מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מיואשתאנה05/11/2013
אני בת 33 סובלת מאנמיה מספר שנים
המחזור שלי קשה וממש סיוט
אני לא מצליחה ליטול ברזל מכיוון שזה עושה לי שלשולים ועצירות ואני לא מצליחה לתפקד בגלל זה
ניסיתי הכל אפילו טיפות ברזל לתינוקות והמעיים שלי צורחים הצילו
ביקשתי מההמטולוג אישור לעירוי אך הוא לא מאשר
שאלותיי הן
איך אתה ממליץ לי לשכנע את ההמטולוג לתת לי עירוי?
מה הן תופעות הלוואי של עירוי?
האם אפשרי לבצע באופן פרטי?אם כן כמה עולה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיואשת - תגובה
ד``ר אורי רוביו05/11/2013שלום אנה
לא להתייאש אף פעם!
מה ההמוגלובין שלך? מה רמת הברזל?
אם את סובלת מחוסר משמעותי ועם אי- סבילות לברזל פומי איני רואה סיבה שלא לתת ברזל לוריד ולמלא המחסנים.
ניתן לתת באישפוז יום IV VENOFER ניתן בעשרה עירויים שבועיים של 200מ"ג עד כמות מלאה של 2 גרם
וניתן לרכוש עצמאית IV FERINJECT 1000MG (יעלה כ-1200ש"ח) ולקבל עירוי חד פעמי שימלא את כל צרכי הברזל
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלות
אנה09/11/2013כל הערכים אצלי נמוכים,אני ממש פוחדת לעשות שוב בדיקות
מה אתה ממליץ?להחליף המוטולוג?
מדוע עושים את זה באשפוז?
מה התופעות לוואי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלות - תגובה
ד``ר אורי רוביו09/11/2013אנה,
אני מתרשם שאת במצוקה שבאמת היא נתנת לפתרון
איני מכיר את ההמטולוג המטפל בך, אבל רצוי שיהיה לך תקשורת טובה עם הרופא כולל אם זה אומר שאת מחליפה למישהו אחר.
הטיפול ניתן בהשגחה רפואית ע"י עירוי פשוט בדרך כלל במסגרת אישפוז יום (באים לבי"ח מקבלים הטיפול והולכים לאחריו- לא במסגרת אישפוז במחלקה)
תופעות לוואי הן נדירות, העיקריות הינן תופעת לוואי אלרגית ולכן עירוי ראשון ניתן כTEST במינון מדולל ואם לא נצפות תגובות כמו פריחה, קוצר נשימה ממשיכים ונותנים מנה מלאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

