מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאב ראש אחורי ואוזן ימיןמיטל23/07/2013
שלום, בת 33 מזה כשנה וחצי סובלת בכאב שהתחיל באוזן ימין המקרין למאחורי האוזן מאחורי הראש, מידי פעם לקדימת הפנים הכל באזור צד שמאל. בדיקה ראשונית העלתה דלקת בעצב של האוזן טופלתי באוגמנטין לא עבר וכך בעצם שנה וחצי הכאב בא והוחלך. יש לציין שיש מצבים שהכאב הולך לתקופה של חודשים שלושה ואז חוזר.
עשיתי CT ראש ומח שיצא תקין (טפו טפו) בדיקת US צוווארי תקין, נירולוג תקין, אורטופד תקין, בדיקות דם מקיפות תקינות בדיקת שמיעה תקינה, בדיקת ראיה תקינה
כל הבדיקות תקינות!!! ועל כך אני מודה. אבל עדין ממה נובע הכאב? זה מעיין תחושה של זרמים, לפעמים מרגיש כאילו האוזן אטומה ואני צריכה לשחרר אותה, לפעמים מרגיש כאילו רק הצוואר תפוס בצד ימין, לפעמים מרגיש רק כאב ראש נקודתי מאחורי האוזן. עשיתי דיקור שסייע לכאב אבל לצערי העליות לכך גבוהות.
עכשיו אחרי תקופה של שקט בגזרה של 4 חודשים הכאבים חזרו.
ד"ר האם יש לי מקום לדאגה, כל הזמן מסתובב לי בראש שיש לי איזה משהו שחלילה לא עלו עליו ואולי מפספסים פה משהו.
אני בן אדם מאוד חרדתי וזה כל הזמן מעסיק אותי, אני כל הזמן מחפשת וחופרת בנושא. מאוד מאוד מפחדת דבר שלא כל כך עוזר לי כי הוא רק מכניס לי לחצים ופחדים נוספים.
ד"ר על מה היית ממליץ? איזה בדיקות עלי לעשות עוד?
רוצה לציין שכל פעם שיש כאב אני לא לוקחת כלום מצליחה להתגבר אומנם עם המון לחצים פחדים ועצבים....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו
מיטל23/07/2013יש לי רעשים בזמן פתיחת הפה, הייתי אצל רופא שיניים שאמר שהכל בסדר והוא לא רואה בעיה במפרק הלסת.
כשאני לועסת לפעמים אני שומעת קליקים מהאזור...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן23/07/2013הכיוון אליו את רומזת הוא די ברור. בדיקה גופנית טובה תאשר את האבחנה. אין מה לדאוג .
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר קצת הסבר
מיטל23/07/2013דר מצטערת
לא הבנתי את תשובתך בעניין
אשמח עם תפרט מעט לאיזה כיוון זה זה אומר
אני מודאגת מאוד וכל הזמן מסתובבת בהרגשה שאולי יש לי משהו
והרופאים לא עלו על זה.
דבר אשר מעצים אצלי את החרדות שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר קצת הסבר - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן12/08/2013שלום רב למיטל
אפרש: הסיפור הרפואי כפי שאת מציגה מעלה סבירות של מעל 90 אחוז לאבחנה מסןימת שגם ניתן לטפל בה בקלות. כדי לאשר את האבחנה חיבים לבדוק בדיקה גופנית מדוקדקת.
מה לעשות רפואה אי אפשר לעשות רק באינטרנט...
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדר תודה וברשותך שאלה
מיטל12/08/2013היי דר
קודם כל תודה רבה מאוד על ההתיחסות
שנית אשמח עם תוכל להפנןת אותי או לכוון אותי לאן עלי לפנות
היות ואתה מחיפה ואני מאזור המרכז
אשמח כבר להגיע למישהו שיוכל לעזור לי במהרה
היות שאני כל הזמן חרדה מהמצב הזה.
אלא עם אתה גם מקבל במרכז אשמח מאוד להגיע אליך
שוב המון תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר בבקשה ממך תענה לי
מיטל26/08/2013ד"ר אני ממתינה ממך לתשובה
בבקשה הסר מעלי את הדאגה אני כבר ימים בחרדות מטורפות
ימים עם כאבים....תן לי הכוונה לאן עלי לפנות, מה ההבחנה המשוערת...
אני גרה במרכז....
בבקשה ד"ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר אפשר הסבר בבקשה
מיטל12/08/2013ד"ר תודה לך על תשובתך המהירה,
כמו כן בבקשה ממך תן לי הסבר קצת יותר על איזה כיוון זה הולך,
ואשמח עם תוכל לכוון אותי לרופא באזור המכרז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר אפשר הסבר בבקשה - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן27/08/2013למיטל שלום
אינני נוהג להמליץ על רופאים אחרים באזור שאיננו מקום העבודה שלי
ועימך הסליחה
יעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדר רק למען ההרגעה
מיטל27/08/2013דר מבינה שלא תוכל להמליץ לי על רופא אחר
רק.תוכל לכוון אותי לאיזה תחום עלי לפנות
ודבר אחרון...אני יושבת שעות על גבי שעות.בחרדות בחיפושיפ מה יש לי
האם תוכל רק לכוון אותי קצת...האם יש לי בסיס לדאגה
מצטערת על כמות.הפניות...אבל הלחץ החרדה והכאב....גובים ממני מחיר נפשי כבד
תודה על הכל
שנה טובה וחג שמח ובריא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדר רק למען ההרגעה - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן03/09/2013למיטל המודאגת והחרדה
הסיבה שאינני ממליץ על רופא אחר בנושא כאבי הראש הוא שלכל רופא מומחה בתחום זה ראיה קצת שונה מרופא אחר . מכיוון שפרט לסיפור הקליני צריך לבדוק את הפציאנט בדיקה גופנית מדוקדקת כדי להגיע לאבחנה הנכונה אין אפשרות לכוון אותך באינטרנט יותר ממה שכבר נכתב. באמת שאינני מבין מדוע אינך פונה לרופא שנראה לך שאפשר לסמוך עליו גם אם הוא גר רחוק ממקום מגוריך ולהבדק בצורה יסודית ושמפיגה את כל החרדות ומפיגה טיפולית את הכאב. כנראה שאינך סובלת מספיק....
בכל זאת שיהיה לך חג שמח
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רילרט 40 מגדינה16/07/2013
שלום,
לפני כמעט שנה אבחן אותי נוירטלוג צבאי כסובלת ממיגרנות, רק ע״פ יומן כאבי ראש וההסבר שנתתי ״כאב בצד אחד של הראש במשך כמה שעות״.
הוא רשם לי ריזלט ולאחר מכו עברתי ללירט 40 מ״ג.
הייתה לי תקופה של שבועיים עם כאבי ראש בהם לקחתי 12 כדורים. לאחר מכן התברר לי שזה יותר מדי.
לצערי, יש לי מיגרנות לפחות 3 פעמים בשבוע ואין לי מושג מה המניע.
מה המינון המומלץ ללירלט? מצד אחד אני לא רוצה להתמכר לכדורים, אך מצד שני הכאב מאוד חזק ומפריע לתפקוד.
בנוסף, האם לא כדאי לעשות ct? הרי האבחנה של הנוירולוג הייתה מאוד פשטנית.
וגם, האם יכול להיות שגלולות מינס מגבירות את הכאב?
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רילרט 40 מג - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן16/07/2013שלום לדינה
לא ברור אם הריזלט עזר. כדאי פעם אחת לבצע CT על מנת לשלול פאתולוגיות תוך גלגלתיות
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרנה?בתשבע15/07/2013
שלום רב,
בעקבות ביופסיה שעברתי בשד נכנסתי למתח נפשי אקוטי (תודה לאל התוצאה שלילית). מכל מקום, כשבוע פלוס לאחר שכבר נרגעתי בעקבות התשובה התחלתי להרגיש כאב ראש שהולך ומחריף בצד האחורי של הראש מעל הצוואר והעורף שמקרין בתחושה של כובד ולחץ על אזור סביב האף. מעין לחץ חזק בראש מאחור כאילו שצבת לופתת את האזור ומוחצת אותו. כאב דומה לזה בעוצמתו רק במיקום שונה בראש היה לי לפני כמה שנים גם בעקבות מתח נפשי אקוטי (בנסיבות דומות). ברם, כיוון שמדובר בכל זאת במיקום שונה - הפעם דומני שזה C3 אני לא רק סובלת אלא גם מודאגת . אציין כי עבר כשבוע בין קבלת התוצאות המרגיעות לפרוץ הכאבים ולכן חשבתי שמדובר במתח שהצטבר ופרץ שבוע לאחר שכבר נרגעתי. כלומר לחץ מהצוואר בעקבות מתח.העניין הוא שכשנוגעים לי באזור הצוואר ולוחצים שם - שם אין תחושה של כאב. האם יתכן הדבר. האם יתכן כי זו אכן מגרנה. ואם כן - מה יכול להרגיע? תודה (נכנסתי למעגל חדש של מתח בעקבות כאב הראש שפרץ...).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיגרנה? - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן15/07/2013הסבירות הגבוהה היא של תסמונת מיופאציאלית בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך
בתשבע16/07/2013תודה על תשובתך. העניין הוא שבדרך כלל כאב דומה לזה אך לא כזה מוכר לי באמת כתוצר של תסמונת זו בעקבות כתיבה ממושכת במחשב. ברם, דווקא בתקופה האחרונה לא עסקתי בכתיבה כמעט ולא בפעולה הכרוכה בתנוחה אינטנסיבית שיכולה להסביר זאת. בתסמונת מיופיצאלית הכאב מתמתן בעקבות שינוי תנוחה והפוגה מהפעילות שגרמה לה וכעת איני בפעילות שכרוכה בתנוחה מסויימת. קרי, הכאב אינו תלוי תנוחה. אדגיש שוב: הכאב פרץ כשבוע לאחר שהייתי נתונה במתח אקוטי ובעבר סבלתי מכאב ראש בעל אלמנטים דומים אך במיקום אחר גם לאחר מתח אקוטי. אודה שוב על התייחסותך. על פניו לא הייתי ככל כך מודאגת העניין הוא שהכאב הזה פרץ כשבוע לאחר שנרגעתי מהמתח: כלומר, הייתי כבר שבוע רגוע לאחר המתח ואז זה פרץ. האם יתכן כאב כזה בעקבות סוג כזה של מתח מצטבר שגם אם המתח פג הכאב התעורר לאחר מכן? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן16/07/2013שלום לאסתי
אעיז ואומר : הנסיון לקבל הסבר מדויק ברפואה על כל תיאור כזה או אחר של כאבי ראש נידון לכשלון ברוב המקרים.
אין תחליף לאנמנזה מדויקת ובדיקה גופנית.
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מיגרנות מצריכות בדיקת ct?רוני14/07/2013
שלום.
אני בת 28 וסובלת ממיגרנות מגיל 15 בערך.
בזמנו, כשהחלו ההתקפים, רופא המשפחה קבע כי מדובר במיגרנה, לאור התסמינים שתיארתי בפניו: כאב ראש הולם בצד אחד של הראש (על פי רוב בצד שמאל), רגישות לאור בזמן ההתקף והיעלמות הכאב לאחר שנת לילה של כמה שעות.
מאז לא נועצתי שוב ברופא בעניין.
חשוב לציין כי לאורך השנים שחלפו לא חל כל שינוי בעוצמת הכאב או באופיו.
כיום הכאב מופיע בתדירות של אחת לחודש בערך, בד"כ לפני המחזור החודשי, או כתגובה לאכילה לא מסודרת.
לאחרונה שמעתי סברה לפיה כל מי שסובל ממיגרנות, כדאי שיעבור הדמיית ct לפחות פעם אחת בחייו כדי לשלול בעיות אחרות.
האם יש אמת בדבר?
אני קצת מודאגת.
אודה על תשובתכם בהקדם,
רוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מיגרנות מצריכות בדיקת ct? - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן14/07/2013מבחינה הגיונית אם אין כל שינוי בדפוס המיגרנה אין טעם בבדיקות הדמיה. במידה ויש שינוי שכזה בדיקת הדמיה הינה חובה.
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראשדני10/07/2013
שלום בן 33
מהיום התחיל לי כאב רק בזמן שאני מפהק או פותח את הפה.
הכאב הוא בראש קצת מעל האוזן בצד שמאל.
מה זה יכול להיות?
ראוי לציין שאתמול הייתי אצל רופא שיינים לבדיקה קצרה ופתחתי את הפה חזק כמה פעמים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן15/07/2013אפשריויות סבירות :
1) TMJ
2) תסמונת מיופאציאלית של המסטר או הטמפוראליס.
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוסף מיגרלייף מחולאירית10/07/2013
שלום רב
בהמלת חברה רכשתי migrelief מחו"ל (פעם אתה זה שהמלצת לה),מהם התופעות לוואי של התוסף?כרגע מופיע שתן צהוב האם תקין??האם מיש סובלת מנזלת אלרגית זה יכול להחריף (הנזלת)??זה מה שאני מרגישה מאז שהתחלתי תא התוסף
המון תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה -המלצה ע"י רופא אחר
אירית10/07/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש חזקים ביותרדפנה אלישע03/07/2013
רופאים יקרים, אני פונה אליכם בעניין חמותי היקרה שסובלת מכאבי ראש חזקים עם דקירות מזה כשלושה שבועות. אני כבר מיואשת לשמוע אותה סובלת בצורה כזאת. אשה כבת 80 בריאה בד"כ שעברה לפני כחודש ניתוח קטרקט בעין אחת. לאחר יומיים הרגישה כאבים חזקים היתה בבדיקה אצל הרופא המנתח שאמר שהכל בסדר, מאז מתלוננת בלי הפסקה על כאבי ראש איומים (רחמנות). הגיע לביה"ח הדסה עין כרם 3 פעמים למיון ושם עשו לה את כל הבדיקות. הבדיקות וה-C.T יצאו תקינות. הרופאים נתנו לה כדורים חזקים מאוד (רוקסט) 3 פעמים ביום ללא הטבה משמעותית. עזר לכמה שעות וגם בקושי. אתמול החליפו לה את הרוקסט ל-+ פעמיים ביום, אך עדיין מתלוננת ללא הפסקה. נשלחה למרפאת כאב ושם עשו לה דיקור סיני, עברו יומיים וטוענת שהמצב לא ישתנה ומצטערת שעשתה אותו.
אנו כבר לא יודעים מה לעשות ואיננו יכולים לראות אותה כבר סובלת. הרופאים טוענים או שנתפס לה השריר או שיש בעיה בפרקים. האם זה יכול להיות דבר כזה.
אשמח מאוד לתשובתכם ועזרתכם הדחופה. תודה, תודה, תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - דקירות בראשקרן02/07/2013
שלום בת 29 בריאה בדר"כ.
לא סובלת מכאבי ראש וכד' בדר"כ.
אבל לאחרונה קורה לי משהו מוזר, שמתקיף אותי בלי שום התראה כאב חד כמו חצי דקירה חצי זרם חשמלי בראש (כל פעם במקום אחר) בנקודה ספציפית, לאיזה מאית שנייה וחולף.
אבל כשזה קורה זה ממש כואב!!!!! ומרגיש באותה מאית שנייה כאילו איזה עורק התפוצץ לי במוח. אחרי זה הכל כרגיל. חוץ מהתופעה הזאת אין שום סימפטום אחר.
זה מסוכן? יש לך מושג מה זאת התופעה הזאת? אולי שרירים בראש? זה קרה לי כולה פעמיים-שלוש.
יש לציין שאני כרגע מצוננת עם הרבה התעטשויות ונזלת וליחה. אבל זה גם קרה לי לפני שהצטננתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דקירות בראש - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן04/07/2013לקרן שלום
האם היו תופעות נוספות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לרופא
קרן04/07/2013לא היו...רק כאב חד חזק לשניה שחלף...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש במשך חודשדליה02/07/2013
שלום
אני מטופלת בליריקה במינון לא גבוהה (75מג בערב ו25 מג בבוקר לטיפול בבעית גב) כבר מספר חודשיים (4 חודשיים), בחודש האחרון החלו כאבי ראש שנימשכים כל היום והלילה, בצדי ימין ברקה ומאחורי העין ולעיתים גם בצד שמאל אך 99% בצד ימין
בדיקת ראיה תקינה בדיקה נורולוגית תקינה
האיבחון היחיד שנמצא זה רגישות במפרק הלסת שנבדק על ידי מומחה לסת שמצא רק שרירים תפוסים.
האם מניסיונך ליריקה יכולה לגרום לכאב ראש 24 שעות ביממה? רופא הכאב והנורולוג המטפל טוענים שלא אך אני מאוד מוטרדת שאולי זה הגורם לכאבי הראש?
למרות שבתחילת הטיפול לא הופיעו כאבי ראש?
ואם לא האם לדעתך רגישות בשרירי הלעיסה יכולים לגרום לכאבי ראש שנמשכים כל היום והלילה?
הכאב לא מרפה ממני באזור הרקות ומאחורי העין מה שמקשה על תפקודי וכרגע לא ברור לי לאן לפנות
מומחה הלסת אומר שאין בעיה במפרק
נוירולוג לא רואה בעיה נוירולוגית
ואני סובלת כל הזמן
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם תוכל לענות לי בבקשה
דליה04/07/2013לצערי ראיתי שעניתם על שאלות אך פיספסתם את שלי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב ראש במשך חודש - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן07/07/2013אני חוזר ומדגיש בפורום זה וכנראה אדגיש את זה אין ספור פעמים עד שכולם יקלטו והמקרה של דליה מדגים זאת במפורש. כאשר כל הבדיקות תקינות וההדמיה תקינה וכאבי הראש נמשכים יום ולילה בפיזור כמתואר הסיבה השכיחה ביותר היא שרירים תפוסים או מה שנקרא בשפה המקצועית כאבים ממקור מיופאציאלי.
ואדגיש את הבשורה: יש סוף לסבל הזה ע"י טיפול ממוקד וקצר טווח ב IMS .
שבוע נפלא נטול כאב
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם ניתן לדקר את שריר טמפורליס?
דליה29/08/2013שלום
האם ניתן לבצע טיפול של דיקור יבש לשרירי הלעיסה?
בעיק לטמפורליס?
יש לי כאב בשרירי הלעיסה שגורמים לכאב ראש 24 שעות
אין בעיה מפרקית
האם ביצעת בעבר דיקור של שריר הרקה?
הכאב הוא מעל האושן וברקה בעיקר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם ניתן לדקר את שריר טמפורליס? - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן03/09/2013שריר הטמפוראליס בהיותו שטחי הוא אחד השרירים הקלים ביותר לIMS .
והתוצאות.....
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורי ריזאלט למיגרנות:ירדנה24/06/2013
רציתי לשאול מהם התופעות לוואי של כדורים אלה למיגרנה, ומהי יעילותו לתופעת המיגרנות. עליי לציין כי אני סובלת מתופעה זו כשנים רבות, ואין לי כל כך מושג איזה כדורים הכי יעלים לזה, ואין להם הרבה תופעות לוואי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדורי ריזאלט למיגרנות: - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן27/06/2013כדורים למיגרנות הינם מותאמים לנוטל. כלומר ברגע שהכדור עובד לא צריך לחקור במופלא .
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זריקה בנוכחות אוסטיאופורוזיס וקיפוזתמה17/06/2013
שלום ותודה מראש
יש לי בלטים בצואר ובשיא הקיפוזה בת ה-77 מעלות לפחות, וכאבים חזקים בשרירי הגב העליון הנמצאים בעומס רב, ומיגרנות מסיבות דיסקליות צואריות. אוסטיאופורוזיס קשה בגב התחתון.(כידוע רק שם בודקים צפיפות,לא בגב העליון)
(הרבה פיזיוטרפיה מגוונת והידרותרפיה לא עזרו). לאחר שנים של NSAIDS אופטלגין(סימבלטה אלטרול ארקוקסיה ליריקה) וקודאברול- אני לוקח כבר כחודש טרגין,שמעייף אותי מדי.
הרופא במרפ' כאב שוקל להזריק טליסטון(Telistone?) אך אומר שהדבר לא יעזור בגלל העיוותים בעמ"ש, ושיהיה צורך בכמות גדולה לכל מפרקי החוליות שבאיזור, כי זה לא נקודתי משורש עצב מסוים. כמו-כן אומר שלא כדאי בגלל בריחת הסידן הנ"ל.(כמו-כן אומר שאי אפשר לצרוב בגלל חוסר גישה ,מהעיוותים)
1.האם יש בחומר ה-טליסטון סיכון משמעותי להחמרה ניכרת באוסטיאופורוזיס?
2. האם להציע לו שישקול להזריק חומר אחר? איזה?
3. האם יש משכך כאבים אחר שאינו מעייף או גורם לכאבי בטן, שאני יכול להציע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זריקה בנוכחות אוסטיאופורוזיס וקיפוז - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן22/06/2013שלום לסובל
ליבי עמך שכן הבעיה אכן קשה. העיוות בעצמות גורם לעומס רב ובלתי סימטרי והם בתורם כואבים . למעשה האוסטיאופוריזים כשלעצמה לא לגורמת עיקרית לכאב. לכן הטיפול בשרירים ובפרקים הינה בעיה העיקרית שצריף לטפל בה במקרה שלך .
קרוב לודאי שהרופא הציע לך זריקה בשם CELESTONE והשיקולים לא להזריק נשמעים מאד הגיוניים. עם זאת לא צריך להרים ידיים, ולפי התאור שלך אני מסיק שעוד לא מצית כלל את מגוון הטיפולים שיכולים לעזור לך משמעותית .
שבוע טוב
ד"ר פוגלמן יעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש והקאותאירה17/06/2013
שלום רב,
אני בת 30 בריאה בדרך כלל.
לפני שלושה חודשים בוצע ct וMRI מוח וארובות עיניים עקב כאבים מתמשכים בעין.
שתי.הבדיקות יצאו תקינות לחלוטין.
לפני חמישה ימים התחלתי לסבול מכאב ראש המלווים בבחילות ומידי פעם גם הקאות.
הכאב מופיע בכל שעות היממה, כאשר בבוקר הוא יותר חלש, מתגבר לקראת הצהריים וערב.
ביומיים האחרונים הייתי אצל נוירולוג, רופא משפחה ורופא עיניים.
בדיקת עיניים תקינה, בדיקה נוירולוגית גם.
הרופאים לא רואים שום סיבה לשלוח אותי לct מכוון שלפני שלושה חודשים ביצעתי בירור מקיף.
חשוב לציין שברקע אני סובלת מחרדות בריאות וקראתי באינטרנט שכאבי ראש שמופיע בבוקר ומלווה בבחילות והקאות, זהו תסמין ראשון לגידול מוחי.
הרופאים צוחקים עליי, ומסבירים לי שתוך שלושה חודשים לא יכול לגדול שם שום דבר וכנראה שמדובר בוירוס או סוג של מיגרנה.
הייתי רוצה לשמוע את דעתך.
האם אני יכולה להירגע ואין צורך לרוץ לבדיקות חוזרות?
המון תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר בבקזה לקבל תשובה?
אירה21/06/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב ראש והקאות - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן22/06/2013שלום לאירה
שיש כאבי ראש ממקור בלתי מוסבר רצוי להגיע לאבחנה המדויקת ככל האפשר. כאשר נשללות ע"י הרופאים סיבות מסוכנות לבריאות כמו גידולים וכו צריך לרדת לסיבות שכיחות בנאליות כמו תסמונת מיופאציאלית שמהווה את אחת הסיבות העיקריות לכאבי ראש שסיבתן לא נראית בהדמיה פרט למיגרנה.
ולכן בדיקה גופנית נוירולוגית ומיופאציאלית מדוקדקת הינה הכרחית במקרה שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רירית מעובה במערות הלסתרחלי16/06/2013
שלום לכל מי שיכול לעזור!מזה כחודש + בעלי סובל מרעידות ביד רגל ולפעמים גם הפנים
הופננו ל ct וזאת התשובה שיש לי
בסריקת עצמות בסיס הגולגולת נצפו תאי המסתואידים ללא סטיות.
מערת ספנואידלית תאי האטמואידים ללא סטיות.
האוכף התורכי הגרמי , הפירמידות ותעלת השמע ....בממדים תקינים
חדר רביעי תקין בקו האמצע.
ציסטרנות באזליות ומרווחים תת עכבישיים שמורים.
חדר שלישי וחדרי המוח הצדדים לא מורחבים.
קו האמצאי שמור.
אין עדות לתהליך מוקדי ממוקם או אפקט מסה
סולצי המוח שמורים , אין עדות להרס גרמי
התרשמות:ללא ממצא פתולוגי
ממצא נוסף: רירית מעובה במערות הלסת
התור לנואורולג בקופ"ח רק עוד שלושה שבועות
לכאורה הכל "נראה בסדר" מלבד הממצא הנוסף
אם תוכלו להסביר לי מזה רירית מעובה באזור הלסת
תודה ויום נפלא רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רירית מעובה במערות הלסת - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן22/06/2013ממצא באנאלי חסר משמעות קלינית בדרך כלל.
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש בעת ביצוע שכיבות שמיכהברק13/06/2013
דבר ראשון- אני בן 18 ונמצא בכושר טוב
כאשר אני מבצע שכיבות שמיכה יש לי כאבי ראש אשר מתחילים מן אזור הצאוור למעלה כלומר בשקע הזה שנמצא מאחורי הראש. זה מתחיל בתור כאב ואם אני ממשיך לבצע שכיבות שמיכה זה הופך לכאב משתק - כאבי ראש חזקים מאוד כיאילו לוחצים לי עליו.
דבר זה לא קורה תמיד יש אימון שאני יכול לבצע 60 שכיבות שמיכה ולא קורה כלום ויכול להיות אימון שאחרי 15 שכיבות שמיכה כאבי הראש מתחילים.
הלכתי לרופא ועשיתי בדיקות דם ושתן אך לא נמצא דבר.
הייתי שמח לקבל עזרה אם זה אפשרי
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש בעת ביצוע שכיבות שמיכה - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן22/06/2013שלום רב לברק
הסיבה הראשונית לכאב מסוג זה הוא שריר מכווץ ותסמונת מיופאציאלית . רצוי להבדק באם התופעה לא נעלמת.
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת CTורד11/06/2013
לפני ארבעה חודשים סבלתי מדלקת חמורה בסינוסים מלווה בכאבי ראש חזקים מאוד. לאחר טיפול אנטיביוטי הכל עבר בשלום. מאז בחודש האחרון חזרו לי כאבי הראש במיוחד באזור הרקות והעיניים. שוב ביצעתי צילום סינוסים וזה נמצא תקין. בבדיקות שערכתי אצל רופא עיניים לא נמצא דבר למעט אלרגיה עונתית בעיניים. גם אצל רופא אף אוזן גרון נמצאה אלרגיה באזור האף. רופא נירולוג לא מצא דבר ולאחר בקשתי הופניתי על ידו לבדיקת סיטי ראש עם ובלי חומר ניגוד. ברצוני לציין כי הכאבי ראש מאז עברו. האם במקרה כמו שלי כדאי בכל זאת לעבור את הבדיקה?
ומה ההשלכות שלה?
ואיך אוכל לדעת האם יש לי רגישות ליוד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת CT - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן12/06/2013באופן כללי ברפואה מבלי להתיחס אישית אליך האנמנזה והבדיקה הגופנית חשובה יותר
מבדיקות ההדמיה שהינן בדיקות עזר לכיוון המחשבה של הרופא. ובאופן כללי מאד אפשר לומר לכן שכשאין פרט מכוון באנמנזה לבעיה אין צורך בהדמיה.
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

