מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חוסר בברזלת.12/01/2013
אני בת 38, יש לי בעיית ריפלוקס ושבר בסרעפת.אני מספרת לך את הרקע הזה כי: מזה כשנתיים, לאחר הריון מחוץ לרחם שהופסק ע"י זריקות, סבלתי זמן רב מדימומים חזקים מאוד בעת המחזור.ניסיתי ליטול ברזל עדין של סולגאר ואחרי חודש וחצי הפסקתי בשל שלשולים קשים וכאבי בטן.כך הדימומים המשיכו כל חודש ללא טיפול.לפני חצי שנה החלו לי גם דימומים של כשבועיים לפני המחזור וכך יצא שאני כל הזמן "דולפת".הייתי אצל רופא נשים, אצל רופא משפחה והם לא מצאו את הסיבה.הלכתי לדיקור סיני ורק כעת הדימום לפני המחזור פסק אבל המחזור עצמו עדיין לסירוגין כבד.עשיתי בדיקות שלשום ויצא שההמוגלובין שלי בסדר גמור לפי מה שאמרה הרופאה אבל הפריטין שלי עומד על 16.הספיגה שלי בגוף במצב לא טוב כנראה כי גם כשאני אוכלת מזון המכיל ברזל זה לא נספג כל כך טוב.המצב הזה מלחיץ אותי לאור העובדה שיש לי נשירה נוראית, הראייה שלי מטשטשת לפעמים, יש לי סחרחורות ולחץ בראש.מה עושים? אני גרה בקנדה ופה לא עושים זריקת ברזל.מה עליי לעשות כדי ליישר קו ? כמה זמן ייקח לי לעשות זאת? והאם המצב הפיך כלומר האם השיער יגדל בחזרה, רמת הריכוז תשתפר וכו'.... אודה לך מאוד על עזרתך כי אני מרגישה חסרת אונים.תודה רבה מראש ושבת שלום מקנדה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה רבה ד"ר רוביו ו... - תגובה
ד``ר אורי רוביו14/01/2013שלום שוב,
הכדור שאת. נוטלת הוא ממשפחת הPPI דומה למה שהמלצתי והוא טיפול טוב לרפלוקס ולכיב קיבה.
בהחלט טיפול ממושך בכדורים מוריד ספיגת ברזל וגם של ויטמין B12
לפי פריטין 16- האבחנה נשארה כמו שציינתי Iron depletion
נשירת שיער ועייפות יתכנו במצב כזה
מכיוון שכנראה הספיגה אצלך אינה אופטימלית אני שוב ממליץ על מתן IV VENOFER
בנוסף מתן תת לשוני של כדורי B12
אם את מתעתדת להכנס להריון מומלץ כבר עכשיו גם להתחיל חומצה פולית
ברזל בוריד לא גורם נמק והוא בהחלט פתרון טוב במצבים שאין ספיגה או אי-סבילות לברזל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך שוב
ת.14/01/2013מסתבר שהויטמין B12 שלי בסדר גמור.עכשיו חזרתי מבירור עם הרופאה שלי ומסתבר שהם לא נותנים עירוי של ברזל יותר כי גילו שזה עושה חור בשריר.הם נותנים עירוי רק בבי"ח לחולי דיאליזה.אפילו אי אפשר להזיג את הזריקה בבתי מרקחת.
האם יש לך עצה? אני רוצה באופן מיוחד להודות לך על תשובה שכל כך עזרה לי, הלכתי עם כל מה שרשמת לרופאה שלי והתייעצתי איתה.כמובן שהיא רופאת משפחה ולא רופאה המטולוגית.אם הייתי בארץ זה היה יותר פשוט וברור שהייתי מנסה להגיע אליך לטיפול כי ברור לי שהייתי זוכה לטיפול מסור ומצויין.תודה רבה לך.שבוע טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

