הזרקה Ferinject 500 mg

מנהל הפורום

ד``ר פרדי אביב
ד"ר פרדי אביב
לקביעת תור אצל ד"ר פרדי אביב ללא פרסום בפורום
 
  • הזרקה Ferinject 500 mg
    דפנה
    16/09/2017

    שלום רב,

    קיבלתי מרשם לVIAL FERINJECT 500 MG להזרקה תוך ורידית מהרופאה עקב אנמיה מחוסר ברזל ( המוגלובין 10.4, ברזל 22). נאמר לי שאת האמפולה לוקחים רק פעם אחת וזה אמור להסדיר את הבעיה תוך חודש.
    השאלות שלי כדלקמן:
    1) צריכת הברזל היומית המומלצת הינה כ-20 מ"ג ליום. האם זה לא מסוכן להזריק לתוך הוריד כמות כה גדולה של ברזל בבת אחת שהיא פי 25 ממה שצריך ליום. האם לא מקבלים הרעלת ברזל מזה או שברזל יספג באיברים הפנימיים בגוף ויגרום נזק?
    2) האם לא עדיף לקחת ונופר פעמיים בשבוע 200 מ"ג במשך חודש מבחינת בטיחות השימוש בתרופה

    תודה

    דפנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הזרקה Ferinject 500 mg

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתן פרינגקט

    ד''ר פרדי אביב
    17/09/2017

    שלום דפנה
    קשה לי לענות על שאלתך כי אין נתון הקובע כמות מתן ברזל שזה פריטין!
    לכן לא יודע מה לענות לך .
    בדרך כלל נותנים או פרינגקט או וונטפר .
    השילוב אפשרי כמובן אך לא הגיוני בעיניי!
    אם תצייני רמת פריטין ורמת המוגלובין הבסיסית הטובה שלך אכתוב לך דעתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו