פורום כאבי ראש, מיגרנות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הבהרה
    נחמן
    18/04/2016

    שלום רב!
    ברצוני להבהיר את שאלתי אותה שלחתי אתמול:
    1. אכן אני מקבלת טיפול ליתר לחץ דם-אמפלו וקרדילוק.
    2. חומצת הקסאקפרון הומלצה למניעת התקפי אנגיודמה אידיופאטית(התקפי בצקות) מהם אני סובלת כמעט כל שבוע.
    לאור הממצאים שמופיעים בMRI האם מותר לקחת לי טיפול בחומצת הקסאקפרון,כי היא מגבירה את קרישיות הדם?
    בברכה,
    דינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הבהרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבהרה - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    19/04/2016

    שלום לדינה
    התשובה לשאלתך איננה פשוטה, תלויה בפארמטרים נוספים הנמצאים אצל רופא המכיר אותך,
    חג שמח
    ד"ר יעקב פוגלמן
    טיפול בכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות MRI
    נחמן
    17/04/2016

    שלום רב!
    אני בת 53.בעבר סבלתי מכאבי ראש חזקים שלפי התיאור שלי אובחנו כמיגרנה.הייתי שנים מטופלת ע''י רילרט במהלך ההתקף.לאחרונה ,כשהתחלתי טיפול ללחץ דם-קרדילוק ואמלו,הכאבים פחתו באופן משמעותי.אין לי מושג ,האם זה קשור לטיפול שאני התחלתי לקבל או בלי קשר.
    בכל אופן ב-MRI של המוח ישנם שינויים שיכולים להתאים לשינויים פוסטאיסכמיים או וסקופאטיים.הנוירולוג שלי טען שהתמונה גם יכולה להתאים למיגרנה.הוא לא המליץ לי על שום טיפול.
    בשלוש שנים האחרונות אני סובלת מהתקפי הבצקות בעפעפיים ובחצי השפה התחתונה.ההתקפים באים כמעט כל שבוע.הומלץ לי לקחת כדורי חומצת הקסאקפרון.ידוע לי שהכדורים מגבירים את הקרישה ועלולים לגרום לאירועי מוח.אני חוששת מאוד לקחת את הכדור.האם ,לדעתך,קיימת סכנה ממשית לשבת מוחי?אם כן,האם יש תרופה שניתן לקחת אותה יחד עם החומצה קסאקפרון למניעת אירועי המוח.
    בתודה ובברכה,
    דינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות MRI

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות MRI - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    17/04/2016

    שלום לדינה
    השאלה מבולבלת:
    כמה שאלות : עדין נוטלת טיפול ליתר לחץ דם? ואיזה?
    לשם מה ניתן לך טיפול בהקסאקפרון ולאיזו מטרה. מה הרציונאל מאחורי מטרה זו?
    חג שמח
    ד"ר יעקב פוגלמן
    טיפול בכאב .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפולי רייקי להקלה בכאבי הראש. האם משהו ניסה טיפול כזה?
    נועם
    13/04/2016

    שלום רציתי לדעת האם משהו או מישהי ניסה/ת טיפולי רייקי להקלה משמעותית בכאבים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש לוחצים בשני צידי הראש- אשמח לעזרה
    דנה
    12/04/2016

    שלום רב,
    מזה שבוע וחצי כאבי ראש לוחצים משני צידי הראש. כמו לחץ ברכות.
    הכאב לא חזק במיוחד ואני מצליחה לתפקד אך הוא מציק לי.
    הוא משתנה בעוצמתו במהלך היום ויש ימים שהמצב טוב יותר
    אתמול הופיעו כגם כאבי צוואר (לא יודעת אם קשור)
    אני קצת מודאגת
    אף פעם לא היו לי כאבים כאלה - בבדיקת רופא משפחה הכל היה תקין..
    כולל בדיקה אאג (לשלול סינוסיטיס )
    אשמח לעצתכם
    תודה
    דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש לוחצים בשני צידי הראש- אשמח לעזרה - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    12/04/2016

    שלום רב לדנה
    יש קשר הדוק בין כאבי ראש לכאבי צואר . כדאי לקרוא באתר שלי קצת יותר על כאבי ראש מסיבה מיופאציאלית (בעיות בשרירי הצואר עם הקרנה לראש )
    חג שמח
    ד"ר יעקב פוגלמן
    טיפול בכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סובל מכאבי ראש שפשוט מסרבים לעבור
    יהודה
    07/04/2016

    שמי יהודה, אני בן 29- ומאז שאני ילד אני סובל ממיגרנות- זה משהו תורשתי במשפחה וזה מצב מוכר וידוע שהיה חולף עם כדורים רגילים, או מנוחה פשוטה בחושך עם שטיפת פנים מרובה ושתיית מים קרים.

    אבל בחודשים האחרונים כאבי הראש נעשים תכופים יותר, מסרבים לעבור עם כדורים או בכל צורה אחרת של מנוחה- ולעיתים אפילו אחרי שינה אני מתעורר עם אותו הכאב ראש..

    הכאבים לא חזקים במיוחד- אבל ממושכים ומספיק בולטים כדי לגרום לי לסחרחורות וחוסר היכולת להגיב לסביבה, והם מרוכזים בצד ימין של המצח ומסרבים לעבור..
    לעיתים כשהכאב מתגבר- הוא מורגש בכל הראש- ויש הרגשה שמשהו בפנים התנתק, ממש כאילו החלק החיצוני של הראש לא קשור לפנימי- וכל תנועה של התכופפות או שכיבה על הגב גורמת לתנועות בתוך הראש להכאיב ממש..

    הרופא שידרג אותי לטיפות אופטלגין שאמורות להיות יותר חזקות מהכדורים שלקחתי עד כה, והוא הפנה אותי לCT ראש.. אבל הכאב משתק אותי- אני לא מצליח להתרכז בלימודים או להגיע למשמרות בעבודה- ולמען האמת אני ממש מודאג..

    אני אשמח לחוות דעת מניסיון שיש למנהלי הפורום ולהצעות לשיטות פעולה ומה לעשות עד הCT שיהיה בערך עוד חודש.. (ובינתיים 2 עבודות של אבטחה ומכירה מתעכבות, 3 סמינריונים לא מתקדמים לשום מקום, ולימודי שפה שלאט לאט נגררים..)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סובל מכאבי ראש שפשוט מסרבים לעבור - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    10/04/2016

    יהודה היקר
    ראה את תשובתי לחן .
    בכל מקרה לא להתיאש. ולנסות לחפש מטפל שיכול לתחקר את בעיתך באופן יסודי וינסה להציע פתרון התפור על מידותך .
    הרבה הצלחה
    ד"ר יעקב פוגלמן
    טיפול בכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואשת אקסידול לא עוזר
    ספיר
    06/04/2016

    בת 22 עם מגרנות מגיל 4 הדבר היחיד שעזר זה אקסידול 2 כדורים ועכשיו כבר לא עוזר בכלל!!! מיואשת מאוד מה ניתן לקחת שיעזור אם ניסיתי כבר הכל??? יש לי כמעט 2 התקפים בשבוע שנמשכים בין יום ליומיים גם אופטלגין טיפות לא עוזר שלא נדבר על כל כדורי המרשם שכבר נתנו לי. גם זריקות וולטרן עוזרות רק לטווח הקצר ורק מפחיתות את עוצמת הכאב. האם ניתן לקחת אקסידול במינון של 3 כדורים?
    מציינת ש2 כדורים עושים לי דופק מהיר הזעה כאבי בטן ונדנודי שינה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואשת אקסידול לא עוזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואשת אקסידול לא עוזר - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    10/04/2016

    שלום רב
    לחן
    אחד הבעיות שכדאי להמנע מהם הם שימוש יתר במינונים עולים של תרופות שזה כשלעצמו יכול לגרום לכאבי ראש, או לתופעות לואי שהופכות את יתרונות הטיפול לחסרון .
    בנוסף אין תחליף למומחה טוב לכאב שיאבחן את בעיתך באופן יסודי .
    שבוע טוב
    ד"ר פוגלמן יעקב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש שנמשכים חודש בבקשה מצפההה לתגובהההה
    שרה
    27/03/2016

    שמי שרית בת 30 לפני כחצי שנה סבלתי מכאבי ראש מפוזרים במשך כשבועיים הייתי בתקופה מאוד לחוצה (חרדות קשות) נבהלתי מכאבי הראש עשיתי סיטי והכל ברוך ה' היה תקין הכאבים עברו לגמרי למשך 3 חודשים ולפני כ חודש חזרו אך האופי שונה כאב רק בצד שמאל לא חזק במיוחד אך מלחיץ (בגלל שזה ממוקד) כך ש4 וחצי חודשים לאחר שעשיתי בדיקת סיטי חזרו כאבים בעלי אופי שונה כפי שתיארתי מה שגורם לי להתחיל לפחד שאולי כתוצאה מבדיקת הסיטי שידועה בקרינתה הרבה גרמה לנזק ....ישנה אפשרות כזאת? אשמח אם תגיב לי ...הכאב הינו על בסיס יומי למשך כל היום בצד שמאל מעל האוזן ומאחוריי האוזן...ככה כבר חודש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הייתי רוצה לדעת למה אין תגובה

    שרית
    04/05/2016

    שמי שרית בת 30 לפני כחצי שנה סבלתי מכאבי ראש מפוזרים במשך כשבועיים הייתי בתקופה מאוד לחוצה (חרדות קשות) נבהלתי מכאבי הראש עשיתי סיטי והכל ברוך ה' היה תקין הכאבים עברו לגמרי למשך 3 חודשים ולפני כ חודש חזרו אך האופי שונה כאב רק בצד שמאל לא חזק במיוחד אך מלחיץ (בגלל שזה ממוקד) כך ש4 וחצי חודשים לאחר שעשיתי בדיקת סיטי חזרו כאבים בעלי אופי שונה כפי שתיארתי מה שגורם לי להתחיל לפחד שאולי כתוצאה מבדיקת הסיטי שידועה בקרינתה הרבה גרמה לנזק ....ישנה אפשרות כזאת? אשמח אם תגיב לי ...הכאב הינו על בסיס יומי למשך כל היום בצד שמאל מעל האוזן ומאחוריי האוזן...ככה כבר חודש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הייתי רוצה לדעת למה אין תגובה - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    04/05/2016

    שלום לשרית
    אכן עצם ביצוע ה CT מוריד את רוב החרדות לטמיון , עם זאת המוח האנושי מתקשה להתמודד עם כאב שאין לו הסבר ב CT ולכן הוא ממשיך להלחיץ ולהמציא סיפורים וסיבות מלחיצות לרוב . לכן:
    אין כמו ביקור אצל רופא כאב שבנטילת מפורטת של סיפור הכאב שלך ובבדיקה הגופנית המדוקדקת ידע להרגיע אותך ולהגיע אל מקור הכאב .
    מציע לנסות
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן
    טיפול בכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתגובתך..מפוחדת ..אשמח לתגובה

    שרה
    04/05/2016

    אבל הרי ידוע שסיטי עלול לגרום לנזקים זה דבר ידוע והכאב חזר בצורה שונה מהכאב שהיה לפני הסיטי...יכול להיות שבתוך 5 חודש מסיטי יכול להיווצר גידול? אני ממש פוחדת ומבוהלת בבקשה תגיב לי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתגובתך..מפוחדת ..אשמח לתגובה - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    04/05/2016

    לשרית המבוהלת
    כנראה שלא קראת היטב את תגובתי הקודמת .
    ראי תגובתי הקודמת .
    בברכה ויום טוב
    ד"ר פוגלמן יעקב
    טיפול בכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בהזזת העיניים שגורם לכאב ראש מעיק
    ליאת
    27/03/2016

    שלום רב,
    לפני כ5 ימים התחלתי להרגיש לא טוב. היה לי חום לילה אחד יחד עם צמרמורות ורעידות וכאב גרון. למחרת התעוררתי עם כאב ראש נוראי (החום מעט ירד וכאב הגרון המשיך). כאב הראש התבטא בעיקר מאחורי העיניים ובעיקר בעת הזזתן. עברו מספר ימים החום וכאב הגרון חלפו אבל כאב הראש המטריד נשאר. אני סובלת ממנו כבר 4 ימים רצוף ללא הטבה. אציין כי משככי כאבים לא עוזרים לי ולא מפחיתים את הכאב. מה יכול להיות המקור לכאב הראש? האם עליי לפנות לנוירולוג? תודה מראש על התשובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בהזזת העיניים שגורם לכאב ראש מעיק - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    14/04/2016

    שלום רב לליאת
    כמובן שצריך בדיקה רפואית במצבך. עם זאת מחלת חום יכולה לגרום לכאבים בהזזת
    העיניים כתוצאה מכאב בשרירים המזיזים את גלגל העיין. עם קצת סבלנות רוב הסיכויים שזה יעבור . אם לא לבדיקה.
    חג שמח
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורת בבוקר או באמצע הלילה לפני או אחרי קימה
    יעקב
    26/03/2016

    שלום למומחים, בחודשיים האחרונים בבוקר בזמן התמתחות או אפילו באמצע הלילה אני מרגיש סחרחורת. זה קורה גם אם אני קם לישיבה על המיטה, זה לא קורה כל יום אבל בתדירות גבוהה, זה משהו שלא היה לי בעבר, אני בן 38. הסחרחורת בדכ עוברת תוך חצי דקה עד דקה. הסחרחורת לא חזקה ממש כמו לשוט ביום לא סיבובים של 360 מעלות.הייתי אצל רופא אף אוזן גרון והכל תקין. רופא המשפחה עשה לי בדיקות בהם הכל היה תקין.
    האם זה יכול להיות משהו רציני? גידול סרטני? או נוזלים במוח?

    בנוסף בדיקות הדם שלי תקינות. מה עליי לעשות, מי יכול לעזור לי?

    בבקשה עיזרו לי, אלף תודות מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורת בבוקר או באמצע הלילה לפני או אחרי קימה - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    26/03/2016

    שלום רב יעקב
    בהסתיגות של תולדות לא מלאים וללא בדיקה גופנית הייתי מהמר על BPPV קל ביותר .
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן
    טיפול בכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורת בבוקר או באמצע הלילה לפני או אחרי קימה - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    26/03/2016

    שלום רב יעקב
    בהסתיגות של תולדות לא מלאים וללא בדיקה גופנית הייתי מהמר על BPPV קל ביותר .
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן
    טיפול בכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה המהירה אבל

    יעקב
    26/03/2016

    רופא המשפחה עשה לי את הבדיקה בזו הזיז לי בחדות את הראש למטה ולמעלה במהירות. בבדיקה הזו לא הופיעו לי סחרחורת .

    יש עוד משהו שאני צריך לבדוק לדעתך? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול במיגרנה
    מיטל
    10/03/2016

    שלום רב,
    אני סובלת ממיגרנות ונוטלת אימיטרקס, שעוזר מאד, בזמן התקף.
    הבעיה היא שההתקפים תכופים מאד - לעיתים עד 2-3 בשבוע.
    ניסיתי דרלין שבעבר עזר לי אך זה לא השפיע משמעותי. בעצת נוירולוג ניסיתי לופרסור - ללא השפעה.
    כעת הוא המליץ על דפלפט ואינדוביס, ואני חוששת ולא בטוחה האם להתחיל בטיפול הזה. מקריאה נראה שאלה תרופות בעלות תופעות לוואי רבות ואני לא יודעת האם זה לא יותר מדי. האם השימוש בכל אחת מהתרופות בנפרד והשילוב של שתיהן יחד, לטיפול במיגרנה מוכח ובטוח? האם יש צורך בבדיקות מלוות? האם הייתם ממליצים על טיפול כזה?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול במיגרנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול במיגרנה - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    11/03/2016

    שלום למיטל
    הטיפול מיועד למניעה של התקפים . אני בהחלט מבין את חששותיך , שכנראה לא הבעת אותם עם הרופא שהמליץ עליהם .
    זהו שלב חשוב ביותר בשיחה עם הרופא ובלעדיו מטופלים לא נוטלים טיפול אפילו מעולה שהומלץ , כל עוד חששותיהם לא נענו.
    מציע לחזור לרופא שהמליץ ולסגור את הדיון.לא לותר.
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן
    טיפול בכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול במיגרנה

    מיטל
    11/03/2016

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש שורפים ולוחצים במשך 4 חודשים
    גולי
    02/03/2016

    שלום , ב4 חודשים אחרונים אני סובלת מכאבי ראש שהם כמו שריפה .הם מופיעים בכל שעות היום ויכולים להיות גם 2-3 יומים בלי כאב. הכאבים הם כמו שריפה יכולים להפיעה בצד שמאלי או ימני של הראש , עם תחושה של כובד בעין ובאוזן.
    זה יכול להיות במרכז ברכות או יותר אחורה, וזה יכול להיות רק בצד אחד או בשני צדדים ביחד . זה יכול להיות לוחץ עד בלתי נסבל. לרוב זה נסבל אבל מאוד משפיעה על איכות החיים. הכאבים התחילו אחרי סטרס חזק, אבל אני לא יודעת אם זה קשור .עכשיו אני לא בסטרס אבל הכאבים לא עוברים.
    בהתחלה 4 יומים לקחתי אדקס אבל ראיתי שזה לא עזר והפסקתי.
    בדיקה ניורולוגית ידנית נמצאה תקינה.

    איך אפשר לטפל במצב זה?
    בתודה גולי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש שורפים ולוחצים במשך 4 חודשים - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    03/03/2016

    היי גולי
    סטרס הוא אחד הגורמים הראשיים לכאבי ראש , ועושה זאת דרך כיווץ שרירים מה שנקרא ברפואה TENSION HEADACHE . כיווץ זה לא נעלם תמיד עם העלמות הסטרס .האם נשללו בעיות אחרות?
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש שורפים ולוחצים במשך 4 חודש

    גולי
    04/03/2016

    תודה על התגובה.
    הייתי אצל נוירולוג פעמייים. לא נמצא שום דבר ולא נשלחתי לעשות בדיקות אחרות.

    יש לי תור לנוירולוג בעוד כשבועיים.

    מה אתה ממליץ?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש שורפים ולוחצים במשך 4 חודש - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    11/03/2016

    שלום רב
    הייתי ממתין לבדיקת הנוירולוג ולסיום הבירור. במידה וגם אז לא ימצא דבר הייתי מפעיל את הדרך שכל מי שקרא את תשובותי באתר זה מכיר .
    שבוע טוב
    ד"ר פוגלמן יעקב
    טיפול בכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש חזק בזמן אימון אינטנסיבי שקשור בכוח
    שרון
    29/02/2016

    שלום,
    בחודש האחרון התחלתי באימון אינטנסיבי שקשור בכוח . בכל פעם שהמאמץ גדול מאוד מתחיל לי כאב נורא (כמו פיצוץ) בראש בצד שמאל שלא עובר הרבה שעות.
    לפני זה לא חוויתי מעולם כאבי ראש ועכשיו גם מאמץ שלא קשור בספורט גורם לכאב...

    למה זה קורה? האם זה סימן שגרמתי לעצמי לפגיעה מסויימת?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש חזק בזמן אימון אינטנסיבי שקשור בכוח - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    29/02/2016

    האם מדובד בהרמת משקולות ? שם התופעה שתיארת מוכרת...
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן
    טיפול בכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש לא פוסק מזה חודשיים אצל אימי
    הגר
    28/02/2016

    שלום,

    אימי סובלת מזה חודשיים מכאב ראש לא פוסק. הרופאים טוענים שזה מל.ד. גבוה ונרשמו לה תרופות חדשות. האם סביר שהכאב ימשך מעבר למס' ימים אחרי התחלת התרופה החדשה?

    תודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש לא פוסק מזה חודשיים אצל אימי - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    28/02/2016

    שלום רב
    האם התרופה החדשה הורידה את לחץ הדם?
    שהרי לחץ הדם גורם לחלק מהאנשים כאבי ראש.
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש וסחרחורות החוזרים במחזוריות קבועה של 65 יום ונמשכים 6 ימים
    אמא דואגת
    24/02/2016

    שלום: בתי סת 19 סובלת מאז היותה מהתקפים של כאבי ראש וסחרחורת החוזרים על עצמם בדיוק רב כל 65 עד 72 יום. הכאבים והסחרחורות מלווים ביום הרטשון בנקאות רבות. ההתקף נמשך 6 ימים. בעבר עברה בדיקות mri eeg והכל נמצא תקין. בזמן התקף אין למשככי הכאבים הרגילים שום השפעה. גם immitrex ו relert נוסו ללא השפעה ממשית. בעצת נוירולוג נוסו מספר תרופות מניעתיות. אף תרופה לא מנעה את ההתקף. מה עוד אפשר לנסות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש וסחרחורות החוזרים במחזוריות קבועה של 65 יום ונמשכים 6 ימים - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    25/02/2016

    שלום לאם המודאגת
    עדיין אפשר לעשות רבות בקשר לכאבי הראש .
    כמובן שהנתונים שסיפקת הינם חלקיים בלבד ואין בהם להצביע על אבחנה .
    אבל אני משוכנע שאם תקראי באתר שלי על כאבי ראש שמקורם לא מוסבר, וכשכל הבדיקות הדמיה והבדיקה הגופנית תקינות , תקבלי כיוון .
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך להודעתי הקודמת על כאבי ראש חוז

    אמא מודאגת
    26/02/2016

    שלום:
    תודה רבה על התגובה וההתייחסות,
    אך לא השתכנעתי שיש סבירות גבוהה שמקור הכאבים שלה הינו שרירי.
    התופעה מחזורית בצורה יוצאת דופן ואני מאמינה כי כשתמצא הסיבה למחזוריות הזו,
    אולי ימצא פתרון. במשך שנים רשמתי את תאריכי ההתקפים עד ששמנו לב למחזוריות המוזרה של 65 יום עם סטיות קלות. (ללא קשר לוסת שלה )
    ההתקפים מתרחשים כבר 8 שנים. ניסינו טיפולים קונבנציונלים וטיפולים אחרים כמו דיקור. היינו אצל רופאים פרטיים ורופאי קופת חולים. כל נסיון חדש עולה לנו מאות רבות של שקלים,אם לא אלפי שקלים. לכן אני נזהרת מאוד מנסיונות חדשים שאין בהם מלחתחילה הסבר משכנע.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך להודעתי הקודמת על כאבי ראש חוז - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    28/02/2016

    לאם המודאגת שלום .
    מבין את הדילמה . אכן ,סיפור יוצא דופן ולא שגרתי .
    בהצלחה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאמר של דר' אביתר מתאר יפה את הצרה

    אמא מודאגת
    28/02/2016

    שלום:
    תודה על התגובה.
    צרפתי מאמר שמצאתי פעם ומתאר את התופעה: cyclic vertigo with predictable recurrence
    המאמר נכתב על ידי דר' אביתר ודר' לובל.
    אני מיואשת כבר. גם הבן שלי סובל מגירסה פחות חמורה של התופעה וגם אצלו ההתקפים ניתנים לניבוי מדהים.
    אינני בטוחה שהכנסתי קישור טוב אך חיפוש פשוט בגוגל מוביל למאמר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאמר של דר' אביתר מתאר יפה את הצרה - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    29/02/2016

    שלום רב
    אכן קראתי את המאמר מ 1998 שלהם. פרט לתיאור יפה של 6 מקרים לא הוצע פתרון ממשי.
    במקרה שלכם זה יתכן וממסד את הדעה שזה גם תורשתי .
    הייתי מנסה תרופה בשם BETAHISTINE .
    הרבה בריאות
    ד"ר יעקב פוגלמן
    טיפול בכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה. ניסינו כבר את התרופה הזו.

    אמא דואגת
    01/03/2016

    שלום: בתי לקחה בעבר את התרופה הזו. מעבר לכך שהיא ישנה כמעט כל היום התרופה לא הקלה בשום דרך וההתקף נמשך כהרגלו כ 6 ימים. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנה ותרופות בהנקה-האם זה בטוח לשימוש
    רחל
    06/02/2016

    שלום וברכה,
    רציתי לדעת בקשר לשימוש בתרופה FROVATRIPTAN SUCCINATE בזמן הנקה.
    קראתי שלא מומלץ ויש להחליט האם לקחת את התרופה ולהפסיק הנקה או לא ליטול אותה. הרופא אמר שהפסקה של מספר שעות הינה מספיק בטוחה.
    1.האם היית ממליץ על כך?
    2.האם תרופה אחרת מהמשפחה כמו אימיטרקס הינה בטוחה יותר?
    3.האם יש תרופה אחרת למיגרנה ממשפחה אחרת שהינה בטוחה בהנקה?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנה ותרופות בהנקה-האם זה בטוח לשימוש - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    12/02/2016

    שלום רב לרחל
    אין כל הוכחה מדעית שהתרופה מזיקה בזמן הנקה . אבל, מכיון שלתרופה זמן מחצית חיים ארוך חלק מהרופאים ממליצים אמפירית ( ללא הוכחות מדעיות) להחליף לאימיטרקס .
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום