המוגלובין ופריטין נמוכים ללא סיבה

מנהל הפורום

ד``ר פרדי אביב
ד"ר פרדי אביב
לקביעת תור אצל ד"ר פרדי אביב ללא פרסום בפורום
 
  • המוגלובין ופריטין נמוכים ללא סיבה
    שירי
    12/01/2018

    שלום
    בת 44, בדיקות דם שעשיתי כבר מאז 2001 ההמוגלובין והפריטין שלי נמוכים (המוגלובין בממוצע 10.4, פריטין בממוצע 10) לא נמצאה סיבה לכך בבדיקת גסטרו, רופא נשים. בזמן האחרון מרגישה עייפות גדולה ( ללא נשירת שיער) מי הרופא שאליו אני יכולה לפנות כדי להמשיך מעקב וטיפול? רופאת המשפחה הציעה לי עירוי ברזל אבל אני מעדיפה שלא לעשות. אני נוטלת ברזל קומפורט של אלטמן כבר חצי שנה ולפני כשבועיים התחלתי ליטול b.rest של אלטמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המוגלובין ופריטין ....

    ד''ר פרדי אביב
    12/01/2018

    שלום רב .
    אם רוצים לעלות רמת ברזל ופריטין משמעותית בפרק סמן קצר - מומלץ ברזל בווריד ,הייתי ממליץ לך 1000 מג פרינגקט חד פעמי ,15 דרות אינפוזיה של ברזל בווריד ואין עייפות ושאלות .לציין שזה לא בסל ועילה בסביבות 600 שקל .
    כדורים כאלו או אחרים זה בסדר רק בכמה תנעים .
    להקפיד לקחת כל יום ,2 כדורים בו זמני ,לקחת לפחות 3 חודשים ,ולקחת רק כדור שמכיל כמות ברזל ב 3 ספרות דל מג !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו