קנאביס רפואי האם לוקחים באופן קבוע או לפי צורך?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קנאביס רפואי האם לוקחים באופן קבוע או לפי צורך?
    סבטלנה
    08/07/2020

    ‏אני מבקשת לשאול -
    האם קנאביס צריך לקחת באופן קבוע או לפי צורך?

    הרופא שלי אמר - שזה לא עובד על הרגע. שלוקח בדרך שבועיים ויותר ושאני צריכה לקחת קבוע להתחיל בטיפה אחת בלילה.
    ‏כל שלושה ימים להוסיף טיפה, ככה שיהיה לאט לאט טיפה בבוקר וטיפה בצהרים וטיפה בלילה. ‏ואז להישאר ככה קבוע.
    גם אם אני מרגישה מצוין וגם אם אני מרגישה זוועה.
    הוא אמר משהו על אפקט מצטבר…

    הרוקחת, בבית המרקחת סופר פארם שהיא עברה קורס לקנאביס, היא אמרה בדיוק הפוך.
    אמרה לקחת טיפה אחת בבוקר, ‏לחכות כמה דקות ואם ‏אני לא מרגישה כלום להוסיף עוד טיפה, ואם צריך אחרי כמה דקות עוד טיפה… אמרה מקסימום שמונה טיפות. ושאפשר לקחת גם ארבע פעמים ביום, מקסימום שמונה טיפות.

    ‏אחר כך אני להתקשר לחברה של התרופות bol - אחות בטלפון אמרה לקחת רק פעמיים ביום בוקר ולילה. אמרה, להתחיל משתי טיפות ביום (אחת בוקר, אחת לילה). וכל 4 ימים לעלות עד שנגיע ל 8 טיפות בבוקר ו 8 בלילה.

    ‏שכנה שלי, שגם לוקחת קנאביס בשמן בגלל סרטן-אמרו לה שאפשר, אם צריך - לקחת אפילו בקבוק שלם בבת אחת. מקסימום זה יעשה לישון.

    אז אני הלכתי לאיבוד.. כי כל אחד אמר משהו אחר...
    ‏והאמת דוקטור, לפני יומיים, לקחתי פעם ראשונה טיפה אחת בלילה, עם כפית. ‏כל הלילה לא ישנתי. היה לי זיעה והלב דפק חזק וכאב בראש והקאתי - היה ממש קטסטרופה. בעל שלי אומר שדיברתי שטויות והיה מפחיד. ‏גם אני פוחדת לנסות עוד הפעם. אבל מאוד בכאבים וכבר ניסיתי הכל.

    אז איך צריך לקחת את התרופה? קבוע או רק שכואב? כמה טיפות? כמה להגדיל ביום? ומה אם עוד פעם אני ארגיש מפחיד כמו שהיה?

    אני לא רוצה להיות מסוממת ככה
    השמן שלי הוא thc10 cbd2 סאטיבה לכאב ‏ברגליים מהסוכר.
    סבטלנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התאמת טיפול בקנביס

    ד``ר בן עמית
    10/07/2020

    סבטלנה היקרה,
    אני מבין היטב את הקושי, חוסר הודאות והצורך בהדרכה. יקשה עלי לענות לך פרטנית, אלא רק בכלליות. בגדול - אף אחד לא יודע. CBD צריך לקחת בקביעות, אבל מכיוון שאת צורך בעיקר THC, ההקלה צריכה להיות מיידית (לא לאחר שבועיים), ולכן את הטוב והרע תוכלי לדעת כבר שעה לאחר השימוש. חשוב להיות רגיש לתסמינים ולא לקחת "בכל זאת", אם מרגישים רע. עדיף להפסיק ולא לעשות נזק מאשר ההיפך. קחי בחשבון גם שקנביס לא מתאים לכולם, והערך שלו בכאבים אינו מוכח דיו, כך שיתכן וזה פשוט לא מתאים. כמובן שמוזמנת לייעוץ מפורט יותר, אם תרצי.
    תודה,
    ד"ר עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלה של סבטלנה...

    מתעניין
    14/07/2020

    אם cbd לוקח זמן עד שעובד- למה הוא ניתן בזמן התקפי אפילפסיה לילדים..? (ראיתי הרבה סרטונים שמראים איך זה מרגיע מיידית)...
    אם thc פועל במיידי - למה במיגרנה למשל, לוקחים גם כשאין התקף.?

    אני חושב שיש בילבול בין הדברים הטובים בקנאביס לדברים הרעים...
    הרעים הם דיי מידית. בעישון - תוך דקות. בשמן - שעה פלוס.
    הטובים- שבועיים ויותר. או אולי יש בילבול במטרה..
    כאילו.. הסוטול.. יש חולים שלא רוצים להרגיש צפים ולא מפוקסים ועייפים.. ויש חולים שזה נעים להם. עוזר לברוח מהכאבים...

    ‏בדיוק בגלל זה צריך לקחת קבוע ולא רק שחושבים שצריך…
    מה אתה חושב דוקטור?
    מוזר שזה בכלל שאלה פתוחה ברפואה..
    כאילו.. מה, אין בדיקות מעבדה שמראות מה זמן הניקוי או זמן הפעולה של החומרים בגוף? שכחתי איך קוראים למונח הרפואי...

    נ.ב.
    גם אני מסתכל וקורא פה ולאללה עף על התשובות שלך.
    לומד הרבה.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ????????????? נשכחתי

    מתעניין
    19/07/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו