טיפולים לא עוזרים לאנמיה המוליטית אוטואימונית

מנהל הפורום

ד``ר פרדי אביב
ד"ר פרדי אביב
לקביעת תור אצל ד"ר פרדי אביב ללא פרסום בפורום
 
  • טיפולים לא עוזרים לאנמיה המוליטית אוטואימונית
    שירי
    27/01/2017

    כבר שלוש שנים שאני סובלת מהמחלה, ושום טיפול (פרדניזון, מבטרה,ציקלוספורין) לא עבד עלי.
    הצעדים הבאים הם או כריתת טחול אליה אני מתנגדת חריפות או אימורן שהיא בתכלס לא טובה יותר מבחינת השפעות לטווח הארוך מתרופות אחרות.
    ההקלה היחידה שחשתי בשלוש השנים האחרונות היתה דווקא כשהייתי בהריון ונאלצתי להפסיק לעשן.
    היתכן, היתכן שיש קשר בין השניים??
    אני נואשת לפתרונות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנמיה המוליטית עמידה

    ד``ר אורי רוביו
    29/01/2017

    שלום רב,
    אנמיה המוליטית אוטואימונית היא מחלה המחייבת ברור מקיף ושלילת מחלות סיסטמיות אחרות.
    כפי שתארת טופלת ברוב התרופות המקובלות.
    בהריון תתכן החמרה או לעיתים הפוגה בהמוליזה. עישון פחות קשור ולבטח לא מומלץ.
    כריתת טחול היא בהחלט אופציה טובה ויש לשקול אותה במצבים של מחלה עמידה.

    בכל מקרה בפורמט של פורום כזה אין אפשרות לתת פתרון וזה יחייב יעוץ המטולוג מעמיק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו