פריטין ואיירון נמוך והמוגלובין 12

מנהל הפורום

ד``ר פרדי אביב
ד"ר פרדי אביב
לקביעת תור אצל ד"ר פרדי אביב ללא פרסום בפורום
 
  • פריטין ואיירון נמוך והמוגלובין 12
    חנה
    24/07/2017

    שלום
    שנים שאני מסתובבת עם פרטין נמוך נע בין 2-8.3 איירון נמוך והמוגלובין 12.... יש לי גם פיברומיאלגיה, ובמשך כל השנים החולשה והעייפות שלי הרופא אמר שזה בגלל הפיברומיאלגיה, בקיצור הלכתי להמטולוג שנתן לי עירוי ברזל.... לא להאמין אחרי יום הייתי משהו אחר לגמרי בלי סחרחורות בלי חולשה ועם זיכרון טוב יותר.... היום שבוע אחרי העירוי שוב עייפות וחולשה האם יתכן שהעירוי הספיק לשבוע בלבד.... יש לי עוד 4 מנות לקבל...
    איך זה עובד האם אחרי סדרת העירוים שוב אהיה חלשה ועייפה... ברור לי שעלי לשפר את המזון שלי, כמו כן קבעתי קולונוסקופיה, קצת נמאס לי אני רוצה להרגיש טוב כמו אחרי העירוי ברזל יותר פעמים מאשר להרגיש את החולשה שסחבתי שניםםםםם.
    לתשובתכם אודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריטין ואיירון נמוכים

    ד''ר פרדי אביב
    25/07/2017

    שלום רב.
    פריטין במספרים בודדים מראה על חסר במחסנים של הברזל !
    הגוף שלנו יכול להרגיש המוגלןובין ולא יכול להרגיש רמת פריטין .
    מרגישים אותו דבר עם פריטין 2 ועם פריטין 100 .
    אבל מרגישים שונה מאד עם המוגלובין נמוך והמוגלובין גבוה.
    השינויי בתחושה אחרי קבלת ברזל בווריד קשורה לעליה בהמוגלויבן .
    שינויי דרמתי בתחושה עקב מתן בווריד .גם בכדורים תחושה הייתה משתנה אך בצורה הדרגתית יותר .
    כל משה צריך לעשות זה לטפל בברזל (עדיף בכדורים ) לעלות המוגלובין עד לנורמה שלך ולשמור על זה במשך חיים על ידי ביצוע בדיקות תקופתיות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו