מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי ראש מתמשכיםאלונה10/06/2013
אני בת 34 , מזה כחודש אני חשה כאבי ראש הולכים ובאים בעיקר באזורים מאחורי האוזניים
לעיתים מעל העיניים ובאזורים אחרים , לתחושה זו מלווה תחושה בחילות לעיתים מופיעות גם כשהראש לא כואב , כאבים ולחץ באוזניים וסחרחורות שמתעצמות בזמן שכיבה. אני מאד מודאגת
ממה זה יכול לנבוע , האם משהן מסוכן?הכאבים הולכים ובאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש מתמשכים - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן10/06/2013שלום לאלונה
חסרה אינפורצמציה רבה בקשר לכאביך . תשאול מפורט של הכאבים אופיים תדירותם הם המפתח לפענוח התעלומה.
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש בהליכהשי09/06/2013
במשך כשבוע אני מרגיש כאבי ראש חזקים(כמו פעימות חזקות) בעת ההליכה ובעיקר כשאני מתרומם משכיבה וכשאני רוקע עם הרגליים מעט חזק בעת ההליכה הכאב מתגבר מאוד. כאבי הראש הם מעל העיניים וגם בחלק האחורי של הראש.
חשוב לי לציין כי לפני כשבועיים חליתי והחלמתי ולאחר מכן הופיעו התופעות הללו. אודה לעזרתך.
אני נוטל אסטו 10 מ''ג חודשיים
נוסה, אקמול, רוקסט פלוס, ללא תוצאה.
בוצע לא מזמן בדיקת CT מוח - תקינה לחלוטין.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש בהליכה - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן10/06/2013לשי שלום
יתכן ומדובר בכאבי ראש על רקע תחלואה אינטרקורנטית כלשהיא. במידה והכאב לא מרפה לאורך זמן כדאי לפנות ליעוץ רפואי.
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ וכאב קל קבוע בצד שמאל של הראשמני01/06/2013
שלום
בן 35 מזה 4 ימים אני חש כאב ולחץ ברקה וקצת מסביב.צד שמאל של הראש בלבד.
הכאב הינו קבוע
זו הפעם הראשונה שאני חש זאת
בריא בד"כ
אני עובד וגר בחו״ל יש לי טיסה ביום שלישי הקרוב
מבקש לדעת איך להתקדם בטיפול בבעיה אם אפשר מספר דברים במקביל
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ וכאב קל קבוע בצד שמאל של הראש - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן01/06/2013לכפיר שלום
קשה מתיאורך לדעת איך להתקדם ללא מציאת מקור הבעיה.
אפשר להתיעץ טלפונית
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ולחץ ברקות ובאוזניםדבי רחמים29/05/2013
שלום.לפני 3 חודשים גילו לי לחץ דם גבוה 159/90 ונתנו לי טיפול בכדורים החליפו לי 4 פעמים כי כל הזמן התלוננתי על כאבי ברקות ובאזנים.הפסקתי את הכדורים ועברתי לכדורי שום טבעי אבל הלחץ /כאב באזנים לא מרפה .ממה זה נובע?ומה לעשות תודה דבי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים ולחץ ברקות ובאוזנים - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן29/05/2013שלום לדבי
אין תחליף במקרה שלך לבדיקה קלינית של רופא. בהחלט יתכן שהכאבים אינם נובעים מלחץ דם .
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש אחרי שכיבות שמיכהאבי16/05/2013
דוקטור שלום רב,
לפני יומיים ביצעתי 20 שכיבות שמיכה כשהראש טיפה כלפי מעלה (מיישיר מבט קדימה) ללא נשימה נכונה, אחרי הקימה, חשתי זרם דם בראש ולחץ שלווה בכאב, ומאז הכאב נשנה וחוזר בתחושת מחוש ולחץ בראש, איך אפשר לפתור זאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש אחרי שכיבות שמיכה - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן17/05/2013שלום רב
הסיבה הראשונית לכאב מסוג זה הוא שריר מכווץ או לחץ על עצב כתותאה מכך . רצוי להבדק באם התופעה לא נעלמת.
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר יעקב אני מודה לך על תשובתך
אבי17/05/2013בדרך אגב, האם כאב זה בר חלוף? ואם לא, ואם תופעה זו נמשכת, האם יש טיפול תרופתי לזה? כי אני חושש שזה דבר שילווה אותי מעתה ואילך, כמובן שארצה להבדק אצל רופא כדי להפיג חשש זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר יעקב אני מודה לך על תשובתך - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן18/05/2013שלום לאבי
רוב כאבים אלה הם בני חלוף. אם התופעה נמשכת והסיבה לה הוא "שריר תפוס" הרי יש לזה טיפול מצוין.
אבל קודם כל צריך לבדוק לאבחן ולטפל.
ושיחלוף מהר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש ואףמיכל14/05/2013
שלום רב,
אני בחורה בת 31, בד"כ בריאה ועושה כושר באופן קבוע אך נמצאת בשנה די לחוצה. לפני כחצי שנה תקפה אותי מחלה ויראלית והתחילו כאבים במצח ותחושת כאב שמרחפת בתוך הראש. מאז הכאב לא עזב, הוא מחמיר לעיתים וגורם ללחץ מאד חזק בראש, לפעמים התחושה היא שהאף מושך חזק מדי, לפעמים מורגש באוזן ימין. היו ימים שהיתה מורגשת מעין חגורה סביב הראש והסקתי שמדובר ב Tension Head ache. כעת הכאב מוגבר והתחושה היא שנוצר ואקום בראש, או שמשהו לא מתנקז כהלכה וכאילו הראש מתייבש... בהתחלה חשבתי שזה קשור לסינוסים בגלל הכאב מאחורי האף ובאוזן, אבל רופא אא"ג הסתכל על בדיקת CT ראש שעשיתי וקבע שהכל תקין.
לפעמים הלחץ כלכך גדול שנדמה שהראש עומד להתפוצץ... לעיתים גורם להתעטשות. הכאב מחמיר לאחר שתיית קפה או בעת לחץ וחרדה. מה אפשר לעשות???
עשיתי CT, MRI ונמצאה ציסטה בצרבלום השמאלי שככל הנראה לא קשורה לכאב. נתנו לי אלטרולט שלא עוזר בכלל. כל בדיקה מאריכה את האבחנה בעוד חודשיים, ובסה"כ כבר עברה חצי שנה עם כאבים. האם יש ממה לחשוש? הבירוקרטיה של הבדיקות וחלוף הזמן הרב גורם לי לפחד שמא לא יגלו את הבעיה בזמן .. אני ממש מיואשת ומפוחדת. ובעיקר רוצה לתפקד כרגיל. אנא עצה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש ואף - תגובה
ד''ר רחל הרינג - חנית14/05/2013האם נבדקת על ידי נוירולוג?
להשלמת הברור יש צורך בבדיקה נוירולוגית ואת בדיקת ה- MRI מוח אותה עשית להראות לנוירולוג ולנוירוכירורג.
אם הכאב עדיין ממשיך, ניתן או לעלות את מינון האלטרול(ט) עד 75 מ"ג או לנסות טיפול אחר. כל התרופות הן תרופות מרשם.
קימות אפשרויות טיפול ע"י זריקות (לאזור GON) ע"י נוירולוג מומחה לכאבי ראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לתשובה
מיכל20/05/2013ד"ר הרינג שלום,
נבדקתי ע"י נוירולוג וע"י נוירוכירורג ששלח אותי בין היתר לבדיקה במרפאת כאב ראש ולבדיקת עיניים למרות שאני בטוחה שאין קשר לעיניים. אני יכולה לומר בוודאות שמקור הכאב הוא עצבי מאחר שלעיתים יש מן רטט עצבי בחלק האחורי של הראש אך רוב הזמן הלחץ נמצא באף, כביכול בקצה הנחיר הימני. יש ייצור רב של ליחה שקופה. האף פתוח לחלוטין ללא נזלת, אך התחושה היא שבקצה הנחיר הימני יש משהו שחוסם וזה מקרין לכל הראש. ייתכן שיש בסינוסים הצטברות של ליחה עוד מהמחלה הוויראלית (מלפני חצי שנה) שתקועה שם? האם ניתן לראות דבר כזה בבדיקת CT או MRI? ואם כן, מהן דרכי הטיפול בכך?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש תקופה ארוכהאלכס06/05/2013
לפני שלושה חודשים בערך התחילו לי כאבי ראש (בחלק קדמי בצד שמאל) בזמן שיעול/עיטוש ובזמן התכופפות, לא ייחסתי לזה חשיבות, חשבתי שזה שאריות של וירוס שהיה לי שבוע קודם לכן. לפני כחודשיים הכאב ראש הפך לכאב יומי (הכאב מגיע בצורת פולסים) שמתרחש לאורך רוב שעות היום ומתחזק לקראת הערב.
פניתי לרופא משפחה ששלח אותי לבדיקות דם שיצאו תקינות, לצילום סינוסיטיס שיצא תקין, הלכתי גם לרופא אף אוזן גרון שלא מצא כלום, בנוסף ביקרתי אצל רופא עיניים ששלח אותי לבדיקת שדה ראיה ואופטמיטריסט, הבדיקות יצאו תקינות. לבסוף הופנתי לרופא ניורולוג ששלח אותי לצילום CT שגם היא יצאה תקינה.
אשמח לקבל עצות לאיזה רופאים עוד אני יכול לפנות כדי לנסות למצוא את מקור הבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש תקופה ארוכה - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן06/05/2013לאלכס שלום
כשכל הבדיקות תקינות , הדבר האחרון שניתן לחשוב עליו שככל שאר הדברים נשללו הוא כאב ממקור מיופאציאלי. שריר הסטרנוקליידומאסטואיד למשל יכול בצורה של SOMATIC REFFERED PAIN להקרין את הכאב למקומות שציינת.
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי ראש תקופה ארוכה - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן06/05/2013לאלכס שלום
כשכל הבדיקות תקינות , הדבר האחרון שניתן לחשוב עליו שככל שאר הדברים נשללו הוא כאב ממקור מיופאציאלי. שריר הסטרנוקליידומאסטואיד למשל יכול בצורה של SOMATIC REFFERED PAIN להקרין את הכאב למקומות שציינת.
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- EGG עירנותסובלת25/04/2013
שלום, אני אמורה לעבור בדיקת EGG בעירנות ברמבם בקרוב.
רציתי טיפים איך ניתן לעשות את הבדיקה בצורה הטובה...
מה לא לאכול לפני כן
או כמה שעות לישון ואם שעות שינה עלולות להפריע לבדיקה...
אשמח מאוד לקבל תשובות תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר EGG עירנות - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן01/05/2013שלום רב
פרטים מדויקים נא לקבל אצל ספק הבדיקה. לא להתעצל ולצלצל. זאת כי יש מעט שונות בין ספק למישנהוא
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צימחונותמיכה18/04/2013
האם צימחונות יכולה להוות טיפול מונע לכאב ראש כרוני לאשה שהתיאשה מהטיפול הרגיל ? תוך כמה זמן אפשר להרגיש בשינוי. אם יש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צימחונות - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן01/05/2013למיטב ידיעתי אין קשר בין צמחונות וכאבי ראש אם כי ידועים מקרים של המנעות מדברי חלב והחלשות כאבי ראש
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרנה אחת לחודש- מי מכיר?שני17/04/2013
אהלן,
אני בת 32 , בחופשת לידה אחרי לידה שניה. כשלושה חודשים לאחר הלידה נתקלתי לראשונה בחיי בהתקפיה מיגרנה מסביב לעין. הדבר חזר ונישנה חודש בדיוק לאחר המקרה הראשון בהתקפת כאב של העין השניה והאזור סביבה. מעולם לא היו לי כאבי ראש לפני כן, והדבר חדש לי מאוד. העין דומעת ונפוחה בעת התקף. האם מישהו מכיר מה הקשר בין 2 המיגרנות שחלפו, מה הסיבה ההורמונולית אולי, האם קשור לגלולות סרוזט אותן אני נוטלת למינעת הריון באופן יומיומי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - למי לפנות?מניה16/04/2013
הנני בן 38, סוכרתי. בזמן האחרון תוקף אותי כאב ראש חזק מאוד שמתחיל מהעורף כלפי מרכז הראש ויורד לכיוון העין והכאב בעיקר בצד שמאל. פניתי לרופאת משפחה והיא טוענת שהכאב הוא בגלל הסוכרת, אבל פעם הייתי גם פחות מאוזן ולא היו לי כאבים כאלה.
אשמח להמלצה מהרופאים הנכבדים לאיזה רופא אני צריך לפנות לקבלת עזרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למי לפנות? - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן01/05/2013שלום רב
כבר בתגובות קודמות שלי תיארתי כאבים מיופאציאליים כאחד לכאבי העורף שמקרינים לפנים. התופעה הזאת כל כך שכיחה שזה פשוט "מפחיד".
למזלנו יש לה טיפול מצוין: שיטת IMS.
אצלך מדובר כנראה בשרירי הטרפס או SCM או שניהם.
פרטים נוספים באתרי
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי "אחורי הראש"-ממה ומה עושים?ציפי15/04/2013
בשבוע האחרון אני חשה מעין לחץ ודפיקות מאחורי הראש,מימין לעורף(מאחורי אוזן ימין).התברר לי כי לחץ הדם שלי קצת גבוה(145/85),אינני נוטלת תרופות ומקווה גם בעתיד לא לצרוך את הרעלים הללו.אני בת 57,מתעמלת מקפידה על תזונה נכונה ובריאה באופן שגרתי.מה יכול להיות הגורם לכאבי הראש ומה ניתן לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי "אחורי הראש"-ממה ומה עושים? - תגובה
ד''ר רחל הרינג - חנית15/04/2013מאחלת לך שתזכי לבריאות טובה ושלא יהיה לך צורך בנטילת תרופות.
עלייך לפנות לרופא מטפל כדי לעבור בדיקה גופנית ובדיקות דם ואולי גם מעקב לחץ דם. אם לא תמצא סבה לכאבים חזרי לפורום ותתארי את הכאב ביתר פרטים (משך, עוצמה וכו')* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש בלילהבת 3609/04/2013
אני בת 36 סובלת ממיגרנות מילדות בעיקר בתקופת המחזור (לפני ובמהלך). בשנים האחרונות מידי פעם כאבי הראש בתקופת המחזור מתחילים במהלך הלילה. לעיתים נמשכים לאורך היום ולעיתים עוברים במהרה לאחר שימוש באוטפלגין/אדוויל. כאבי הראש בתקופת המחזור נמשכים כיומים,שלושה. בדר"כ איני סובלת מכאבי ראש במהלך החודש פרט לתקופה זו. קראתי כי כאבי ראש המתחילים בלילה ומעירים משינה יכולים להיות על לחץ בראש היכול לנבוע ממספר סיבות מדאיגות. האם לגשת להיבדק? האם יש סיבה לדאגה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש בלילה - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן09/04/2013בהחלט כדאי להבדק עם אנמנזה כזאת.
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
בת 3609/04/2013מדוע לדעתך בדיקה כל כך חיונית? על מה סוג כזה של כאב יכול להעיד? האם העובדה שמדובר בכאב שאינו משתנה במשך שנים לא מרגיעה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן09/04/2013אכן מדובר בכאב של שנים ובכך זה שולל בעיות חריפות . אך עדיין יש תהליכים שנמשכים שנים שכדאי שנדע עליהם.
בברכה
דר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקמול פוקוסnana08/04/2013
הי.אני אשה בת 50 מזה שנים סובלת ממיגרנה.ובשנתיים אחרונות לוקחת אקמול פוקוס בזמן התצקפי כאבים ולפעמים לא עוזרות לי 2 טבליום אפילו..
כאבים ובחילות וקרה שנזקקתי לזריקה פעמיים..
איזה תרופות עדיפות למיגרנה והאם אוכל לקבל אותם מרופפא משפחה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקמול פוקוס - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן08/04/2013תרופות ממשפחת הטריפאנים הן תרופות הבחירה. אפשר להתיעץ עם רופא המשפחה ולקבלן אצלו.
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש מתמשכיםבת 2707/04/2013
שלום,
אני בת 27 וסובלת כבר מעל שנתיים מכאבי ראש מתמשכים שאובחנו ממקור אוקסיפיטלי.
קיבלתי 2 זריקות בלוק לעצב ואני מטופלת באלטרולט 25 מ"ג מעל שנה.
תדירות כאבי הראש פחתה מעט (מכמעט כל יום לכ-3 ימים בשבוע).
תופעות הלוואי של התרופה רק מוסיפות לתסכול (בשנה האחרונה העליתי מעל 6 ק"ג ואני עייפה כל הזמן גם כאשר אני ישנה טוב מאוד בלילה).
האם קיים טיפול נוסף שאני יכולה לנסות כי אני כבר די מיואשת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש מתמשכים - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן08/04/2013למיואשת
אל לך להתיאש. התיעצי עם רופא מומחה בכאב שיתכן ובארגז הכלים שלו יש פתרון לבעיתך.רפואת הכאב מאופינת בפתרונות רבים מכיון שאין פתרון אחד טוב.
בברכה
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

