עירוי ברזל בהריון FERINJECT 500MG

מנהל הפורום

ד``ר פרדי אביב
ד"ר פרדי אביב
לקביעת תור אצל ד"ר פרדי אביב ללא פרסום בפורום
 
  • עירוי ברזל בהריון FERINJECT 500MG
    ד``ר אורי רוביו
    16/01/2014

    שלום וברכה

    מקווה שתוכל לעזור לי...

    אני בהריון שבוע 29 עם ערכי המוגלובין ופריטיו נמוכים (המוגלובין 9.2 פריטין 4.4). כדורי הברזל גורמים לי לשלשולים ואי נוחות מאוד מטרידה בבטן. למרות זאת נטלתי אותם אך נראה שהם לא עוזרים.

    הרופא המליץ לי על עירוי ברזל שנקרא .FERINJECT 500MG

    הבנתי שזאת תרופה יחסית חדשה ואני קצת חוששת. כשקראתי את עלון התרופה (באינטרנט) ראיתי את המשפטים הבאים:

    There are no adequate and well-controlled trials of Ferinject in pregnant women

    Animal data suggest that iron released from Ferinject can cross the placental barrier and that its use during pregnancy may influence skeletal development in the fetus

    אני מאוד מוטרדת וחוששת.. האם יכול להיגרם נזק לעובר? האם ישנה תרופה יותר בטוחה?

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עירוי ברזל בהריון - תגובה

    ד``ר אורי רוביו
    16/01/2014

    אני מסכים, שאין נסיון עם FERINJECT ולא הייתי ממליץ תכשיר כזה בהריון בשלב זה של המחקרים.
    המלצתי לתת IV VENOFER 200MG פעם בשבוע (10 שבועות),
    זהו תכשיר בטוח וללא סיכון לעובר בטרימסטר 2-3 ויש איתו הרבה נסיון.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו