האם יתכן שבעלי הומו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יתכן שבעלי הומו
    תמר
    05/12/2012

    אני נשואה לאדם שטוען שאין לו משיכה מינית ומצטער שלא נולד אישה
    למרות שכשנישאנו הוא הביעהמילולית ביטויי חיבה רבים וגם ניסה להיתקרב פיזית ידעתי שהיתאלמן עם 7 ילדים

    אז לא חששתי למרות שלא היה לי נסיון איתו במיטה כי אנחנו חרדים
    הוא טוען שבנישואיו הקודמים הם חיו בחדרים ניפרדים וילדים הביא מחוסר ברירה ובכפיה
    בסקס של מינימום דק בתאריכים מוסכמים להבאת ילדים בלבד
    נודע לי לאחר נישואינו שאשתו סבלה מכך מאד וניפטרה מהתקף לב.
    ביום יום בעלי מאד טוב ומסור אך כשמגיעים התאריכים המתאינמים לקיום יחסים[אנחנו חרדים]הוא תמיד מביים מריבה או תרוץ כדי שזה לא יצא....אנחנו נשואים כבר שנתיים וזה מאד מאד קשה עבורי לחיות איתו חיי נזירות


    מצד שיני אין לא בעיה לקבל חיבוק או נשיקה כל עוד זה מגיע ממני אך הוא לעולם לא יזום ושונא ליזום
    האם יתכן שבעלי הוא הומו????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם יתכן שבעלי הומו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יתכן שבעלי הומו - תגובה

    איל זק
    05/12/2012

    שלום רב
    השאלה מהי זהותו ומשיכתו המינית של בעלך נראת לי לא רלוונטית במקרה זה. ייתכן שהוא אכן נמשך רק לגברים וייתכן שהוא פשוט חסר משיכה מינית בכלל. על תשובה זו יכול רק הוא לענות. מכל מקום התוצאה עבורך היא זהה: הוא אינו מעוניין לקיים יחסי מין. מכאן השאלה היחידה היא מה את מתכוונת לעשות בנוגע לזה. האם מעלותיו מפצות דיין בשביל להשאר יחדיו ללא קיום יחסי אישות, או שזה משהו שאינך מוכנה להתפשר עליו (ובצדק לטעמי).
    מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היתכן שתרופות משפיעות

    תמר
    06/12/2012

    תודה על המענה המהיר

    האכפתיות והעזרה
    אמנם הקשר עימו חשוב לי ועדיף מפירוק התא הזוגי
    ומוכנה לקשר עם יחסי אישות פחות אינטנסיבים מהמקובל אך לחיות בחברת בן זוג בצורה אלטרואיסטית לגמרי בלתי אפרי עבורי
    כל אדם זקוק למגע אנושי אוהב ואפילו ניסיתי ואחרי 3 חודשים זה משפיע עלי מאד קשה....

    קצת קשה לי להשיג ממנו איפורמציה בתחום הוא מגיע מחברה מאד חרדית וזה נושא שיש שם טאבו
    אך האם יתכן שעקב תרופות נוגדות דיכאון הוא במצב כזה כי כשהוא נהיה ממש אלרגי למגע זה בא בדרך כלל בתקופות שהוא נורא נגטיבי בכלל וזועף וראיתיו בולע כדורים שהוא לא מוכן להראות לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היתכן שתרופות משפיעות - תגובה

    איל זק
    07/12/2012

    שלום תמר
    תרופות נגד דיכאון לאורך זמן אכן יכולות לפגוע בחשק המיני, אולם אינני בטוח שזה הגורם לבעיה שהצגת. כפי שתיארת מקודם, גם בזוגיות הקודמת שלו ולאורך שנים לא מעטות חש חוסר משיכה מינית. כך שנראה לי שתרופות אלה עוזרות לו להתמודד טוב יותר אך אינן הסיבה העיקרית לחוסר המשיכה המינית.
    קשה לי לראות את המצב הקיים משתנה לטובה מבחינתך ואני מאמין שעלייך לדעת את הדברים לאשורם ולא להיתלות בתקוות שווא. לכן כפי שכתבתי, בהינתן שזהו המצב, עלייך להחליט האם להמשיך לחיות עימו במערכת זוגית כזו או לא. ברור לי שזו אינה החלטה קלה.
    מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המון תודה

    תמר
    07/12/2012

    אני מאד מעריכה את הכנות והמיקצועיות שבתשובתך
    די מיצטערת שלא פניתי להיתיעץ איתך כשרק היתחתנתי
    הייתי תמימה וכל פעם קיבלתי תרוץ אחר או האשמה וניסיתי לא לתת לנושא הזה לקלקל את הקיים ולקוות לטוב ולא להלחיץ אותו ואת עצמי
    אך כניראה כפי שכתבת לי שהנושא הרבה יותר מורכב ממה שתארתי לעצמי ו
    חוץ מהרבה סבלנות ואהבה
    ולא היו לי הידע והכילים לדעת איך להיתמודד עם התופעות המשונות הללו
    בהתחשב בעובדה שאני מאד רוצה ילד משלי ושעון גילי מתקתק מזמן וגם בהיתחשב בכך שאני לא רואה את עצמי מסוגלת לחיות חיי נזירות המצב ניראה כמחיב החלטה כואבת.....
    קשה להיפרד ולא תהליך נעים לאף אחד...ולא תמיד מוצאים אדם שיתאים לי ושאזרום איתו בשאר עניני החיים

    וואווו....זו היתמודדות שלא שיארתי שאצטרך לעבור
    ניראה לי די משונה מדוע הוא היתחתן בכלל
    ואולי כמו בסרט,,שכעת בכותרות הוא רק רצה" למלא את החלל"
    אני מעריכה מאד את האינפורמציה המיקצועית שנתת לי
    שבת שלום
    תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המון תודה - תגובה

    איל זק
    07/12/2012

    החיים בחברה האורתודוכסית ובמיוחד בזו החרדית מכוונים לנתיב אחד בלבד. סטייה ממנו עלולה לגבות מחיר יקר מכל אדם. לכן אפשר להבין את בן זוגך שבחר להתחתן שוב, מה עוד שלגדל לבד שבעה ילדים זו מלאכה לא קלה כלל. חשוב להבין שבמידה מסויימת גם הוא קורבן של המצב, תהייה משיכתו המינית ככל שתהייה. לכן נסי להבינו ולא להאשימו.
    מציאת בן זוג מתאים גם היא אינה מלאכה פשוטה כפי שכתבת. אולם רווחתו הנפשית של כל אדם תלויה במידה רבה במימושו של קשר אוהב, תומך ומספק, כאשר יחסי אישות הם מרכיב חשוב בקשר כזה. החלטתך אכן מורכבת ולא פשוטה. אולם רק את יכולה להחליט מה באמת עדיף עבורך.
    אני מאחל לך הצלחה בכל דרכייך ומעשייך.
    את מוזמנת כמובן לשאול שוב ולהתייעץ.
    שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו