מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אנמיה לילדה בת 17 ועצירותג`ני24/11/2020
שלום רב,
לבת שלי בת ה17.5 התדלתה אנמייה לפני 3 חודשים התעלפה ו
בבדיקות דם התגלה
הימוגלובין 9
פיריטין 5.1
ברזל 23
ויטמין B12 175
חומצה פולית 10
אוכלת בשר ביצים ומוצרי חלב
RDW-SD היה תקין. אחרי טיפול בברזל ו חומצה פולית + ויטמין B12 , תוצאות הבדיקות כמאט ולא השתנו רק ש RDW-SD ירד ל 36 ו Reticulocytes - C נמוך מהנורמה חשוב לציין שעברה בירור גסטרו כולל גסטרו ו קולו סקופיה תקינה קלופרוטקטין תקין
מרגישה כל הזמן איפות סובלת מעצירות מאוד מבולבלת.יש לנו תור להימוטולוג רק בינאור העם כדי להקדים אותו לכמה שיותר מהר או שאין לי ממה כל כך לדעוג. תודה מראש( ממש מודעגת תודה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שלום רב.
ד''ר פרדי אביב25/11/2020יש חסר בכל הויטמינים וגם ברזל .
משהוא כאן לא מסתדר אחד עם השני?
אם היא אוכלת הכל אז מדוע אין רמה טובה של חומצה פוליט ובי 12 ?!
מצד שני מדוע לא עולה רמה ברזל אם היא כן לוקחת ברזל ?
רומת נמוכות של הכל מרמז או על בעיה במארכת האיכול שלא נמצאה בדיקות של גסטרו וקולונו ,לכן ממליץ המשך בירור במכון גסטרו -כולל בדיקת הליקובקטר פילורי ,בדיקת צליאק .
מבחינת הטיפול הייתי שוקל מתן ברזל בווריד וזריקות בי 12בשריר.
חומצה פוליט ניתן לקבל רק דרך הפה.
בהצלחה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרובוקטור פלורי חיובי
ג`ני25/11/2020שלום רב ,
תודה רבה על תשובותיך, בדיקה של הלקובקטר פלורי יצא חיובית ויש סימני דלקת קלים ב קיבה , אבל הרופא אמרה ש זאת לא יכולה להיות הסיבה. צליאק שלילי.גסטרו בקשה יעוץ המוטולוגי.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

