מצעד הגאווה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מצעד הגאווה
    ליאן
    23/05/2012

    אני בת 19, ואני לסבית מוצהרת כבר שנה.. היה לי קשה לצאת מהארון בזמן התיכון, ורק כשהגעתי לצבא והכרתי עוד כמה בנות לסביות יצאתי מול המשפחה והחברים..
    חברות שלי רוצות שאבוא למצעד הגאווה. אבל אני קצת חוששת, זה פעם ראשונה שלי.. ותמיד חשבתי שזה קצת מפגר להציג את עצמך ככה..
    מצד שני, חברות שלי אומרות שאני חייבת ושזה יסמן רשמית שיצאתי. מה דעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מצעד הגאווה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצעד הגאווה - תגובה

    טל קרויטורו
    23/05/2012

    שני הצדדים מעט מוקצנים :)
    מצד אחד מצעד הגאווה איננו 'סימון רשמי שיצאת' - מהסיבה שמגיעים אליו גם אנשים בארון (המצעד כולל אלפי אנשים, ומגיעים אליו סטרייטים רבים), ולא מגיעים אלינו אנשים שאינם בארון (למשל כי הם עובדים ביום זה, גרים רחוק גאוגרפית, עסוקים בדברים אחרים, זה פחות מדבר אליהם וכד').
    מצד שני החברות שלך צודקות שיש צורך בחשיבה מחודשת על התפיסה של 'זה מפגר להציג את עצמך ככה' - זה עשוי לשקף התביישות.
    בכל אופן, את תמיד יכולה ללכת למצעד אחד לנסיון, כדי לגבש את החלטתך בנוגע למצעדים הבאים...
    מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו