בי 12 נמוך מאד בהריון

מנהל הפורום

ד``ר פרדי אביב
ד"ר פרדי אביב
לקביעת תור אצל ד"ר פרדי אביב ללא פרסום בפורום
 
  • בי 12 נמוך מאד בהריון
    דנה
    14/07/2012

    שלום, אודה לך מאד על עזרתך. אני בת 36 הריון שלישי. שבוע 28. בבדיקת דם המוגלובין 10.7. ברזל 60 כשרף תחתון הוא 50. טרנספירין ופריטין תקינים. בי 12 מאד נמוך 90 כשרף תחתון 145. מגנזיום 1.7. כשרף תחתון 1.8. אני חלשה מאד ועיפה. הרופא המליץ על נטילת בי 12 במציצה פעמיים ביום 1000מקג. להעלות מינון ברזל. ומגנזיום בלילה. שאלתי התוך כמה זמן אצליח להעלות את הבי 12 ולהרגיש טוב. האם אכית כבד עוף פעם בשבוע יכולה לשפר את המב? מב דעתך על ברזל נוזלי? האם אתה חושב שאצליח להגיע ללידה יותר מחוזקת. אני דואגת מאד. וחלשה. תודה. דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בי 12 נמוך מאד בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בי 12 נמוך מאד בהריון - תגובה

    ד``ר אורי רוביו
    14/07/2012

    דנה הי, לנשום עמוק, הכל בסדר.
    נתחיל מהסוף- ההמוגלובין שלך 10.7 לשלב זה של הריונך הוא סביר- מעט נמוך אך בהחלט לא נוראי. ויטמין b-12 נמוך ולכן המלצת הרופא שלך לטול תת-לשוני היא טובה. תוספת כבד עוף תשפר גם ברזל וגם ויטמין בי12. אין צורך מעבר לכדורי ברזל וחומצה פולית - ברזל נוסף או ברזל לוריד. רוב הסיכויים שהעייפות קשורה להריון, טיפול בעוד שני ילדים... לאו דווקא להמוגלובין שכמו שאמרתי לא כ״כ נמוך.
    בהצלחה ולידה קלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו