אני יודע שזה פורום אנמיה אבל אם תוכלו לענות לי זה יהיה ממש מעולה

מנהל הפורום

ד``ר פרדי אביב
ד"ר פרדי אביב
לקביעת תור אצל ד"ר פרדי אביב ללא פרסום בפורום
 
  • אני יודע שזה פורום אנמיה אבל אם תוכלו לענות לי זה יהיה ממש מעולה
    גיא
    02/04/2018

    שלום ברור לי שזה רק פורום אבל אשמח אם תוכלו לתת לי כיוון כללי וברור לי שצריך לראות רופא אני ממש מפחד אחרי מה שקראתי באינטרנט.
    אני גבר בן 26 1.74 משקל 66 לא עישנתי בחיים עוסק בספורט שלוש פעמים בשבוע.אוכל בשר
    הומגלובין שלי נע מ2014 ועד הבדיקה האחרונה שנעשתה אתמול בין 15.4ל-17.
    הגיע מספר פעמים ל16.5 ואתמול הגיע ל17..קראתי את הדברים באינטרנט ואני ממש מפחד וכבר מבולבל אם יש לי תסמינים אוסיף פה את את ההמטולוגיה האחרונה ואשמח לשמוע את דעתכם האם זה כיוון של מחלה..פוליציט הורה זה?ממש חושש זה מקצר חיים?
    WBC-7.1

    RBC-5.66
    HOMOGLOBIN-17
    HCT-51.1
    MCH-30.1
    MCHC-33.3
    RDW-12.8
    MCV-90.3
    PLT-160
    MPF-10.7
    NEUT-46.2
    LYM-42.2
    MONO-6.3
    HYPER%-0.3

    מצורפת כימיה קצרה
    סוכר-85
    UREA-31
    קריאטנין 1.18
    URIC ACID-5.4
    פרופסור המטולוג נתן לי הפנייה לUS טחול ובדיקת JAK 2
    ברצוני לשאול האם הבדיקות האלו תקינות אני יכול לחיות בשקט עם המפסרים או שאני עדיין חולה וצריך לברר משהו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לגיא

    ד''ר פרדי אביב
    04/04/2018

    שלום רב.
    להיות וכבר נבדקתה על ידי רופא המטולוג ויש תוכנית עבודה אני ממליץ להמשך עם פרופסור להמטולוגיה !
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו