הומגלובין נמוך

מנהל הפורום

ד``ר פרדי אביב
ד"ר פרדי אביב
לקביעת תור אצל ד"ר פרדי אביב ללא פרסום בפורום
 
  • הומגלובין נמוך
    דוברת
    01/12/2013

    שלום רב,

    הנני בחורה בת 30. עברתי בדיקת דם לפני כמה ימים ואני חוששת שמא יש לי אנמיה:

    HB- 11.8 (טווח נורמה הוא בין 12-16)
    RBC- 4.14 (נורמה בין 4.2-5.4)
    HCT- 35.4 (טווח נורמה בין 37-47)
    VITAMIN B12- 285 בנורמה
    FOLIC ACID- 35.1 בנורמה
    FERRITIN- 26.0 בנורמה
    IRON-81 בנורמה

    אני חוששת מאנמיה. האם הנתונים הללו אכן מצביעים על אנמיה? (סובלת מפיסורה אנאלית). מחזורים תקינים ולא חזקים.

    האם יש צורך לטפל בעניין וליטול ברזל? (סובלת מעט מנשירת שיער וירדתי מעט במשקל עקב בעיה בקיבה והפרת של פעילות יתר בבלוטת התריס שכרגע התייצבה ותקינה).

    אודה לתשובה מהירה,
    דוברת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הומגלובין נמוך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הומגלובין נמוך - תגובה

    ד''ר פרדי אביב
    01/12/2013

    שלום רב .
    אנמיה - חסר המוגלובין ,כך שברור שיש לך אנמיה .
    השאלה היא - כמה בדרך כלל רמת המוגלבין שלך?
    פחות מהמספרים אלו או אותו דבר .
    כי פרט להמוגלובין נמוך אין כל בעיה במדדי ויטמינים וברזל .
    לכן טאורטית יכול להיות מצב שזאת ההמוגלובין שלך - אז זה בסדר.
    להבדיל - בהריון כל אישה צריכה לקחת ברזל לתמיחה כי צריכת ברזל יומי בהריון עולה כפול 2 או כפול 3 !
    נמשך לדבר אחרי רמות המוגלובין הקודמות שלך.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו