ערכים נמוכים אבל יש עלייה

מנהל הפורום

ד``ר פרדי אביב
ד"ר פרדי אביב
לקביעת תור אצל ד"ר פרדי אביב ללא פרסום בפורום
 
  • ערכים נמוכים אבל יש עלייה
    יהודית
    24/01/2017

    שלום רב,
    אני בת 50 לאחר ספירת דם ראשונה ערכי הברזל ומחסניו היו נמוכים מאוד כגון IRON12
    פריטין 6.2
    וכו...
    ביצעתי ספירת דם נוספת לאחר ארבעה חודשה שעכשיו הערכים השתנו והם במגמת עלייה .... אשמח לדעת ממה עלולה לנבוע בעיה מסוג זה? האם זה סימן טוב שמחסני ברזל עולים? ועוד עליי לציין כי אני בגיל המעבר ולכן הוסת החודשית שלי לא סדירה ולעיתים מופיעה פעמיים בחודש עם דימום מווגבר.
    הערכים של ספירת הדם החדשה הם:
    IRON- 25 ׁ(עלה מ12)
    HYPO- 18.9 (לא נבדק בספירת הדם הקודמת).
    פריטין- 6.9 (עלה מ 6.2)
    טרנספרין- חזר לטווח הנורמה (בבדיקה הקודמת 370)
    HB- 11.1 (עלה מ 9.4)
    HCT- 36.2 (עלה מ 32.8)
    MCH -23.5 (עלה מ 18.8)
    MCHC - 30.7 (עלה מ 29.2)
    RDB16.4 (בבדיקה קודמת 20.7)
    MCV-76.7 (בבדיקה קודמת 64.3)
    אני מבינה שהערכים נמוכים אבל האם העלייה מעידה על משהו לטובה? ממה עלול לנבוע?
    אשמח לתשובתך הכנה:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערכים נמוכים אבל יש עלייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאנמיה מחוסר ברזל

    ד``ר אורי רוביו
    24/01/2017

    שלום רב, עדין את סובלת מאנמיה של חוסר ברזל אומנם חל שיפור במדדים אך את צריכה להתמיד בטיפול בכדורי ברזל פומיים להערכתי לעוד 3 חודשים לפחות.
    קורב לודאי שבהדרגה הווסת החודשים תפחת וכך גם איבוד הברזל ואז האנמיה תפטר
    עוד 3 ח' הייתי חוזר על ס"ד ומדדי ברזל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו