לאחר עירוי ונופר אורטיקריה קשה

מנהל הפורום

ד``ר פרדי אביב
ד"ר פרדי אביב
לקביעת תור אצל ד"ר פרדי אביב ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר עירוי ונופר אורטיקריה קשה
    שירי
    31/03/2021

    שלום, עקב המוגלובין כ 9 (ווסת עם הרבה דימומים) עשיתי ונופר היום לאחר 5 שנים שלא עשיתי. עקב אסתמה קשה ואורטקריה קשה ואיסור בינתיים להתחסן לקורונה לא יצאתי מהבית מאז הסגר כך שאין סיכוי שנדבקתי בקורונה. היום יצאתי לראשונה לאשפוז יום לשעה וונופר. 3 שלוש אחרי התחילו לי צמרמורות קשות וחום של 39. רופא בטלפון אמר לבדוק קורונה. לקראת ערב החום ירד עם אקמול ל 36.8. האם אין שום סיכוי שחום וצמרמורות עד יום הם תופעת לוואי של ונופר? או שהאם ייתכן שזאת תגובה אוטואימונית כי יש לי אורטיקריה קשה? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר אירועי ברזל..

    ד''ר פרדי אביב
    07/04/2021

    שלום רב.
    גם אם יש אלרגיה לוונופר ,קשה לי לקבל שתגובה לוונופר תיהיה קודם כל אחרי 3 שעות ולא מיידי וגם שתיהיה עם חום גבוה וצמרמרורות.
    התמונה המדוברת מתאימה יותר לזיהום חריף של חיידקים בתוך הדם !ולא לתגובה לארגית.זה גם לא מתאים לקורונה וירוס !
    ממליץ המשך בירור אצל רופא משפחה ורופא אלרגיה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו