מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לימודי רפואה בגיל מבוגרנעה07/03/2011
אני בת 38, טכנאית אולטרהסאונד במקצועי (תעודת טכנולוג רפואי, תעודת הנדסאי אלקטרוניקה - מיכשור רפואי ומשלימה לתואר ראשון).
הייתי מאד רוצה ללמוד רפואה. עד איזה גיל עדיין אפשר להתחיל?
מה דרישות הקבלה בגילי? אותו דבר כמו בגיל צעיר? בגרות? פסיכומטרי? איזה ציונים/ממוצע אני צריכה?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימודי רפואה בגיל מבוגר - תגובה
ד''ר משה כהן16/03/2011שלום
את יכולה להתחיל בכל גיל
יש צורך בבגרות ובמעבר של בחינת כניסה במיקצועות ביולוגיה, כימיה , פיזיקה אנטומיה וביולוגיה
ממוצע ציוני בגרות אינו חשוב
בברכה
ד"ר משה כהן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתלוי באוניברסיטאות
סטודנט הונגרי20/03/2011זה מאוד תלוי באיזו מדינה ואוניברסיטה את תרצי ללמוד ..
במקומות שהם לא מבוקשים ואין הרבה סטודנטים כגון , קוראטיה ( זאגרב ) , מולדובה , צ'כיה ( פראג ) ואוקראינה יהיו גמישים יותר ויקבלו בכל גיל ( כפי שד"ר כהן ציין כאן ).
במקומות אחרים שיש בהם ביקוש גבוה ותחרות רבה על כל מקום פנוי ישנה מגבלת גיל וסביר להניח שלא תוכלי להתקבל .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא מדוייק
עידן11/06/2011במולדובה הגבלת הגיל היא 35 ,ע"פ חוקי משרד החינוך המקומי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנעה, אשמח אם תצרי איתי קשר
מירי27/03/2011אני גם מתלבטת עכשיו. בת 34 עם דוקטורט במדעי המחשב ושלושה ילדים...
אשמח להתייעץ ולהתלבט איתך.
מירי - [email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראיתי, אבל אני צריכה שנתיים השלמות.
מירי ב.12/11/2011אני לא מגיעה ממדעי החיים, ועשיתי חשבון שייקח לי בערך שנתיים להשלים את קורסי הליבה (6 קורסים שגם תלויים אחד בשני) + מבחן בינלאומי שהבנתי שלא פשוט לעבור.
בתור אחת עם דוקטורט במדעי המחשב, שבלי להעליב נראה לי מקצוע הרבה יותר קשה ללימוד מאשר רפואה, שווה להרשם למסלול ה-6 שנתי.
תכל'ס, מה זה כבר תואר ראשון אחרי שיש לך תארים מתקדמים ואתה מרצה לתואר ראשון? זה בערך כמו להסתכל עכשיו על הבגרויות.
וכמו שאני מבינה, תואר ברפואה זה לא ביג דיל. צריכים זיכרון טוב. תרגיל באינפי הרבה יותר קשה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיצור דרך
נילי26/04/2011ראית שיש אופציה של תוכנית ה 4 שנתית באוניברסיטת ת"א?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתגובה קודם היא בשבילך...
מירי ב.12/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימודים בגיל מאוחר
לירון קרני25/04/2011שלום,
גם אני מתלבטת בלימודי רפואה. האם חשבת ללמוד בחו"ל או בארץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיצור דרך
נילי26/04/2011ראית שיש אופציה של תוכנית ה 4 שנתית באוניברסיטת ת"א?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימודי רפואה בגיל מבוגר - תגובה
רננה קרן15/06/2011שלום נועה,
ללימודי רפואה בחו"ל אין צורך בפסיכומטרי ( רק באיטליה וגם שם לא משנה הציון) צריך בגרות ומעבר של מבחני קבלה בהתאם למדינה - בד"כ בפיזיקה ביולוגיה וכימיה.
בארץ הקבלה הרבה יותר קשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

