פורום כאבי ראש, מיגרנות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיגרנות קשות
    מיכאלה
    19/01/2013

    אני בת 39 סובלת מגיל 18 עוד מהצבא עם מיגרנות קשות ביותר.
    נתנו לי את כל מגוון התרופות שאפשר לפי הסדר, טופמקס, דרלין, דפלפט, כל הטריפטנים, אפילו נתנו לי פרקוסט שאחריו התעלפתי על הרצפה והייתי אחרי לידה.
    אני מתוסכלת מזה באופן שמשתק את היום יום. אני בדרך כלל לא בונה על שום תכניות לסידורים או משהו כי כולם אצלי יודעים שעד שאני לא קמה בבוקר בצורה טובה אין מה לתכנן איתי תכניות. הפסקתי לעבוד בעקבות המצב.
    יש לי כמה דברים שאני רוצה לשאול אם יש קשר ביניהם למצב שלי:
    ראשית שמתי לב שיש לי חריקת שיניים קשה, אני מתעוררת באמצע שינה ומרגישה ששיניי הדוקות ונלחצות עד כאב, כמו כן כאבים בלסתות. כאבים ברקות וצד שמאל של הראש, מאחורי העיניים וכאבים בלחיים עד כדי התפתחות סינוסיטיס שישר לוקחת אחרי 3 ימי מיגרנה אוגמנטין כדי לא להגיע לסיבוכים. אחת לכמה זמן מיגרנה אצלי מתפתחת משום מה לסינוסיטיס וחוסר איוורור מספיק של האף והנשימה. יש לי מכלול של דברים שאינני יודעת לשים עליהם את האצבע ולהראות אבל מנסה לחפש קשר.
    תמיד אצלי המיגרנות מופיעות לפני מחזור ובזמן הביוץ באמצע החודש, כמו כן כל דבר מערער ויכולה להגיע מיגרנה גם אם יש איזה שהוא תשלום שלא שילמתי....אולי פסיכוסומטי.
    מה שמדאיג אותי שאני בשנים האחרונות מרגישה שזה גם מקרין לכיוון העורף והצוואר, גב וכתפיים, כאבי תופת בלתי נסבלים. איך אפשר לבודד את כל הדברים הללו ולהבין מה מקור המיגרנות שלי?
    ושאלה חשובה נוספת: שמעתי שיש גיל מסויים בו זה מפסיק, אני אוטוטו בת 40 כמעט 20 שנה עם מיגרנות. מתי זה סוף סוף ייפסק?
    ממש לפעמים בא למות מרוב כאבים בראש ויש לי שני ילדים בהם פעוט שאני חייבת להיות אחראית אבל הסבל נוראי. אנא הכוונתכם.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיגרנות קשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתשובה

    מיכאלה
    21/01/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדיין מחכה....מדלגים עליי

    מיכאלה
    24/01/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנות קשות - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    24/01/2013

    שלום לאורלי
    הסיפור שלך מעלה כמה תמיהות האם מדובר בכלל במיגרנות או באבחנה אחרת.
    כמה זמן נמשך התקף מיגרנה אצלך? יותר מ 72 שעות?
    האם חריקת השיניים מלווה בכאבים בשרירי הלעיסה?
    האם הכאבים באזור הסינוסים אינו אלא REFFERED PAIN מאזור ה SCM. ?
    אין ספק שאנמנזה יסודית דרושה אצלך.
    יום טוב
    ד"ר פוגלמן יעקב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך השלמת פרטים

    מיכאלה
    24/01/2013

    ראשית תודה לך על המענה . אשמח להוסיף פרטים, לעיתים אני עוברת את ה72 שעות ועד 5 או 6 ימי מיגרנה מלווים בכאבים בראש בקודקוד, ברקות, זה עובר לפנים וכאבים בלחיים, עברתי גם בדיקות לסינוסיטיס שנתן לי נזקורט משאף וטלפסט, אך לא רואה ממצאים של נזלת גלוייה. בטיפול אימיטרקס חל שיפור אך לאחר תום השפעתו המיגרנה ממשיכה לי גם עד שבוע. מה יותר חזק ממיגרנה?......עשיתי סיטי מוח הכל היה תקין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך השלמת פרטים - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    25/01/2013

    כפי שאכן חששתי אין את סובלת ממיגרנות!!!!!!
    לידיעת כולם מיגרנה נמשכת עד 72 שעות !!!!
    האבחנה המשוערת שלך לפני אנמנזה מדוקדקת ובדיקה גופנית היא MYOFASCIAL PAIN SYNDROME והיא ברת טיפול .
    שבת שלום
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח להכוונה

    מיכאלה
    26/01/2013

    שלום רב ותודה לך ד"ר על היענותך לשאלותיי.
    אני מבינה שהמושג הזהMYOFASCIAL PAIN SYNDROME הוא בגדר משהו פסיכוסומטי...? או תקן אותי אם לא.
    אני מנסה לעבור על כל החומר שיש באינטרנט על הנושא הזה, אך לא מוצאת עליו משהו מלבד מסאג'ים רפואיים וטכניקות טבעיות ליישום שכולן בעצם מושתתות על סימפטומים פסיכוסומטיים ללא טיפולים כימיים אות תרופות.
    לצערי מנסיוני הרב מזה למעלה מ20 שנה ולאחר בדיקות ותרופות למיגרנות הכי קשות שיש עד כדי פרקוסט שהוא סוג של נרקוטיקה מכאבי הראש, אני מנסה להבין איתך ובעזרתך מה עובר על הראש שלי שמגיע לסף כאב כה גדול. הבנתי ממך שלמושג הזה שכתבת יש טיפול וזה נותן בי תקווה אך אין לי מושג עברי מקצועי למה שכתבת ולכן אשמח לעזרתך ולהכוונה נכונה איך זה נקרא בעברית ברפואה המקצועית כמובן ואיזה סוג של רופאים/ מטפלים אכן עוזרים במצב הזה. קשה לי אמנם להאמין שכל חיי לא סבלתי ממיגרנות, זה משפט גורף מדי, אך אני מאמינה באבחנתך לאור כל השלמת הפרטים שהעליתי ואולי דווקא ממך תבוא הישועה בעזרת אבחנה נכונה ולא עשרות רופאים שישר נותנים טריפטנים ונגמר העניין.
    אני מצטערת על אורך כתיבתי, אך מרגישה שאולי יש אור בקצה המנהרה וייתמו סבלותיי מכאבי בראש והפנים הקשים שאותם אני עוברת. אשמח להכוונתך מאוד.
    תודה לך מקרב לב, אורלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דבר נוסף

    מיכאלה
    27/01/2013

    יש לי אבחון מראומטולוג על פיברומיאלגיה. לא קיבלתי מעולם טיפול תרופתי על זה והבנתי שגם אין ממש משהו שעוזר חוץ מזה שאמר לי ללכת לשחות ועכשיו חורף ואייני שוחה.
    יש לי ראומטויד פקטור בדם לא תקין, גבוה מדי...אם זה קשור.
    רכשתי מכשיר שנקרא טאץ' טנס שהוא חיישנים של חשמל עם אלקטרודות ששמים על הגוף 40 דקות ביום לכאבים של פיברו ומיגרנות, כאבי פרקים וכו'.
    צוואר בעייתי אצלי תמיד כואב, ומעסה רפואי שטיפלתי אצלו בעבר אמר לי שיש לי בעיה בחוליה מספר 5. האם זה גם יכול להוות מעבר לאבחנה מיגרנוטית?
    איך אפשר להגיע לטיפול כמו שאתה עובד איתו מחטים יבשים? אני גרה באיזור הצפון - עפולה. אשמח להכוונתך. (מבטוחת בקופ"ח כללית).
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דבר נוסף - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    28/01/2013

    חוליה צוארית חמישית דורשת בדיקה גופנית מדוקדקת.
    בברכה
    ד"ר פוגלמן יעקב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח להכוונה - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    28/01/2013

    שלום רב
    מנסיוני הרבה אנשים מסתובבים עם התווית שהדביקו על עצמם של מיגרנות או גורמים אחרים מקצועיים ולא מקצועיים הדביקו להם מבלי להביא בחשבון את ההגדרות הקליניות המדויקות של התופעה. ואז גם אין פלא שהתרופות לא עוזרות כי הבעיה היא ממקור אחר לחלוטין .
    במקרה של אורלי כמעט ואין לי ספק שאיננה סובלת ממיגרנה ויש לי השערה ממה כן.
    יהיה זה בלתי אחראי מצידי כמובן לתת אבחנה ללא תשאול מדוקדק ובדיקה.
    אשנה ואדגיש כי לא יכול להיות טיפול מיטבי בכאבי הראש ללא תשאול מדוקדק של הפציאנט וללא בדיקה גופנית מדוקדקת .

    לצערי מגיעים אלי הרבה אנשים הסובלים מMYOFASCIAL PAIN SYNDROME שהינה אבחנה רפואית מערבית ושאיננה פסיכוזומאטית . ושהודבקה להם תווית
    של סובלים ממיגרנות,או כאבי ראש ללא אבחנה מוגדרת ומסתובבים עם הבעיה שנים ללא עזרה ופתרון.
    לבעיה זו יש טיפול, וטיפול יעיל , ואשמח לעזור לכל מי שיפנה אלי.
    ושיהיה לכולם שבוע נפלא ומאושר
    ובעיקר ללא כאב
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה אשמח לפגישה

    מיכאלה
    28/01/2013

    תודה רבה לך על ההיענות. כמה מעודד לקרוא כל מה שכתבת ולהרגיש שיש לי תקווה להוריד את המושג "מיגרנוטית" ממני.

    אני גרה בעפולה האם ישנה אפשרות להגיע לפגישה לאבחנה וטיפול בהמשך דרך הכללית?

    תודה לך מכל הלב, נתת לי זיק של אמונה ותקווה לשיפור חיי אחרי סבל בלתי נלאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר בין כדורים לכאבים באיזור הלב??
    שרון
    09/01/2013

    שלום רב לאחרונה (חודשים אחרונים)אני נוטלת תרופה שנקראת סומטרידקס 100.אני לוקחת כדור אחד ליום כל פעם שאני חשה שמתחיל כאב ראש.זה עוזר אבל הכאב יכול לחזור שוב בלילה או למחרת ואז אני לוקחת שוב עד שבסוף לאחר מס ימים זה "נרגע סופית".אני מעריכה שבחודש אני יכולה לקחת בערך 6 כדורים פלוס מינוס.
    לפני כן נתלתי תרופה למשך זמן לא מאד ארוך,שפחות עזרה, שנקראת רילרט 40 מ"ג.ולכן הוחלפה.

    בזמן האחרון אני חשה כאבים שמלווים לא מעט בחזה בצד שמאל איזור הלב.הדבר היחידי שיכולתי פתאום לחשוב עליו שאולי זה קשור באיזשהו אופן לכדורים???
    האם יש כזו השפעה ואם כן מה קורה בעצם??

    אודה על תשובתכם אני כבר קצת לחוצה עם העניין הזה.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר בין כדורים לכאבים באיזור הלב?? - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    12/01/2013

    שלום רב
    אין תחליף במקרה כמו שלך ליעוץ ע"י רופא המשפחה שיכול לבדקך לשם שלילת אירוע לבבי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום והזיות
    אילן
    09/01/2013

    שלום דוקטורים,
    השאלה שלי עוסקת במצב שכאשר יש לי חום זה מלווה בהזיות ופחדים שקשה בדיוק לתאר את ההרגשה. זה מלווה גם בסיוטים אבל גם כאשר אני ער המציאות נראית לי מעט שונה, אני פתאום מרגיש שאני שוקל טון או שבכל מסביב פשוט לא זז.
    אני בן 26 אבל זוכר את התופעה הזו מגיל קטן.
    עצתכם...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חום והזיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום והזיות - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    12/01/2013

    מה השאלה בדיוק...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום והזיות

    אילן
    12/01/2013

    השאלה היא מה ההסבר לתופעות הללו? ולמה כשיש חום התופעות האלה מגיעות? מכיוון שאין הרבה אנשים שמדווחים על תופעה זו בעת חום.
    והאם יש משהו שיכול למנוע זאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת MRI
    מור
    09/01/2013

    שלום,
    עברתי בדקת MRI וסיכום הבדיקה הינו:
    "בדיקת מח תקינה עם וריאנט של התגרמות על הדורה של הפאלקס פרונטלי שמאלי".
    מה זה אומר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת MRI

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת MRI - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    09/01/2013

    בשורה התחתונה
    בדיקת מח תקינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפחתה בקפאין
    מעיין
    26/12/2012

    שלום רב
    סבלתי ממגרנות קשות רוב חיי אבל גם הייתי צרכנית קולה כבדה רוב חיי...
    הורדתי את כמות הקולה שאני שותה ביום לחצי והמיגרנות כמעט פסקו
    מכאן השאלה האם קפאין יכול לגרום למיגרנות? אני יודעת שהוא יכול לגרום לכאבי ראש אבל האם גם מיגרנות?
    אם אפסיק לחלוטין לשתות האם המיגרנות יעלמו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפחתה בקפאין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפחתה בקפאין - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    26/12/2012

    שלום רב
    אכן שאלה טובה . נסיגה מצריכת כמות גדולה של קפאין יכולה לגרום לשיפור המצב כמו אצלך ואצל אחרים התגובה תהיה הפוכה.
    אז למה שלא תנסי על עצמך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    הילה
    06/01/2013

    בתור אחת שסובלת ממגרנות מה שנויירולוג אמר לי זה לנסות להפחית בקפה, שוקולד, גבנ"צ ועוד.. אז כן לשאלתך - הפחתה בקופאין יכול לעזור.
    בנוסף חקרתי קצת וגיליתי שאומגה 3 ("950") גם יכול לעזור באמת התחלתי לקחת כמוסות של אומגה 3 של סולגאר ועכשיו אני מקפידה על התזונה יותר ואני מרגישה שיפור (ההתקף האחרון היה לפני 4 חודשים שזה הרבה בשבילי!)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש קשה לאחר מאמץ גופני
    בר
    14/12/2012

    אהלן.
    לעיתים רחוקות, לאחר מאמץ גופני, הראייה שלי משתבשת ואני מתחיל לראות נקודות שחורות.
    לאחר מכן השיבוש הזה בראייה מתחלף בכאב ראש טורדני שגם משכך כאבים לא עוזר להפטר ממנו.
    עזרתך דוקטור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש קשה לאחר מאמץ גופני - תגובה

    ד''ר רחל הרינג - חנית
    16/12/2012

    יתכן ומדובר בהתקפי מיגרנה עם אאורה המופיעים בעקבות מאמץ גופני.
    כדאי לפגוש נורולוג.
    למנוע את התופעה, אם אכן זו האבחנה, ניתן על ידי שתייה מרובה לפני הפעילות עם/ללא נטילת תרופה כמו אדויל, נרוסין, נורופן וכו'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משהו מוזר קורה
    מיכל
    12/12/2012

    שלום,
    אני בת 30 סובלת ממגרנות כ 10 שנים
    לאחרונה הן פסקו
    (חמסה חמסה חמסה)
    ככה פתאום פסקו
    אין מיגרנות
    כלום
    נאדה
    במקום לשמוח זה מלחיץ אותי כי אני כל הזמן בתחושה שזה מעיד על משהו רע מאוד שקורה ואני עוד לא יודעת מה הוא
    האם יתכן שמיגרנות פשוט יפסקו ככה פתאום?
    נטלתי סומטרידקס 100 מ"ג במשך 10 שנים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משהו מוזר קורה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משהו מוזר קורה - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    13/12/2012

    למיכל שלום
    תשמחי שדברים טובים קורים. לא תמיד יש הסבר לכל דבר . יתכן וסבלת מ SOMATIC REFFERED PAIN שבהחלט יתכן ויפתר מעצמו. בכל מקרה יש לשמוח ולא לדאוג.
    בברכה וחג שמח
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיזינס
    מיה
    03/12/2012

    שלום,

    אני בן 34, בריא בדר"כ, סובל ממיגרנות מגיל 13 (ככל הנראה, תורשתי), בתדירות של אחת למס שבועות.
    מגיל 27 חלה החמרה - תדירות של 2-3 פעמים בשבוע. בהתקף של מיגרנה, אני לוקח כדור אופטלגין שמעביר את זה.
    בעבר הייתי לוקח כדור אלטרולט, שעזר להוריד את תדירות ההתקפים.
    בשנים האחרונות, ניסיתי דיקור סיני בשילוב עם תמציות צמחים ובהדרגה ויתרתי על האלטרולט, וכבר מס שנים שאיני לוקח אלטרולט.
    לפני 4 חודשים התחלתי להרגיש תחושה של דיזינס, שמופיעה "בגלים". לפעמים אני מרגיש את זה למשך כמה שעות ואז זה נעלם לחלוטין. לפעמים זה נמשך יום שלם. לפעמים יש ימים שלמים שאין זכר לדיזינס.
    הדבר מטריד אותי ופוגע באיכות חיי.
    קראתי שבחלק מהמקרים, אומרים שזה נובע ממתח, לחץ או חרדה. אני משוכנע במאה אחוזים, שזה לא המצב אצלי.
    עשיתי בדיקות דם, נבדקתי ע"י רופא אף אוזן גרון וע"י נוירולוג - לא מצאו שום דבר.
    אחד הרופאים חושב שמדובר בשינוי צורה של המיגרנה - מיגרנה וסטיבולרית.

    הייתי שמח לקבל חוות דעת -
    האם זה שכיח שהמיגרנה משנה צורה לדיזינס?
    האם יש בדיקות מסוימות שכדאי לעשות?
    האם כדור אחטרולט יעזור? האם יש משהו אחר שיכול לעזור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיזינס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיזינס - תגובה

    ד''ר רחל הרינג - חנית
    03/12/2012

    מהתאור שלך אכן נראה כי מדובר במיגרנה וסטיבולרית.
    מומלץ לעבור בדיקה נוירולוגית ובדיקת BERA.
    הטיפול באלטרולט כמו גם טיפולים אחרים למניעת מיגרנה יכולים לעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיזינס

    מיה
    03/12/2012

    תודה רבה על התשובה המהירה!
    אם אפשר, עוד שאלה:
    בפורום אחר קיבלתי את התשובה "יש צורה של מיגרנה עם ורטיגו, אך לא דיזינס, ויש קריטוריונים מאוד ברורים לאבחנה זו".
    בביקורי הראשון אצל רופא אף אוזן גרון תיארתי לו את תחושותיי (מעין ריחוף/סחרחורת) וכששאל אם אני רואה דברים שאינם קיימים במציאות (התשובה היא לא), אבחן את תחושותיי כדיזינס.
    אשמח להתייחסתך :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיזינס - תגובה

    ד''ר רחל הרינג - חנית
    05/12/2012

    התאור שכתבת יכול להתאים לורטיגו ולכן יכל להתאים למיגרנה וסטיבולרית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמעתי שגבינות קשות
    עזר
    27/11/2012

    יכולות לעורר מיגרנה. זה נכון? חייבים להימנע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמעתי שגבינות קשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמעתי שגבינות קשות - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    27/11/2012

    אכילה של גבינות שמנות וגבינות קשות נחשבים כמזונות המעוררים התקפי מיגרנה כמו גם קפאין שוקולד ודברי חלב. עם זאת זה ענין אינדיבידואלי וכל הלוקה במיגרנה יודע מה משרה את הכאב מנסיונו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנה קשה
    ענת
    15/11/2012

    בת 52, סובלת ממיגרנות , מטופלת באלטרול למניעה ובעת התקף בריזלט מסיס, בד"כ זה עוזר, אך בשבוע וחצי האחרונים חוויתי התקף מיגרנה קשה בצד אחד ומיד כשהסתיים החל התקף בצד השני של הראש בעוצמה גבוהה שהעירה אותי משינה בלילה (מוקד הכאב הוא בתוך העין), מאז חלפו מס' ימים שבהם לקחתי את הטיפול הקבוע ומשככי כאבים נוספים אך ללא הועיל, המיגרנה מתעמעמת למספר שעות ושוב חוזרת, קיבלתי גם זריקת וולטרן שהרגיעה אותי מעט, אך הכאב חוזר כל הזמן. נאמר לי שיש קשר לשינויים הורמונליים שעוברים עלי כעת בתקופת הטרום מנפאוזה, כי בד"כ כל השנים המיגרנות שלי היו בעיקר הורמונליות, סביב המחזור. בכל מקרה מה עוד ניתן לעשות , כמה כדורי ריזלט ניתן לקחת בשבוע אחד והאם יש כדור אחר שניתן להוסיף לטיפול כדי לסיים את הסבל הנורא הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיגרנה קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנה קשה - תגובה

    ד''ר רחל הרינג - חנית
    15/11/2012

    תקופת המנופאוזה יכולה, כפי שכתבת, להיות תקופה קשה לסובלים ממיגרנה, בעקר אצל נשים אצלן היה קשר לשינויים הורמונלים.

    כדי להפחית את תדירות ההתקפים, את עוצמתם ואת משך כל התקף ניתן לעלות את מינון האלטרול, אם אין תופעות לוואי. את יכולה ליטול 35 מ"ג בערב (כדור אלטרול+כדור אלטרולט) ואם עדיין אין שיפור מקץ חודש ימים לעלות ל- 50 מ"ג.

    להפסקת ההתקף עתה מומלץ טיפול בסטרואידים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מירנה קשה - המשך

    ענת
    16/11/2012

    תודה רבה על תגובתך, למה הכוונה סטרואידים , באיזו תרופה מדובר למשל? כמו כן עלי לציין שהכאב נחלש אולם יש לחץ חזק ובלתי פוסק על העין, האם זו תופעה מוכרת או חריגה וכמה זמן זה יכול להימשך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מירנה קשה - המשך - תגובה

    ד''ר רחל הרינג - חנית
    18/11/2012

    קיימים סטרואידים רבים וכולם תרופות מרשם. בשלב אותו תארת דקסקורט יכול להיות טוב.

    מומלץ לפנות לרופא עיניים לבדיקה. כאב יכול להימשך מספר ימים אך אסור "לפספס" בעייה אחרת, שגם הסובלים ממיגרנה יכולים לסבול ממנה, ולכן נוכל להגיד שעדיין מדובר במיגרנה לאחר בדיקת עיניים ובדיקות נוספות לפי צורך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    לורן
    14/11/2012

    אני לא יודעת אם אני שואלת את השאלה במקום הנכון(אם לא אשמח אם תפנו אותי לפורום המתאים).
    אני בת 26 ,סבלתי במשך מספר חודשיים מכאבים בראש בצד השמאלי,בשבועיים האחרונים בנוסף לכאב ראש נוראי יש לי כאבים איומים בכל איזור העורף,צוואר,באחורי הראש,וזה ממשיך להתפשט גם לאיזור הגב יש לזה תחושה של דלקת בכל האיזור האחורי של הגוף מאחורי הראש עד אמצע הגב.אני מורחת משחות אבל ללא שיפור. הייתי אצל רופא משפחה שלצערי לא ממש הסביר ממה זה נובע הוא נתן לי מרשם לתרופה בשם אורקקוסיה.הבנתי שזו תרופה מאוד חזקה האם מומלץ לקחת?(מותר לבצע פעילות גופנית בזמן לקיחת הכדורים או שאין קשר?)זו באמת יכולה להיות דלקת?אשמח לדעת מה הסיבה לכל הכאבים האלה.תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    14/11/2012

    שלום ללורן
    התיאור שאת מוסרת יכול להתאים לכאבי ראש ממקור מיופאציאלי כלומר שרירי או מעטיפות השריר . לעיתים קרובות נתפסים שרירי הצואר וכואבים ואז הם מקרינים לראש ברוב המקרים באופן חד צדדי. תופעה זו קרויה SOMATIC REFFERED PAIN . לתופעה זאת יש טיפול. לקריאה נוספת ניתן לפנות לאתר שלי באינטרנט שם ערכתי מספר כתבות בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנה
    סהר
    05/11/2012

    האם יכול להיות שבושם מסוים גורם למיגרנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיגרנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנה - תגובה

    ד''ר רחל הרינג - חנית
    06/11/2012

    החלט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש במשך 3 שנים
    דנה
    23/10/2012

    לפני שלוש שנים החלקתי לאחור ונחתתי על הרצפה ישירות על אחורי ראשי. לאחר מכן הייתה אופוריה מוגזמת מאוד במשך יממה, וכאב ראש בצד שמאל במשך שלושה חודשים. מאז כל כאבי הראש שלי (ויש לי הרבה כאלו, חלקם נמשכים גם כמה שבועות רצוף) הם רק בצד שמאל.

    כאבי הראש השמאליים הפסיקו לגמרי למשך שנה ובשלושת השבועות האחרונים חוזרים לפעמים לכמה שעות. כשאני מנערת את הראש יש כאב מאחורי עין שמאל.

    מעולם לא פניתי לרופא בנושא, אבל עם חזרת הכאבים אני שואלת את עצמי - כדאי?
    זה יעבור בשלב כלשהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש במשך 3 שנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש במשך 3 שנים - תגובה

    ד''ר רחל הרינג - חנית
    24/10/2012

    חובה עלייך לפנות לבדיקה רפואית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש ובדיקת ct
    יורם
    21/10/2012

    אני בן 43 בריא בדרך כלל . ב10 ימים האחרונים אני סובל מכאב ראש חזק בחלק הקדמי של הראש . ביום חמישי האחרון 19/10/12 עברתי בדיקת ct בבית חולים איכילוב ובדיקת דיקור מותנית . בבדיקת ה-ct התגלה חשד למוקד היפודנסי בקורונה ראדיאטה של האונה הפרונטלית וחשד לציסטה אינפריונית לגרעיני הבסיס. אני מעתיק מסיכום אישפוז . היום עברתי בדיקת ניורולגית שבה הוחלט על המשך טיפול במרפאת כאב ראש ולפי המלצת הרופא לקבל כדורים והמלצה לביצוע בדיקת mri באופן אימבלטורי. כאבי הראש תוקפים אותי כל 10 . 15 דקות אני נעשה עצבני והדיבור שלי לא ברור כשאני לא במנוחה או תחת מאמץ או לחץ . אני בתחושה שבית החולים חוסך על חשבון בריאותי בדיקת mri ומנסה לפתור את הבעיה בעזרת כדורים . בהתחלה רשמו לי טרמדקס. אבל הגבתי לא טוב לכדור אני עם g6pd. היום רשמו לי כדור אחר indovis 25 mg. מה ניתן לעשות והאם החשד שלי מוצדק? אשמח לתשובה מהר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש ובדיקת ct

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש ובדיקת ct - תגובה

    ד''ר רחל הרינג - חנית
    22/10/2012

    אכן יש צורך בבדיקת MRI לברר את אופי הנגעים שנמצאו בבדיקת CT ראש.
    אקח סיכון ואומר עוד טרם אדע את מהות הנגעים כי לתחושתי אין קשר בינם לבין כאבי הראש. אבל כמובן, כמובן, כמובן שיש צורך בביצוע בדיקת ה- MRI כדי להתקדם באבחנה ובטיפול. לכשתהיינה התוצאות ובאם תרצה להתייעץ אשמח לעמוד לרשותך.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מגרינה בפעם הראשונה
    ימית
    14/10/2012

    שלום לכולם

    כבר 24 שעות שאני סובלת מכאב ראש מטורף בצד אחד (ימין) של הראש, זו פעם ראשונה שזה קורה לי

    בנוסף אני מרגישה חולשה בכל הגוף, בחילות והקאות

    יש טיפול כלשהו ראשוני שניתן לעשות בכדי להוריד את הכאב והלחץ?, אין לי מושג מהעושים
    לקחתי אופטלגין אבל זה לא עוזר ואין לי מושג מה עוד ניתן לעשות בכדי להוריד את הכאב


    תודה
    ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מגרינה בפעם הראשונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מגרינה בפעם הראשונה - תגובה

    ד''ר רחל הרינג - חנית
    15/10/2012

    עלייך לפנות בדחיפות לבדיקה. יש לשלול דלקת, דימום ועוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום