מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חולשה וחוסר בברזלעדית01/09/2015
שלום רב,
בת 33, צמחונית 7 שנים ללא תוספי תזונה/ויטמינים כלשהם
בחודשיים האחרונים: תשישות, חולשה, חיוורון, דופק מהיר גם במנוחה, לעתים תחושת טרום עילפון .במיוחד בעמידה או במאמץ), טשטוש ראיה אי יציבות, בחילות לפעמים,קשיי ריכוז (כל הנתונים הללו מתחזקים בתקופת המחזור החודשי מאוד)
בדיקת ראיה+נירולוגיה תקינה, סיטי מוח תקין, רופא המשפחה לא יודע למה לשייך את התחושות הללו.
בדיקות דם תקינות למעט הממצאים הבאים:
ברזל- 19
פיריטין- 7.8
המוגלובין- 12
MCV-78
MCH-25
RDW-CV- 15.4
בי12- 370
שאלותי: האם התחושות שתיארתי להלן יכולות להיות קשורות איכשהו למחסור בברזל למרות שההמוגלובין לכאורה תקין?
במידה ולא- אילו בדיקות עליי לעשות להערכתך על מנת לברר את מצבי?
אודה לכל הכוונה מלומדת
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולשה וחוסר בברזל - תגובה
ד``ר אורי רוביו01/09/2015עדית שלום רב
ואמנם ההמוגלובין שלך 12 לכאורה תקין אך מבחינת ברזל הערכים בהחלט מעידים על חוסר ברזל עמוק מצב המצב המכונה iron depletion
בהחלט חוסר הברזל עלול לגרום לתחושות מחולשה דרך טשטוש ותופעות נוירולוגיות
בהנחה שגם נשללה בעיה בבלוטת התריס
בהחלט הייתי מנסה נסיון טיפולי בברזל פומי ואפילו בוריד וזה על מנת למלא מחסני הברזל כפי שמתבטא ע״י פריטין
ואז לראות מה קורה עם ההמוגלובין וכן מה תחושותיך
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה מקרב לב
עדית01/09/2015על התשובה המהירה!
איזו הקלה- לקבל אחרי חודשיים איזושהי הכוונה משכילה
שוב, המון תודה
תבורך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

