חרדה בנהיגה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדה בנהיגה
    חלי
    19/02/2013

    בעבר הייתי מטופלת אצל פסיכולוגית בגלל חרדות ופחדים מנהיגה וכבישים- הייתי כל הזמן מפחדת מתנועה רבה בכבישים ולא נוהגת הרבה, מפחדת מתאונות וכו'. הפסקתי את הטיפול לפני שנה לאחר שהרגשתי שיפור משמעותי ונוצר אצלי ביטחון.
    ילדתי לפני 3 חודשים בת מקסימה, ומאז שאני נוהגת איתה ברכב אני מרגישה שוב את החרדות חוזרות. אני לא רוצה להיות שוב תלויה בפסיכולוגית באופן קבוע. מה עושים כדי לשחזר את הביטחון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה בנהיגה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה בנהיגה - תגובה

    ד``ר שרון בן-רפאל
    19/02/2013

    חלי שלום רב,

    נשים רבות חוות חזרה של חרדות לאחר הלידה. אם עברת טיפול קוגניטיבי התנהגותי כדאי לחזור לטכניקות שלמדת בטיפול. לעשות חשיפות הדרגתיות למצבים שמעוררים את החרדה ובמקביל עבודה קוגניטיבית עם המחשבות. את יכולה גם לפנות למי שטיפל בך ולהיפגש למספר פגישות רענון. אם לא עברת טיפול מסוג זה, מומלץ מאוד לפנות לטיפול קוגניטיבי התנהגותי. זהו טיפול קצר ובעל יעילות גבוה ביותר.

    בברכה,

    ד"ר שרון בן רפאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו