מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ספיגת ברזלת.14/01/2013
שלום.עפ"י בדיקת דם שערכתי אין לי אנמיה וההמוגלובין שלי תקין.הפריטין נמוך - 14.
זה כנראה נובע מדימומים חזקים שהיו לי בווסת וכעת הם עברו אבל יש לי דימומים קלים מאוד שבוע לפני הווסת או שבוע אחרי (לא גם וגם), זה רק מכתים קלות את הפד או אפילו לא, רק בעת ניגוב בשירותים רואים סימן חום.
אני נוטלת כדורי ברזל.האם זה יעזור בכלל אם אני עדיין ממשיכה לדמם (שוב - מדובר בדימום קליל ביותר בין הווסתות).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספיגת ברזל - תגובה
ד``ר אורי רוביו17/01/2013הי
אין לך אנמיה, פריטין נמוך מראה על מאגרים מדולדלים. נראה כי את מאוזנת עם תוספת כדורי ברזל שמכסים על איבוד הדם בווסתות.
לגבי המחזור ודימום קשור לאיזון הורמונלי ואין קשר מבחינה זו לברזל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ו...
ת.17/01/2013אז מספיק לדעתך לקחת את הכדורים או כדאי ללכת על זריקה בשריר? אני חושבת שהגעתי למצב זה בגלל הדימומים החזקים בווסת.עשו לי בדיקות הורמונליות והן יצאו תקינות.איזה טיפול היית ממליץ לקבל כדי לאזן את עצמי? מה אפשר לעשות כדי שמצב זה לא יישנה? אחרי כמה זמן מומלץ לעשות בדיקה חוזרת כדי לראות אם יש שיפור?הספיגה שלי בגוף לא טובה בגלל ריפלוקס וכדורים כרוניים שאני נוטלת לשם כך.
תודה רבה על עזרתך ותגובתך המפורטת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקנדה לא נותנים ברזל בוריד אלא רק.. - תגובה
ד``ר אורי רוביו17/01/2013מצטער, אין לי נסיון עם זריקות ברזל לשריר. בישראל כל התכשירים המקובלים ניתנים אך ורק לוריד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ד"ר.עזרת לי מאוד.
ת.17/01/2013אני מעריכה את הסובלנות והעזרה הרבה.זה לא מובן מאליו.תודה לך.הרבה בריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

