מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם יתכן שבעלי הומותמר05/12/2012
אני נשואה לאדם שטוען שאין לו משיכה מינית ומצטער שלא נולד אישה
למרות שכשנישאנו הוא הביעהמילולית ביטויי חיבה רבים וגם ניסה להיתקרב פיזית ידעתי שהיתאלמן עם 7 ילדים
אז לא חששתי למרות שלא היה לי נסיון איתו במיטה כי אנחנו חרדים
הוא טוען שבנישואיו הקודמים הם חיו בחדרים ניפרדים וילדים הביא מחוסר ברירה ובכפיה
בסקס של מינימום דק בתאריכים מוסכמים להבאת ילדים בלבד
נודע לי לאחר נישואינו שאשתו סבלה מכך מאד וניפטרה מהתקף לב.
ביום יום בעלי מאד טוב ומסור אך כשמגיעים התאריכים המתאינמים לקיום יחסים[אנחנו חרדים]הוא תמיד מביים מריבה או תרוץ כדי שזה לא יצא....אנחנו נשואים כבר שנתיים וזה מאד מאד קשה עבורי לחיות איתו חיי נזירות
מצד שיני אין לא בעיה לקבל חיבוק או נשיקה כל עוד זה מגיע ממני אך הוא לעולם לא יזום ושונא ליזום
האם יתכן שבעלי הוא הומו????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יתכן שבעלי הומו - תגובה
איל זק05/12/2012שלום רב
השאלה מהי זהותו ומשיכתו המינית של בעלך נראת לי לא רלוונטית במקרה זה. ייתכן שהוא אכן נמשך רק לגברים וייתכן שהוא פשוט חסר משיכה מינית בכלל. על תשובה זו יכול רק הוא לענות. מכל מקום התוצאה עבורך היא זהה: הוא אינו מעוניין לקיים יחסי מין. מכאן השאלה היחידה היא מה את מתכוונת לעשות בנוגע לזה. האם מעלותיו מפצות דיין בשביל להשאר יחדיו ללא קיום יחסי אישות, או שזה משהו שאינך מוכנה להתפשר עליו (ובצדק לטעמי).
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיתכן שתרופות משפיעות
תמר06/12/2012תודה על המענה המהיר
האכפתיות והעזרה
אמנם הקשר עימו חשוב לי ועדיף מפירוק התא הזוגי
ומוכנה לקשר עם יחסי אישות פחות אינטנסיבים מהמקובל אך לחיות בחברת בן זוג בצורה אלטרואיסטית לגמרי בלתי אפרי עבורי
כל אדם זקוק למגע אנושי אוהב ואפילו ניסיתי ואחרי 3 חודשים זה משפיע עלי מאד קשה....
קצת קשה לי להשיג ממנו איפורמציה בתחום הוא מגיע מחברה מאד חרדית וזה נושא שיש שם טאבו
אך האם יתכן שעקב תרופות נוגדות דיכאון הוא במצב כזה כי כשהוא נהיה ממש אלרגי למגע זה בא בדרך כלל בתקופות שהוא נורא נגטיבי בכלל וזועף וראיתיו בולע כדורים שהוא לא מוכן להראות לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיתכן שתרופות משפיעות - תגובה
איל זק07/12/2012שלום תמר
תרופות נגד דיכאון לאורך זמן אכן יכולות לפגוע בחשק המיני, אולם אינני בטוח שזה הגורם לבעיה שהצגת. כפי שתיארת מקודם, גם בזוגיות הקודמת שלו ולאורך שנים לא מעטות חש חוסר משיכה מינית. כך שנראה לי שתרופות אלה עוזרות לו להתמודד טוב יותר אך אינן הסיבה העיקרית לחוסר המשיכה המינית.
קשה לי לראות את המצב הקיים משתנה לטובה מבחינתך ואני מאמין שעלייך לדעת את הדברים לאשורם ולא להיתלות בתקוות שווא. לכן כפי שכתבתי, בהינתן שזהו המצב, עלייך להחליט האם להמשיך לחיות עימו במערכת זוגית כזו או לא. ברור לי שזו אינה החלטה קלה.
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה
תמר07/12/2012אני מאד מעריכה את הכנות והמיקצועיות שבתשובתך
די מיצטערת שלא פניתי להיתיעץ איתך כשרק היתחתנתי
הייתי תמימה וכל פעם קיבלתי תרוץ אחר או האשמה וניסיתי לא לתת לנושא הזה לקלקל את הקיים ולקוות לטוב ולא להלחיץ אותו ואת עצמי
אך כניראה כפי שכתבת לי שהנושא הרבה יותר מורכב ממה שתארתי לעצמי ו
חוץ מהרבה סבלנות ואהבה
ולא היו לי הידע והכילים לדעת איך להיתמודד עם התופעות המשונות הללו
בהתחשב בעובדה שאני מאד רוצה ילד משלי ושעון גילי מתקתק מזמן וגם בהיתחשב בכך שאני לא רואה את עצמי מסוגלת לחיות חיי נזירות המצב ניראה כמחיב החלטה כואבת.....
קשה להיפרד ולא תהליך נעים לאף אחד...ולא תמיד מוצאים אדם שיתאים לי ושאזרום איתו בשאר עניני החיים
וואווו....זו היתמודדות שלא שיארתי שאצטרך לעבור
ניראה לי די משונה מדוע הוא היתחתן בכלל
ואולי כמו בסרט,,שכעת בכותרות הוא רק רצה" למלא את החלל"
אני מעריכה מאד את האינפורמציה המיקצועית שנתת לי
שבת שלום
תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה - תגובה
איל זק07/12/2012החיים בחברה האורתודוכסית ובמיוחד בזו החרדית מכוונים לנתיב אחד בלבד. סטייה ממנו עלולה לגבות מחיר יקר מכל אדם. לכן אפשר להבין את בן זוגך שבחר להתחתן שוב, מה עוד שלגדל לבד שבעה ילדים זו מלאכה לא קלה כלל. חשוב להבין שבמידה מסויימת גם הוא קורבן של המצב, תהייה משיכתו המינית ככל שתהייה. לכן נסי להבינו ולא להאשימו.
מציאת בן זוג מתאים גם היא אינה מלאכה פשוטה כפי שכתבת. אולם רווחתו הנפשית של כל אדם תלויה במידה רבה במימושו של קשר אוהב, תומך ומספק, כאשר יחסי אישות הם מרכיב חשוב בקשר כזה. החלטתך אכן מורכבת ולא פשוטה. אולם רק את יכולה להחליט מה באמת עדיף עבורך.
אני מאחל לך הצלחה בכל דרכייך ומעשייך.
את מוזמנת כמובן לשאול שוב ולהתייעץ.
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
