פורום כאבי ראש, מיגרנות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב ראש אחורי ואוזן ימין
    מיטל
    23/07/2013

    שלום, בת 33 מזה כשנה וחצי סובלת בכאב שהתחיל באוזן ימין המקרין למאחורי האוזן מאחורי הראש, מידי פעם לקדימת הפנים הכל באזור צד שמאל. בדיקה ראשונית העלתה דלקת בעצב של האוזן טופלתי באוגמנטין לא עבר וכך בעצם שנה וחצי הכאב בא והוחלך. יש לציין שיש מצבים שהכאב הולך לתקופה של חודשים שלושה ואז חוזר.
    עשיתי CT ראש ומח שיצא תקין (טפו טפו) בדיקת US צוווארי תקין, נירולוג תקין, אורטופד תקין, בדיקות דם מקיפות תקינות בדיקת שמיעה תקינה, בדיקת ראיה תקינה
    כל הבדיקות תקינות!!! ועל כך אני מודה. אבל עדין ממה נובע הכאב? זה מעיין תחושה של זרמים, לפעמים מרגיש כאילו האוזן אטומה ואני צריכה לשחרר אותה, לפעמים מרגיש כאילו רק הצוואר תפוס בצד ימין, לפעמים מרגיש רק כאב ראש נקודתי מאחורי האוזן. עשיתי דיקור שסייע לכאב אבל לצערי העליות לכך גבוהות.
    עכשיו אחרי תקופה של שקט בגזרה של 4 חודשים הכאבים חזרו.
    ד"ר האם יש לי מקום לדאגה, כל הזמן מסתובב לי בראש שיש לי איזה משהו שחלילה לא עלו עליו ואולי מפספסים פה משהו.
    אני בן אדם מאוד חרדתי וזה כל הזמן מעסיק אותי, אני כל הזמן מחפשת וחופרת בנושא. מאוד מאוד מפחדת דבר שלא כל כך עוזר לי כי הוא רק מכניס לי לחצים ופחדים נוספים.
    ד"ר על מה היית ממליץ? איזה בדיקות עלי לעשות עוד?
    רוצה לציין שכל פעם שיש כאב אני לא לוקחת כלום מצליחה להתגבר אומנם עם המון לחצים פחדים ועצבים....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש אחורי ואוזן ימין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו

    מיטל
    23/07/2013

    יש לי רעשים בזמן פתיחת הפה, הייתי אצל רופא שיניים שאמר שהכל בסדר והוא לא רואה בעיה במפרק הלסת.
    כשאני לועסת לפעמים אני שומעת קליקים מהאזור...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    23/07/2013

    הכיוון אליו את רומזת הוא די ברור. בדיקה גופנית טובה תאשר את האבחנה. אין מה לדאוג .
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר קצת הסבר

    מיטל
    23/07/2013

    דר מצטערת
    לא הבנתי את תשובתך בעניין
    אשמח עם תפרט מעט לאיזה כיוון זה זה אומר
    אני מודאגת מאוד וכל הזמן מסתובבת בהרגשה שאולי יש לי משהו
    והרופאים לא עלו על זה.
    דבר אשר מעצים אצלי את החרדות שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר קצת הסבר - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    12/08/2013

    שלום רב למיטל
    אפרש: הסיפור הרפואי כפי שאת מציגה מעלה סבירות של מעל 90 אחוז לאבחנה מסןימת שגם ניתן לטפל בה בקלות. כדי לאשר את האבחנה חיבים לבדוק בדיקה גופנית מדוקדקת.
    מה לעשות רפואה אי אפשר לעשות רק באינטרנט...
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דר תודה וברשותך שאלה

    מיטל
    12/08/2013

    היי דר
    קודם כל תודה רבה מאוד על ההתיחסות
    שנית אשמח עם תוכל להפנןת אותי או לכוון אותי לאן עלי לפנות
    היות ואתה מחיפה ואני מאזור המרכז
    אשמח כבר להגיע למישהו שיוכל לעזור לי במהרה
    היות שאני כל הזמן חרדה מהמצב הזה.
    אלא עם אתה גם מקבל במרכז אשמח מאוד להגיע אליך
    שוב המון תודות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר בבקשה ממך תענה לי

    מיטל
    26/08/2013

    ד"ר אני ממתינה ממך לתשובה
    בבקשה הסר מעלי את הדאגה אני כבר ימים בחרדות מטורפות
    ימים עם כאבים....תן לי הכוונה לאן עלי לפנות, מה ההבחנה המשוערת...
    אני גרה במרכז....
    בבקשה ד"ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר אפשר הסבר בבקשה

    מיטל
    12/08/2013

    ד"ר תודה לך על תשובתך המהירה,
    כמו כן בבקשה ממך תן לי הסבר קצת יותר על איזה כיוון זה הולך,
    ואשמח עם תוכל לכוון אותי לרופא באזור המכרז.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר אפשר הסבר בבקשה - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    27/08/2013

    למיטל שלום
    אינני נוהג להמליץ על רופאים אחרים באזור שאיננו מקום העבודה שלי
    ועימך הסליחה
    יעקב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דר רק למען ההרגעה

    מיטל
    27/08/2013

    דר מבינה שלא תוכל להמליץ לי על רופא אחר
    רק.תוכל לכוון אותי לאיזה תחום עלי לפנות
    ודבר אחרון...אני יושבת שעות על גבי שעות.בחרדות בחיפושיפ מה יש לי
    האם תוכל רק לכוון אותי קצת...האם יש לי בסיס לדאגה
    מצטערת על כמות.הפניות...אבל הלחץ החרדה והכאב....גובים ממני מחיר נפשי כבד
    תודה על הכל
    שנה טובה וחג שמח ובריא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דר רק למען ההרגעה - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    03/09/2013

    למיטל המודאגת והחרדה
    הסיבה שאינני ממליץ על רופא אחר בנושא כאבי הראש הוא שלכל רופא מומחה בתחום זה ראיה קצת שונה מרופא אחר . מכיוון שפרט לסיפור הקליני צריך לבדוק את הפציאנט בדיקה גופנית מדוקדקת כדי להגיע לאבחנה הנכונה אין אפשרות לכוון אותך באינטרנט יותר ממה שכבר נכתב. באמת שאינני מבין מדוע אינך פונה לרופא שנראה לך שאפשר לסמוך עליו גם אם הוא גר רחוק ממקום מגוריך ולהבדק בצורה יסודית ושמפיגה את כל החרדות ומפיגה טיפולית את הכאב. כנראה שאינך סובלת מספיק....
    בכל זאת שיהיה לך חג שמח
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רילרט 40 מג
    דינה
    16/07/2013

    שלום,
    לפני כמעט שנה אבחן אותי נוירטלוג צבאי כסובלת ממיגרנות, רק ע״פ יומן כאבי ראש וההסבר שנתתי ״כאב בצד אחד של הראש במשך כמה שעות״.
    הוא רשם לי ריזלט ולאחר מכו עברתי ללירט 40 מ״ג.
    הייתה לי תקופה של שבועיים עם כאבי ראש בהם לקחתי 12 כדורים. לאחר מכן התברר לי שזה יותר מדי.
    לצערי, יש לי מיגרנות לפחות 3 פעמים בשבוע ואין לי מושג מה המניע.
    מה המינון המומלץ ללירלט? מצד אחד אני לא רוצה להתמכר לכדורים, אך מצד שני הכאב מאוד חזק ומפריע לתפקוד.
    בנוסף, האם לא כדאי לעשות ct? הרי האבחנה של הנוירולוג הייתה מאוד פשטנית.
    וגם, האם יכול להיות שגלולות מינס מגבירות את הכאב?

    תודה מראש,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רילרט 40 מג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רילרט 40 מג - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    16/07/2013

    שלום לדינה
    לא ברור אם הריזלט עזר. כדאי פעם אחת לבצע CT על מנת לשלול פאתולוגיות תוך גלגלתיות
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנה?
    בתשבע
    15/07/2013

    שלום רב,
    בעקבות ביופסיה שעברתי בשד נכנסתי למתח נפשי אקוטי (תודה לאל התוצאה שלילית). מכל מקום, כשבוע פלוס לאחר שכבר נרגעתי בעקבות התשובה התחלתי להרגיש כאב ראש שהולך ומחריף בצד האחורי של הראש מעל הצוואר והעורף שמקרין בתחושה של כובד ולחץ על אזור סביב האף. מעין לחץ חזק בראש מאחור כאילו שצבת לופתת את האזור ומוחצת אותו. כאב דומה לזה בעוצמתו רק במיקום שונה בראש היה לי לפני כמה שנים גם בעקבות מתח נפשי אקוטי (בנסיבות דומות). ברם, כיוון שמדובר בכל זאת במיקום שונה - הפעם דומני שזה C3 אני לא רק סובלת אלא גם מודאגת . אציין כי עבר כשבוע בין קבלת התוצאות המרגיעות לפרוץ הכאבים ולכן חשבתי שמדובר במתח שהצטבר ופרץ שבוע לאחר שכבר נרגעתי. כלומר לחץ מהצוואר בעקבות מתח.העניין הוא שכשנוגעים לי באזור הצוואר ולוחצים שם - שם אין תחושה של כאב. האם יתכן הדבר. האם יתכן כי זו אכן מגרנה. ואם כן - מה יכול להרגיע? תודה (נכנסתי למעגל חדש של מתח בעקבות כאב הראש שפרץ...).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיגרנה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנה? - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    15/07/2013

    הסבירות הגבוהה היא של תסמונת מיופאציאלית בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה והמשך

    בתשבע
    16/07/2013

    תודה על תשובתך. העניין הוא שבדרך כלל כאב דומה לזה אך לא כזה מוכר לי באמת כתוצר של תסמונת זו בעקבות כתיבה ממושכת במחשב. ברם, דווקא בתקופה האחרונה לא עסקתי בכתיבה כמעט ולא בפעולה הכרוכה בתנוחה אינטנסיבית שיכולה להסביר זאת. בתסמונת מיופיצאלית הכאב מתמתן בעקבות שינוי תנוחה והפוגה מהפעילות שגרמה לה וכעת איני בפעילות שכרוכה בתנוחה מסויימת. קרי, הכאב אינו תלוי תנוחה. אדגיש שוב: הכאב פרץ כשבוע לאחר שהייתי נתונה במתח אקוטי ובעבר סבלתי מכאב ראש בעל אלמנטים דומים אך במיקום אחר גם לאחר מתח אקוטי. אודה שוב על התייחסותך. על פניו לא הייתי ככל כך מודאגת העניין הוא שהכאב הזה פרץ כשבוע לאחר שנרגעתי מהמתח: כלומר, הייתי כבר שבוע רגוע לאחר המתח ואז זה פרץ. האם יתכן כאב כזה בעקבות סוג כזה של מתח מצטבר שגם אם המתח פג הכאב התעורר לאחר מכן? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה והמשך - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    16/07/2013

    שלום לאסתי
    אעיז ואומר : הנסיון לקבל הסבר מדויק ברפואה על כל תיאור כזה או אחר של כאבי ראש נידון לכשלון ברוב המקרים.
    אין תחליף לאנמנזה מדויקת ובדיקה גופנית.
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם מיגרנות מצריכות בדיקת ct?
    רוני
    14/07/2013

    שלום.

    אני בת 28 וסובלת ממיגרנות מגיל 15 בערך.
    בזמנו, כשהחלו ההתקפים, רופא המשפחה קבע כי מדובר במיגרנה, לאור התסמינים שתיארתי בפניו: כאב ראש הולם בצד אחד של הראש (על פי רוב בצד שמאל), רגישות לאור בזמן ההתקף והיעלמות הכאב לאחר שנת לילה של כמה שעות.
    מאז לא נועצתי שוב ברופא בעניין.
    חשוב לציין כי לאורך השנים שחלפו לא חל כל שינוי בעוצמת הכאב או באופיו.

    כיום הכאב מופיע בתדירות של אחת לחודש בערך, בד"כ לפני המחזור החודשי, או כתגובה לאכילה לא מסודרת.

    לאחרונה שמעתי סברה לפיה כל מי שסובל ממיגרנות, כדאי שיעבור הדמיית ct לפחות פעם אחת בחייו כדי לשלול בעיות אחרות.

    האם יש אמת בדבר?
    אני קצת מודאגת.

    אודה על תשובתכם בהקדם,
    רוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם מיגרנות מצריכות בדיקת ct? - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    14/07/2013

    מבחינה הגיונית אם אין כל שינוי בדפוס המיגרנה אין טעם בבדיקות הדמיה. במידה ויש שינוי שכזה בדיקת הדמיה הינה חובה.
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש
    דני
    10/07/2013

    שלום בן 33
    מהיום התחיל לי כאב רק בזמן שאני מפהק או פותח את הפה.
    הכאב הוא בראש קצת מעל האוזן בצד שמאל.
    מה זה יכול להיות?
    ראוי לציין שאתמול הייתי אצל רופא שיינים לבדיקה קצרה ופתחתי את הפה חזק כמה פעמים.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    15/07/2013

    אפשריויות סבירות :
    1) TMJ
    2) תסמונת מיופאציאלית של המסטר או הטמפוראליס.
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוסף מיגרלייף מחול
    אירית
    10/07/2013

    שלום רב

    בהמלת חברה רכשתי migrelief מחו"ל (פעם אתה זה שהמלצת לה),מהם התופעות לוואי של התוסף?כרגע מופיע שתן צהוב האם תקין??האם מיש סובלת מנזלת אלרגית זה יכול להחריף (הנזלת)??זה מה שאני מרגישה מאז שהתחלתי תא התוסף
    המון תודות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוסף מיגרלייף מחול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה -המלצה ע"י רופא אחר

    אירית
    10/07/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש חזקים ביותר
    דפנה אלישע
    03/07/2013

    רופאים יקרים, אני פונה אליכם בעניין חמותי היקרה שסובלת מכאבי ראש חזקים עם דקירות מזה כשלושה שבועות. אני כבר מיואשת לשמוע אותה סובלת בצורה כזאת. אשה כבת 80 בריאה בד"כ שעברה לפני כחודש ניתוח קטרקט בעין אחת. לאחר יומיים הרגישה כאבים חזקים היתה בבדיקה אצל הרופא המנתח שאמר שהכל בסדר, מאז מתלוננת בלי הפסקה על כאבי ראש איומים (רחמנות). הגיע לביה"ח הדסה עין כרם 3 פעמים למיון ושם עשו לה את כל הבדיקות. הבדיקות וה-C.T יצאו תקינות. הרופאים נתנו לה כדורים חזקים מאוד (רוקסט) 3 פעמים ביום ללא הטבה משמעותית. עזר לכמה שעות וגם בקושי. אתמול החליפו לה את הרוקסט ל-+ פעמיים ביום, אך עדיין מתלוננת ללא הפסקה. נשלחה למרפאת כאב ושם עשו לה דיקור סיני, עברו יומיים וטוענת שהמצב לא ישתנה ומצטערת שעשתה אותו.
    אנו כבר לא יודעים מה לעשות ואיננו יכולים לראות אותה כבר סובלת. הרופאים טוענים או שנתפס לה השריר או שיש בעיה בפרקים. האם זה יכול להיות דבר כזה.
    אשמח מאוד לתשובתכם ועזרתכם הדחופה. תודה, תודה, תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש חזקים ביותר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דקירות בראש
    קרן
    02/07/2013

    שלום בת 29 בריאה בדר"כ.
    לא סובלת מכאבי ראש וכד' בדר"כ.
    אבל לאחרונה קורה לי משהו מוזר, שמתקיף אותי בלי שום התראה כאב חד כמו חצי דקירה חצי זרם חשמלי בראש (כל פעם במקום אחר) בנקודה ספציפית, לאיזה מאית שנייה וחולף.
    אבל כשזה קורה זה ממש כואב!!!!! ומרגיש באותה מאית שנייה כאילו איזה עורק התפוצץ לי במוח. אחרי זה הכל כרגיל. חוץ מהתופעה הזאת אין שום סימפטום אחר.

    זה מסוכן? יש לך מושג מה זאת התופעה הזאת? אולי שרירים בראש? זה קרה לי כולה פעמיים-שלוש.
    יש לציין שאני כרגע מצוננת עם הרבה התעטשויות ונזלת וליחה. אבל זה גם קרה לי לפני שהצטננתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דקירות בראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דקירות בראש - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    04/07/2013

    לקרן שלום
    האם היו תופעות נוספות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לרופא

    קרן
    04/07/2013

    לא היו...רק כאב חד חזק לשניה שחלף...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש במשך חודש
    דליה
    02/07/2013

    שלום

    אני מטופלת בליריקה במינון לא גבוהה (75מג בערב ו25 מג בבוקר לטיפול בבעית גב) כבר מספר חודשיים (4 חודשיים), בחודש האחרון החלו כאבי ראש שנימשכים כל היום והלילה, בצדי ימין ברקה ומאחורי העין ולעיתים גם בצד שמאל אך 99% בצד ימין
    בדיקת ראיה תקינה בדיקה נורולוגית תקינה
    האיבחון היחיד שנמצא זה רגישות במפרק הלסת שנבדק על ידי מומחה לסת שמצא רק שרירים תפוסים.
    האם מניסיונך ליריקה יכולה לגרום לכאב ראש 24 שעות ביממה? רופא הכאב והנורולוג המטפל טוענים שלא אך אני מאוד מוטרדת שאולי זה הגורם לכאבי הראש?
    למרות שבתחילת הטיפול לא הופיעו כאבי ראש?
    ואם לא האם לדעתך רגישות בשרירי הלעיסה יכולים לגרום לכאבי ראש שנמשכים כל היום והלילה?
    הכאב לא מרפה ממני באזור הרקות ומאחורי העין מה שמקשה על תפקודי וכרגע לא ברור לי לאן לפנות
    מומחה הלסת אומר שאין בעיה במפרק
    נוירולוג לא רואה בעיה נוירולוגית
    ואני סובלת כל הזמן

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש במשך חודש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם תוכל לענות לי בבקשה

    דליה
    04/07/2013

    לצערי ראיתי שעניתם על שאלות אך פיספסתם את שלי
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש במשך חודש - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    07/07/2013

    אני חוזר ומדגיש בפורום זה וכנראה אדגיש את זה אין ספור פעמים עד שכולם יקלטו והמקרה של דליה מדגים זאת במפורש. כאשר כל הבדיקות תקינות וההדמיה תקינה וכאבי הראש נמשכים יום ולילה בפיזור כמתואר הסיבה השכיחה ביותר היא שרירים תפוסים או מה שנקרא בשפה המקצועית כאבים ממקור מיופאציאלי.
    ואדגיש את הבשורה: יש סוף לסבל הזה ע"י טיפול ממוקד וקצר טווח ב IMS .

    שבוע נפלא נטול כאב
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם ניתן לדקר את שריר טמפורליס?

    דליה
    29/08/2013

    שלום

    האם ניתן לבצע טיפול של דיקור יבש לשרירי הלעיסה?
    בעיק לטמפורליס?
    יש לי כאב בשרירי הלעיסה שגורמים לכאב ראש 24 שעות
    אין בעיה מפרקית
    האם ביצעת בעבר דיקור של שריר הרקה?
    הכאב הוא מעל האושן וברקה בעיקר

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם ניתן לדקר את שריר טמפורליס? - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    03/09/2013

    שריר הטמפוראליס בהיותו שטחי הוא אחד השרירים הקלים ביותר לIMS .
    והתוצאות.....
    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורי ריזאלט למיגרנות:
    ירדנה
    24/06/2013

    רציתי לשאול מהם התופעות לוואי של כדורים אלה למיגרנה, ומהי יעילותו לתופעת המיגרנות. עליי לציין כי אני סובלת מתופעה זו כשנים רבות, ואין לי כל כך מושג איזה כדורים הכי יעלים לזה, ואין להם הרבה תופעות לוואי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כדורי ריזאלט למיגרנות:

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורי ריזאלט למיגרנות: - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    27/06/2013

    כדורים למיגרנות הינם מותאמים לנוטל. כלומר ברגע שהכדור עובד לא צריך לחקור במופלא .
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זריקה בנוכחות אוסטיאופורוזיס וקיפוז
    תמה
    17/06/2013

    שלום ותודה מראש
    יש לי בלטים בצואר ובשיא הקיפוזה בת ה-77 מעלות לפחות, וכאבים חזקים בשרירי הגב העליון הנמצאים בעומס רב, ומיגרנות מסיבות דיסקליות צואריות. אוסטיאופורוזיס קשה בגב התחתון.(כידוע רק שם בודקים צפיפות,לא בגב העליון)
    (הרבה פיזיוטרפיה מגוונת והידרותרפיה לא עזרו). לאחר שנים של NSAIDS אופטלגין(סימבלטה אלטרול ארקוקסיה ליריקה) וקודאברול- אני לוקח כבר כחודש טרגין,שמעייף אותי מדי.
    הרופא במרפ' כאב שוקל להזריק טליסטון(Telistone?) אך אומר שהדבר לא יעזור בגלל העיוותים בעמ"ש, ושיהיה צורך בכמות גדולה לכל מפרקי החוליות שבאיזור, כי זה לא נקודתי משורש עצב מסוים. כמו-כן אומר שלא כדאי בגלל בריחת הסידן הנ"ל.(כמו-כן אומר שאי אפשר לצרוב בגלל חוסר גישה ,מהעיוותים)
    1.האם יש בחומר ה-טליסטון סיכון משמעותי להחמרה ניכרת באוסטיאופורוזיס?
    2. האם להציע לו שישקול להזריק חומר אחר? איזה?
    3. האם יש משכך כאבים אחר שאינו מעייף או גורם לכאבי בטן, שאני יכול להציע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זריקה בנוכחות אוסטיאופורוזיס וקיפוז - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    22/06/2013

    שלום לסובל
    ליבי עמך שכן הבעיה אכן קשה. העיוות בעצמות גורם לעומס רב ובלתי סימטרי והם בתורם כואבים . למעשה האוסטיאופוריזים כשלעצמה לא לגורמת עיקרית לכאב. לכן הטיפול בשרירים ובפרקים הינה בעיה העיקרית שצריף לטפל בה במקרה שלך .
    קרוב לודאי שהרופא הציע לך זריקה בשם CELESTONE והשיקולים לא להזריק נשמעים מאד הגיוניים. עם זאת לא צריך להרים ידיים, ולפי התאור שלך אני מסיק שעוד לא מצית כלל את מגוון הטיפולים שיכולים לעזור לך משמעותית .
    שבוע טוב
    ד"ר פוגלמן יעקב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש והקאות
    אירה
    17/06/2013

    שלום רב,
    אני בת 30 בריאה בדרך כלל.
    לפני שלושה חודשים בוצע ct וMRI מוח וארובות עיניים עקב כאבים מתמשכים בעין.
    שתי.הבדיקות יצאו תקינות לחלוטין.
    לפני חמישה ימים התחלתי לסבול מכאב ראש המלווים בבחילות ומידי פעם גם הקאות.
    הכאב מופיע בכל שעות היממה, כאשר בבוקר הוא יותר חלש, מתגבר לקראת הצהריים וערב.
    ביומיים האחרונים הייתי אצל נוירולוג, רופא משפחה ורופא עיניים.
    בדיקת עיניים תקינה, בדיקה נוירולוגית גם.
    הרופאים לא רואים שום סיבה לשלוח אותי לct מכוון שלפני שלושה חודשים ביצעתי בירור מקיף.
    חשוב לציין שברקע אני סובלת מחרדות בריאות וקראתי באינטרנט שכאבי ראש שמופיע בבוקר ומלווה בבחילות והקאות, זהו תסמין ראשון לגידול מוחי.
    הרופאים צוחקים עליי, ומסבירים לי שתוך שלושה חודשים לא יכול לגדול שם שום דבר וכנראה שמדובר בוירוס או סוג של מיגרנה.
    הייתי רוצה לשמוע את דעתך.
    האם אני יכולה להירגע ואין צורך לרוץ לבדיקות חוזרות?
    המון תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש והקאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר בבקזה לקבל תשובה?

    אירה
    21/06/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש והקאות - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    22/06/2013

    שלום לאירה
    שיש כאבי ראש ממקור בלתי מוסבר רצוי להגיע לאבחנה המדויקת ככל האפשר. כאשר נשללות ע"י הרופאים סיבות מסוכנות לבריאות כמו גידולים וכו צריך לרדת לסיבות שכיחות בנאליות כמו תסמונת מיופאציאלית שמהווה את אחת הסיבות העיקריות לכאבי ראש שסיבתן לא נראית בהדמיה פרט למיגרנה.
    ולכן בדיקה גופנית נוירולוגית ומיופאציאלית מדוקדקת הינה הכרחית במקרה שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רירית מעובה במערות הלסת
    רחלי
    16/06/2013

    שלום לכל מי שיכול לעזור!מזה כחודש + בעלי סובל מרעידות ביד רגל ולפעמים גם הפנים
    הופננו ל ct וזאת התשובה שיש לי
    בסריקת עצמות בסיס הגולגולת נצפו תאי המסתואידים ללא סטיות.
    מערת ספנואידלית תאי האטמואידים ללא סטיות.
    האוכף התורכי הגרמי , הפירמידות ותעלת השמע ....בממדים תקינים
    חדר רביעי תקין בקו האמצע.
    ציסטרנות באזליות ומרווחים תת עכבישיים שמורים.
    חדר שלישי וחדרי המוח הצדדים לא מורחבים.
    קו האמצאי שמור.
    אין עדות לתהליך מוקדי ממוקם או אפקט מסה
    סולצי המוח שמורים , אין עדות להרס גרמי
    התרשמות:ללא ממצא פתולוגי
    ממצא נוסף: רירית מעובה במערות הלסת
    התור לנואורולג בקופ"ח רק עוד שלושה שבועות
    לכאורה הכל "נראה בסדר" מלבד הממצא הנוסף
    אם תוכלו להסביר לי מזה רירית מעובה באזור הלסת
    תודה ויום נפלא רחלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רירית מעובה במערות הלסת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רירית מעובה במערות הלסת - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    22/06/2013

    ממצא באנאלי חסר משמעות קלינית בדרך כלל.
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש בעת ביצוע שכיבות שמיכה
    ברק
    13/06/2013

    דבר ראשון- אני בן 18 ונמצא בכושר טוב
    כאשר אני מבצע שכיבות שמיכה יש לי כאבי ראש אשר מתחילים מן אזור הצאוור למעלה כלומר בשקע הזה שנמצא מאחורי הראש. זה מתחיל בתור כאב ואם אני ממשיך לבצע שכיבות שמיכה זה הופך לכאב משתק - כאבי ראש חזקים מאוד כיאילו לוחצים לי עליו.
    דבר זה לא קורה תמיד יש אימון שאני יכול לבצע 60 שכיבות שמיכה ולא קורה כלום ויכול להיות אימון שאחרי 15 שכיבות שמיכה כאבי הראש מתחילים.
    הלכתי לרופא ועשיתי בדיקות דם ושתן אך לא נמצא דבר.
    הייתי שמח לקבל עזרה אם זה אפשרי
    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש בעת ביצוע שכיבות שמיכה - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    22/06/2013

    שלום רב לברק
    הסיבה הראשונית לכאב מסוג זה הוא שריר מכווץ ותסמונת מיופאציאלית . רצוי להבדק באם התופעה לא נעלמת.
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת CT
    ורד
    11/06/2013

    לפני ארבעה חודשים סבלתי מדלקת חמורה בסינוסים מלווה בכאבי ראש חזקים מאוד. לאחר טיפול אנטיביוטי הכל עבר בשלום. מאז בחודש האחרון חזרו לי כאבי הראש במיוחד באזור הרקות והעיניים. שוב ביצעתי צילום סינוסים וזה נמצא תקין. בבדיקות שערכתי אצל רופא עיניים לא נמצא דבר למעט אלרגיה עונתית בעיניים. גם אצל רופא אף אוזן גרון נמצאה אלרגיה באזור האף. רופא נירולוג לא מצא דבר ולאחר בקשתי הופניתי על ידו לבדיקת סיטי ראש עם ובלי חומר ניגוד. ברצוני לציין כי הכאבי ראש מאז עברו. האם במקרה כמו שלי כדאי בכל זאת לעבור את הבדיקה?
    ומה ההשלכות שלה?
    ואיך אוכל לדעת האם יש לי רגישות ליוד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת CT

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת CT - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    12/06/2013

    באופן כללי ברפואה מבלי להתיחס אישית אליך האנמנזה והבדיקה הגופנית חשובה יותר
    מבדיקות ההדמיה שהינן בדיקות עזר לכיוון המחשבה של הרופא. ובאופן כללי מאד אפשר לומר לכן שכשאין פרט מכוון באנמנזה לבעיה אין צורך בהדמיה.
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום