורדת הלחץ דם באופן סדיר.לפני כשנה וחצי עברה אירוע מוחי קל שבעקבותיו נצפו תופעות דימנציה לטווח הקצר (לדעתי היו עוד קודם ).מאז היא נמצאת בבית אבות ,מחלקת תשושים עצמאיים. להערכתי מפאת הדימנציה , בשילוב אופייה הסגור,היא לא בדיוק מתקשרת עם הסביבה ,מעדיפה להתכנס בתוך עצמה ולא להשתמש במכשיר השמיעה ביוזמתה. בתשובה לשאלותי אני נענה " זו אני ועכשו בטח לא אשתנה ". מזה מספר חודשים נצפת תופעה של שינה כרונית חריגה, ללא הפסקה ולאחרונה החמירה מאוד !!! שינה/נימנום באוכל בשרותים ובכל מצב משך כל היממה !!!,
לאחרונה מסתמן גם קושי בהליכה (היא עם הליכון) אבוד תאבון משמעותי ביותר שתיקה רעד קל בידיים ,
בתרופות שהיא נוטלת ( ללחץ דם,בלוטת הטריס,קולסטרול )מיזה כשנה וחצי לא חל שינוי מלבד כדור CIPRALEX 10MG שניתן לה ע"י רופא בית אבות לפני שלשה שבועות בדיוק.
שאלתי העיקרית היא בהתייחס לשינה/נימנום הכרוני הבילתי נתפס ?! האם יש הסבר/סיבה ידועה לתופעה ? אגב בדיקות דם שנערכו בשבוע שעבר רשמו ערכים תקינים ל - B12 - TSH .
לכל התייחסות סיוע בנושא אודה מראש - שנה טובה ובריאות לכולנו !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימנציה ,תופעת לוואי חריגה ?! - תגובה
ד``ר ירחמיאל ברבר02/10/2011שלום ,
לגבי הנימנום בראש ובראשונה יש לבדק איזהתרופות מקבלת יתכן ומדובר בתופעות לוא ,בנוסף נמנום במשך היום יכול להצביע על בעיית דום נשימה בשינה מומלץ להפנותה לבדקה במעבדת השינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שלמון05/10/2011ד"ר ירחמיאל תודה על התגובה , אשלח בהקדם את סוג התרופות שאמא מקבלת , אשמח ואודה לקבל את חוות דעתך .
שוב תודה וגמר חתימה טובה !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - תגובה
ד``ר ירחמיאל ברבר06/10/2011בכבוד רב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
התחלת דימנציה וירידה קוגנטיבית
rTMS בשימוש ביתי קבוע של 24/7
מחלת דמנציה וגלי חום- בירור
מאסטר מיינד לחרדות- התייעצות
איך מתבצע תהליך האבחון של אלצהיימר ומה הוא כולל?
האם הטיפול עוזר גם בדמנציה וסקולרית?
MCI- איך לארגן את החיים מפה?
מכחיש שיש לו בעיית זיכרון
כדור אסנטה 5 mg למשך שבוע
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

