פורום כאבי ראש, מיגרנות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ממצאי בדיקת סי.טי סינוסים - מודאגת
    NS
    03/04/2013

    שלום רב,
    לאחר חודשיים של כאבים וחשש לסינוסיטיס הופניתי לבדיקת סי.טי, להלן הממצאים:

    מחיצת האף בקו האמצע.
    רירית האף שמורה.
    קונכות האף אינן מעובות.
    אין עדות לקונכה בולוזה.
    הקומפלקסים האוסטיומיאטלים פתוחים.
    מערות הלסת עם עיבוי רירית הקפי קל מימין .
    תאי האתמואיד עם מלאות ועיבוי רירית קל דו צדדית .
    מערות המצח עם עיבוי רירית מינימלי מימין ומשמאל .
    מערות הספנואיד עם עיבוי רירית בדופן הלטראלי הימני .
    הדפנות הגרמיים של כל מערות הפנים שמורים.
    לוע האף חופשי.
    בסיכום: כמתואר.

    מהי המסקנה לנוכח הממצאים?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממצאי בדיקת סי.טי סינוסים - מודאגת - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    06/04/2013

    שלום רב
    למעשה הבדיקה תקינה ואין כאבי הראש שיכים לסינוסיטיס. יש לבדוק גורמים אחרים כמו SOMATIC REFFERED PAIN מ SCM וכו.
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוטוקס לכאבי ראש
    לידיה
    01/04/2013

    קראתי באיזשהוא מאמר שבוטוקס יכול לעזור ב"הפחתת הסימנים והתסמינים של פגיעה צווארית במתח השרירים במבוגרים"
    אני סובלת מכאבי ראש ופנים שבאים בהתקפים ואובחנו כמיגרנה.
    לא הגבתי לשום טיפול,כולל מניעה.הענין הוא שהכאבים יורדים עד הצוואר וכואבים מאוד חזק שם,כמו שריר תפוס שלא משתחרר.
    בוטוקס יכול לעזור לי?
    האם יש קונטראינדקציות גם לטיפול בוטוקס?אשמח למידע.
    חג שמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוטוקס לכאבי ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דוקטור

    לידיה
    10/04/2013

    קראתי באתר שלך לגבי IMS זה נורא מענין אבל רציתי לשאול -מה ההבדל בין תסמונת מיוציפאלית לפיברומילגיה?לצערי סובלת גם מפיברומילגיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דוקטור - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    12/04/2013

    שלום רב
    הרפואה מתמקדת, כיום, במציאת דרכים לשיכוכו של הכאב הכרוני ממקור לא מוסבר. כמות התרופות והטיפולים העומד היום לרשות החולים הסובלים מתסמונת זו עשיר ורחב. בנוסף, מקובלים גם טיפולים פולשניים כמו הזרקה של סטרואידים תחת שיקוף רנטגן, הריסת עצבים, טיפולים בגלי רדיו, השתלת משאבות שמזליפות תרופות והשתלת אלקטרודות. למרות טיפולים רבים אלה ממשיכים הסובלים לנדוד מרופא לרופא במטרה למצוא מרפא לכאב הכרוני.

    בעשור האחרון חלה בעולם הרפואה התקדמות רבה בהבנת מנגנון הכאב, ובעיקר הכאב שלא תמיד ניתן היה בעבר למצוא את הסיבה שגורמת לו. הטיפול בבעיית הכאב הכרוני תלויה בסיבת הכאב. אחת הבעיות המשמעותיות והשכיחות המוחמצות, במידה רבה, היא בעיית "השרירים התפוסים", כשלעיתים גם האדם הסובל אינו מודע למצב.
    כאבים אלה נקראים "כאבים מיופאציאלים" שיש לה פיזיולוגיה ברורה של שרירי שמוגורה כל הזמן ע"י העצב שלו להתכווץ וכתוצאת לואי לכאוב ולהגביל את התנועה .
    השוני מפיברומיאלגיה הוא שעד כה נמצא עד היום איזשהוא מנגנון פיזיולוגי שמסביר את הכאב של פיברומיאלגיה ולכן מגוון הטיפולים הינו מצומצם . לעומת זאת הטיפול בתסמונת המיופאציאלת הינו יעיל ביותר בשיטת הIMS .
    ולבסוף אזכיר כי כמעט 100% מחולי בפיברומיאלגיה סובלים גם מתסמונת מיופאציאלית וניתן עקב כך להקל עליהם משמעותית
    שבוע נפלא
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    לידיה
    29/04/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרח על הראש
    גדעון
    22/03/2013

    האם הדבר החכם ביותר ברגע שמקבלים מכה בראש הוא לשים על אזור המכה קרח?
    האם חזרה על פעולה זו הרבה פעמים כלומר בכל פעם שמקבלים מכה בראש ודבר זה קורה בתדירות, קרח יכול לגרום לנזק מסוין?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרח על הראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרח על הראש - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    23/03/2013

    שבת שלום
    כולי תקווה שלא תקבל הרבה מכות בראש . קרח עוזר להפגת הבצקת המקומית שנוצרת.
    חג שמח
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטה
    נעמי
    12/03/2013

    יש לי בשלושת הימים האחרונים סחרחורת כשאני קמה מהמיטה. שמתי לב שהתנפחה לי בלוטה לצד האוזן. זה קשור? מה זה יכול להיות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטה - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    13/03/2013

    שלום לנעמי
    קשה לקשור את הסחרחורת לבלוטה. את זקוקה לבדיקה גופנית מדוקדקת מרופא.
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש
    קובי
    03/03/2013

    שלום רב
    בשנתיים שלוש האחרונות סובל מכאבי ראש בתדירות גבוהה.
    מזה מספר חודשים אני סובל מטשטוש ראייה שבא וחולף ומלווה בכאבי ראש חזקים עם תחושה של מעין דופק ברקות, בנוסף יש לי מעין תחושת ניתוק/ריחוף, ולעיתים בלבול וחוסר ריכוז. יש לציין שהייתי אצל רופא עיניים לפני חודש וחצי והבדיקה הייתה תקינה רואה 6/6.
    מזה שנה וחצי חלה ירידה במשקל ללא שינוי בהרגלי תזונה, אוכל יחסית הרבה ומסודר.
    מזה שלושה חודשים בערך אני קם בין 2-4 פעמים לשירותים לתת שתן בלילה. הצורך ללכת לשירותים מעיר אותי משינה ומפריע לי לחזור לישון אם אני מנסה להתעלם ממנו.
    ערכתי עד מספר בדיקות כלליות כמו כימיה, שקיעת דם, ספירת דם, שתן כללי, PSA, סוכר,TSH כולן יצאו תקינות.

    בתודה מראש
    קובי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    13/03/2013

    שלום לקובי בסיפורך יש מספר דגלים אדומים שדורשים התערבות רופא .
    לא להתעצל ולפנות.
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש, חוסר יציבות ותחושת זרמים
    שלי
    23/02/2013

    שלום. שמי שלי, אני בת 29, לפני כשנה וחודש בדיוק התעוררתי לבוקר של כאבי ראש מטורפים שהלכו והתגברו במהלך היום, (יש לציין כי ערב לפני הייתי באירוע ושתיתי בין 3 ל-4 כוסות של יין לבן). לקראת שעות הערב הגיעו ההתקפים שאז היו חדשים, מבהילים ולא מוכרים ואילו היום לצערי הפכו ל״חבריי הטובים״. עברתי המון רופאים ופרופסורים - אף אחד לא מצא, זיהה או איבחן את הבעיה.
    מתחיל בכאבי ראש רגילים שהולכים ומתגברים, לאחר מכן מגיעה תחושת חוסר האיזון, והמאפיין העיקרי - תחושת זרמים בראשי.. דמיין חוט, מעין כבל חשמלי מאוזן לאוזן המופעל כאשר אני מפנה את ראשי או מזיזה את מבטי מבלי להזיז את ראשי (התקפה קשה). ההתקפים מתרחשים כאשר אני במצבי לחץ ולאחר שתיית אלכוהול (גם כוס שמפניה אחת מספיקה). עברתי כל בדיקה בעולם!!! רופא המשפחה שלי הפנה אותי לפר׳ רחימא אף-אוזן-גרון, כמובן שההתקפים הצביעו על ורטיגו ולכן הופניתי לבדיקת שמיעה ובדיקת Bera, בהמשך המתינו לי בדיקת EMG ובדיקת מבוך סטיבולרי שתאריכן היה רחוק אז כמובן שנפגשתי עם רופא פרטי מדאגה (אבי חפץ רופא ראש וצוואר), שהמליץ על MRI, לאחר בדיקת הMRI שיצאה תקינה ברוך השם המשכתי לניורולוג, משם לבדיקת EMG ולבדיקת מבוך סטיבולרי - שיצאו תקינות ושללו ורטיגו!! לפני כיומיים רופא המשפחה שלי (ד״ר קוגלר) הוציא לי הפנייה אלייך! ד״ר רחל הרינג.. לא לפני שדאג לציין כי ההמתנה בתור אלייך תקח זמן לא קצר... את מקבלת באופן פרטי?! מה אני עושה?! אין לי איכות חיים! אני כרגע כותבת לך כאשר אני שוכבת במיטה כשישה ימים תמימים, כל זה כי שתיתי כוס אחת(!) של אלכוהול באירוע לפני שבוע! לא מסוגלת להרים את ראשי. אני חסרת אונים ובוכה מיאוש. בחיי שאני לא בחורה משוגעת שמחפשת במה להתעסק, הייתי חזקה כשור, מתאמנת, בעלת רוח חיים בריאה תמיד.. מאיפה זה הגיע לי?!! וחשוב מכל מה זה ואיך אני מעבירה את זה??? בבקשה עיזרי לי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש, חוסר יציבות ותחושת זרמים - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    26/02/2013

    לשלי היקרה
    פרום כאבי הראש הוא פורום מצוין לשאלות ממוקדות . לגבי פתרון המקרה שלך חסרים כל כך הרבה פרטים וחסרה בדיקה גופנית מדוקדקת שזה יהיה יותר משרלטני לתת כאן עצה חכמה כלשהיא.
    מן הראוי למצוא דרך להגיע לאחד מראשי הפורום לבדיקה .
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש וסחרחורות
    בת 20
    21/02/2013

    שלום, אני בת 20 ויש לי בעיה
    בימים האחרונים(משהו כמו5 ימים כבר) יש לי כאבים לא מוסברים באיזור המצח והרכות- כאבי ראש נקודתיים שמאוד מעיקים לי.
    בנוסף, אני מרגישה שזה מקרין על איזור העיניים כך שזה אפילו מקשה עלי ללהתרכז ולהתמקד בראייה.
    יש לי סחרחורות רבות שמקשות עלי לתפקד והדבר הכי מוזר - מאז שהתחלתי להרגיש כך אני כל הזמן צמאה- אבל ממש צמאה. אני שותה המון ותמיד השפתיים שלי יבשות וצמאות.
    אני כבר לא יודעת מה לעשות- זה לא עובר לי לבד מספר ימים וכדורים לכאבי ראש לא עוזרים בכלל.

    מה דעתכם? יתכן שזו תוצאה של לחץ(אני בתקופה של שינויים) ? אם כן פשוט לחכות שיעבור?
    מה יכול לעזור להעביר את הכאב? אנטיביוטיקה?
    למה לדעתכם מופיע גם הצמאון העז? יכול להיות שיש לו קשר?
    אני רוצה לציין שלדעתי אני לא מיובשת כיוון שאני שותה המון וכן עשיתי בדיקת סוכר שיצאה תקינה.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש וסחרחורות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש וסחרחורות - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    26/02/2013

    לבת ה20
    פרום כאבי הראש הוא פורום מצוין לשאלות ממוקדות . לגבי פתרון המקרה שלך חסרים כל כך הרבה פרטים וחסרה בדיקה גופנית מדוקדקת שזה יהיה יותר משרלטני לתת כאן עצה חכמה כלשהיא.
    מן הראוי למצוא דרך להגיע לאחד מראשי הפורום לבדיקה .
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש ריבאונד
    שירי
    17/02/2013

    הי שמי שירי ואני סובלת ממיגרנות מגיל 12 אני בת 34היום. בשלושת החודשים האחרונים חלה החמרה ואני סובלת מינימום שלוש פעמים בשבוע ממיגרנה קשה כולל הקאות וחוסר תיפקוד. התחלתי לפני חודשיים לקחת אלטרולט כיום במינון של 40 ליום. כל פעם שעולה מינון באלטרולט לדוגמא מ 30 ל 40 יש לי שבוע שקט ואז יש מיגרנה. לטיפול במיגרנה אני לוקחת רילרט 40 אבל אני מרגישה שזה גורם לריבאונד כי אחרי כן לוקחת אלטרולט 4 ימים ברציפות. גם כשלקחתי אימיטרקס לטיפול בהתקף זה גרם להתקפי ריבאונד. האם עלי להחליף את האלטרולט? האם עלי להעלות מינון של אלטרולט ל50? האם יש טיפול בהתקף שלא יגרום לי התקפי ריבאונד? (זה קרה בעבר עם אדויל ועם אקמול, יחסית אין הרבה התקפי ריבאונד עם אופטלגין נוזלי אבל הוא לא תמיד עובר). ממש אשמח לעזרה מאד מתוסכלת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש ריבאונד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש ריבאונד - תגובה

    ד''ר רחל הרינג - חנית
    17/02/2013

    את חייבת לעבור גמילה מהרילרט.

    האלטרול הינו טיפול מונע ויש ליטול אותו יומיום. כל עוד את ממשיכה בנטילת רילרט בתכיפות המתוארת יעילות האלטרול חלקית בלבד.

    יתכן ותוכלי לעבור את הגמילה במסגרת ביתית אך יתכן ויהיה צורך באשפוז במחלקה נוירולוגית.


    בהצלחה




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה

    שירי
    17/02/2013

    אנסה לעלות למינון של 50 באלטרולט. מנסיוני זה מהווה תחליף לגמילה מרילרט אבל רק לשבוע בערך. איזה כדור אחר תמליצי לי לקחת בעת התקף?
    איך מגיעים לגמילה באשפוז? הייתי מטופלת שלך בתוך נערה האם אוכל לחזור אליך לטיפול באופן פרטי? כיצד מתאמים זאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש הולכים ומחמירים
    גליה
    09/02/2013

    אני בת 48 חולה במחלה אוטואימונית הפטיטס בעצם כול חיי אני סובלת מכאבי ראש חזקים עד מגרינות אם זה סביב הורמונים מחזור לחץ שינויים במזג אויר בתקופות מסוימות בחיי ממש התמכרתי לכדורים נגד כאבים (לכאבי הראש) לאחרונה בשש שנים אחרונות מחז שחליתי במחלת הכבד אני לא לוקחת כדורים נגד כאבים כי אסור לי בגלל הכבד למעט פעם או פעמיים בשנה אופטלגין שלא עוזר. ניסיתי דיקור מסג'ים פשוט שום דבר לא עוזר פעם בחודש אם זה בגלל שינויים הורמנלים או שינויים שלפני גיל המעבר אני סובלת מכאבי ראש לפעמים שבוע או עשרה ימים כאב ראש שאנילא יכולה להזיז את הראש לפתוח את העיניים לדבר עם בחילות וסחרחורות אני שמה קרח מסתגרת בחושך שמה שמן מנטה קושרת צעיפים מה לא אך שום דבר לא
    עוזר אחרי עשרה ימי המגרינה עוברת עד הפעם הבאה בחודשים האחרונים היא הולכת ונעשית קשה ואגרסיבית תעזור לי מה אפשר לעשות האם יש טפולים שהם לא טיפולים תרופתים (שמעתי שאולי חמצן יכול לעזור) או אולי טיפול תרופתי שלא יפגע בכבד או אולי בכלל הכיוון הוא הורמנלי (אני מוכרחה לציין שגם אמא שלי סבלה ממגרינות כל חייה וביחוד לפני סוף המחזור וגם אחותי סבלה ממגרינות עד שלאחרונה נגמר המחזור והפסיקו לה המגרינות האם זהו גורלי או שיש טיפול??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש הולכים ומחמירים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש הולכים ומחמירים - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    11/02/2013

    שלום לגלית
    לדעתי יש תקוה. אני בספק אם כאבי הראש שלך מיגרנוטיים. הדיקה הגופנית אצלך חשובה ביותר.
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש מתמשך בצד שמאל
    עידו
    07/02/2013

    יש לי בעיה של כאבי ראש מתמשכים ונקודתיים במצח בצד שמאל, ולפעמים גם מאוחרי הראש וגם שם הכאבים בצד שמאל, זה קורה במשך שלושת הימים האחרונים, הכאבים נמשכים כמעט כל היום ומידי פעם הפוגה קטנה, (בעיקר שאני מתעסק בדברים כאלו או אחרים)כדורי האדווילוחבריו לא עוזרים במיוחד ואולי (במקרה הטוב) מקלים במקצת.
    חשוב לציין שלפני כשנה וחצי עברתי תאונת עבודה קשה עם נזקים בכל הגוף, כולל:
    "פס דנסי פרונטלי משמאל, חשד לדימום סבארכנואלידי קטן. הפרדה חדה בין החומר האפור ללבן, יש לשקול מעקב. אין אפקט מסה, קו האמצע שמור, עיבוי רירית קל במערות האף." (מתוך המכתב שחרור מבית חולים, לאחר בדיקת CT).
    חשוב לי לדעת האם יכול להיות שיש קשר בין הדברים? אם כן מה הן הסכנות? ואם לא, מה זה יכול להיות הכאבי ראש האלו!?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש מתמשך בצד שמאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש מתמשך בצד שמאל - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    08/02/2013

    לעידו שלום
    במקרה מורכב כשלך, כל יעוץ בכתב ללא תשאול מפורט ובדיקה גופנית יהיה לא אחראי.
    בברכה
    ושבוע נפלא
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה בכל מקרה

    עידו
    08/02/2013

    אז באמת קודם כל תודה בכל מקרה!
    אני ביום ראשון אגיע לרופאת משפחה, מקווה שהיא תדע לשלוח אותי לבדיקות המתאימות
    תודה רבה ושבת שלום!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויסקוליטס- דלקת בכלי דם
    ענת
    05/02/2013

    האם מישהו שמע, מכיר, את מחלת ה"ויסקוליטיס" - דלקת בדרכי הדם במח ???!!!!

    אם מישהו יוכל לעזור ולעודד מהמידע שאתם יודעים בעניין אודה מקרב לב, על היענות וחזרתכם אלי בבקשה..
    בכל לשון של בקשה כל המכיר או יודע דבר מה בבקשה חיזרו אלי.
    תודה ענת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ויסקוליטס- דלקת בכלי דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויסקוליטיס

    ענת
    05/02/2013

    כל המכיר רופא מתמחה במחלה זו " ויסקוליטיס" - אודה אם תפנו אותי אל הרופא המטפל .
    נכון לימים אלא היא מטופלת בביה"ח רמב"ם .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויסקוליטס- דלקת בכלי דם - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    06/02/2013

    שלום לענת
    משאלתך לא ברור מה השאלה...
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויסקוליטיס

    ענת
    07/02/2013

    תודה ד"ר יעקב.
    ובכן באמת לא הייתי ברורה מדי לשאלה כיוון שיש ברשותנו כ"כ הרבה שאלות בעניין המחלה הזו שהתחילה לאחותי,בכלי הדם במוח ועכשיו גם התפשט לגפיים ולבטן, האם הטיפול היעיל והנכון למחלה זו הוא טיפול כאוטרפי????נכון לעכשיו היא עברה טיפול אחד ולבנתיים וכמה זמן יכולה להימשך מחלה זו??? ואם הינך מכיר מתמחה שהיית ממליץ עליו לטיפול ???
    תודה מקרב לב על ההיענות.
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויסקוליטיס - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    08/02/2013

    לענת שלום
    קשה ליעץ לך בדיוק מה לעשות במיקרה שאיננו מכירים את פרטיו. בבית חולים רמב"ם יש רופאים מצוינים ולא ברור לי מדוע אינך שואלת אותם את כל השאלות שיש לך ולאחותך . האם יתכן שהתקשורת ביניכם ובין הורפאים שם איננה אופטימאלית ואינכם מקבלים את כל התשובות?
    האם יתכן שרופא המשפחה של אחותך גם הוא לא מסביר לכם את כל ההשלכות?
    להסברים אלה צריך הרבה סבלנות כדי לענות על הפחדים החששות ומהות הטיפול הממלץ.
    אשמח לעזור
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלאסטרד האדאייק וכדורי מרשם
    ג'ייק
    31/01/2013

    הי כולם. יש לי "קלאסטרד האדאייק". למי שלא מכיר אלו מיגרנות קשות שנמשכות לתקופה ארוכה. לי הם נגרמות משנויים במזג האוויר.

    לעצירת ההתקפים אני לוקח תרופה בשם "רילרט" שעוזרת לי ללא עוררין. אך במשך היום, כאשר אין לי התקף, יש לי כאבים כללים מתשישות, מהמגרנות החוזרות ומבעיות מינוריות נוספות.

    רופא המשפחה שלי רשם לי "אוקסיקונטין 5", תרופה ממכרת אך מינונה נמוך. השאלה שלי היא (לפני שאני לוקח אותה) - האם כדאי לשלב את התרופה עם רילרט? ומה דעת המומחים על כדורים אופייטים לשיכוך הכאבים הנלווים ממגרנות קשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלאסטרד האדאייק וכדורי מרשם - תגובה

    ד''ר רחל הרינג - חנית
    03/02/2013

    אם אכן אתה סובל מ- cluster headache הטיפול הנלקח על ידך אינו המיטבי. פנה לנוירולוג או למרפאת כאבי ראש לקבלת הטיפול המומלץ לכאבי ראש אלה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש, סינוסים ושרירים
    עדי
    28/01/2013

    שלום, אני בת 29 וסובלת מזה כחודש וחצי מכאבי ראש חזקים החוזרים והולכים במהלך היום ומידי פעם ( בערך יום כן יום לא ) מקרינים ככאבי שרירים לידיים ולרגל ימין בלבד...כאבי הראש האלה התחילו כאשר סבלתי מבעיה בסינוסים ובמקביל ממתח נפשי ולחץ בעבודה ( תקופה בעייתית מעט). הבעיה בסינוסים עברה וכן הלחץ הנפשי והלחץ בעבודה השתפרו מעט אך לא נעלמו לחלוטין. הכאבי ראש מופיעים בצד האחורי של הראש (מעל העורף ) מידי פעם בעורף עצמו ומידי פעם באזור המצח...בבדיקות דם, ובבדיקות שערכתי לבעיה בסינוסים לא התגלה דבר חריג, האם עליי לבדוק שוב? מה לעשות ? הכאב עצמו הוא כמו ללחוץ משהו במלחציים..מרגיש לחץ מאוד כבד...
    מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי כמו שצריך...
    אשמח לעזרה, תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש, סינוסים ושרירים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש, סינוסים ושרירים - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    28/01/2013

    שלום לעדי
    כאבי ראש כפי שבודאי שמת לב הינן סיפור מורכת המכיל מרכיבים פיזיים ונפשיים כפי שאכן שמת לב.
    לפי הסיפור הקליני שלך עולות במוחי מספר השערות , כשהראשית מביניהן הוא כאב ממקור שרירי. שרירי העורף שלנו ושריר ה סטרנוקלידומאסטואיד מהווים מקור ראשון במעלה לכאבי ראש כולל שהם מקרינים את הכאב לאזור הסינוסים. וכך, כשהולכים לרופא לבדוק מה יש בסינוסים לא מוצאים דבר כי מקור הבעיה הוא שונה דהיינו בשריר.
    באם הבעיה חולפת והשריר משתחרר אין כל בעיה. אך אם היא ממשיכה יש לזה טיפול יעיל.
    מקווה שעזרתי
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש תמיד לאחר פעילות ספורטיבית
    אודי
    23/01/2013

    שלום,
    אני בן 45, בריא בדרך כלל, עוסק בפעילות ספורטיבית כפעמיים בשבוע.
    אני חש כאב ראש תמיד לאחר פעילות ספורטיבית, בעיקר ריצה.
    אני מקפיד על שתיה לפני ואחרי, שום דבר לא עוזר והכאב לא מרפה עד שאני ישן.
    אני עובד משרד ורוב הזמן מול המחשב. האם יש קשר בין עבודתי הסטטית לבין המאמץ הפיזי וזה מה שמוביל לכאב הראש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש תמיד לאחר פעילות ספורטיבית - תגובה

    ד''ר רחל הרינג - חנית
    24/01/2013

    ידוע כי כאבי ראש עלולים להופיע לאחר מאמץ פיזי.
    כדי לנסות למנוע אותם מומלץ לשתות מספיק מים לפני הפעילות.

    נטילת תכשירים אנטי דלקתיים יכולה למנוע את הכאבים. יש ומומלץ טיפול מונע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש תמיד לאחר פעילות ספורטיבית - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    24/01/2013

    לאודי שלום
    אחת הסיבות לכאבי ראש לאחר פעילות ספורטיבית הינה התכוצות שרירים והתקצרותם סביב הצואר והכתפיים עקב הפעילות הספורטיבית או כפי שידוע ברפואה כ MYOFASCIAL PAIN SYNDROME . ראה גם תגובתי למיטל ששאלה מעליך.
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש חזקים חוזרים
    מיטל
    22/01/2013

    שלום.
    אני בת 23, סובלת מזה כ4 שנים בערך מכאבי ראש בהתקפים חוזרים באופן הבא: פעם בחודשיים- שלושה מופיע הכאב בפתאומיות, ונמשך באופן רצוף במשך בערך חודש. הכאב הינו חזק מאוד, בצד ימין של הראש בלבד ומאחורה בלבד. כל השנים האלה עברתי עשרות בדיקות ורופאים, ולא נמצא כלום. בכל התקף כזה אני נוטלת אדוויל פעמיים- שלוש ביום, במשך חודש, ורק ככה אני יכולה להמשיך בחיי. הכאב בלתי נסבל, חזק מאוד, ואי אפשר לתפקד בלי האדוויל, שעוזר לכמה שעות בלבד. כל הנוירולוגים שראיתי גרסו כי לא מדובר במיגרנה, עלה הרעיון שאולי מדובר בעצב מעמוד השדרה (חוליה C2) והציעו לי לאחרונה לעשות זריקה של סטרואידים, מקומית אל מקום הכאב, שאולי עשויה לעזור.
    רציתי לשאול האם מוכר כאב כזה? האם יכול להגרם לי נזק מנטילה ממושכת של אדוויל? (עד כה לא קרה כלום, והבדיקות דם שלי תקינות..) האם כדאי לנסות את הזריקה?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש חזקים חוזרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש חזקים חוזרים - תגובה

    ד''ר רחל הרינג - חנית
    24/01/2013

    נטילה ממושכת ומרובה של אדויל יכולה לגרום לתופעות לוואי.
    מומלץ לנסות זריקה למניעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום